Din plastfar i plast for en kr
Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 02:03

Din plastfar i plast for en kr
De første mange år vil kineserne tage sig godt betalt for at lade
robotter adskille dine nærmeste i tynde lag og neddyppe dem i plast og
samle med legoknopper til menneskelignende evighedsholdbare byggesæt
der er tro kopier.
Forestil dig du kommer hjem fra USAophold og din mor og din bror er
død og er nu plastet. Du sørgede derude og nu er plastkopier en del af
arven og i et vemodigt humør sidder du og adskiller og samler og får
indsigt som læger ikke gad interessere sig for om deres fælles
kræftsygdom og du forstår livet og dig selv bedre.Der er intet sygt i
dette -der er ytringsfrihed og indsigt.Viden som vi i dag lader rådne,
men som ku give smuk og sjov vægdekoration,

Alle børn vil pr hands-on experience blive eksperter i faget anatomi
hvis de gider , evt med brug af naboens fars plastlig hvis hans slægt
var tidligere ude med at foretage de små investeringer i det ny. At
lære kongerækken gir nogen indsigt. At lære fornemmelse for
muskeldesign hos trænede og ikke trænede medmennesker du har mødt gir
nok en mere relevant oplevelse og hukommelsestræning. Du kan få
bedemanden til at skrue tiden et par årtier tilbage så du får far som
du kendte ham og ikke som han døde, hvis du har et par fotos at give
ham
Bliver vi afstumpede af at barnets legetøj rummer et par afdøde
bedstefædre, hvor benene mangler på den ene fordi de ikke ku være i
flyttekassen da i sidst flyttede.
Ær den der æres bør og det er farfars ånd, ikke hans plastificerede
fødder.En sjælden gang slår jeg op i fotoalbum og genser min far lege
med mig - snapshot fra da jeg var7 år. Forestil dig at hovedgærdet i
din dobbeltseng rummer tro kopi af hvordan han var 20 år før han døde
, måske med selvlysende aparte farver så flest mulig strukturer kommer
i fin kontrast og obduktionslægen, der var nysgerrig lige efter
døden, ku få maximal indsigt i kæbeblodårers udvikling ved kæbekræft.
I have a dream om en klogere verden, hvor min søn siger," jeg snakkede
med min biologlærer om farfars dod og udfra plastkopien tror han" at
vi ikke behøver frygte det samme når vi når 80-årsalderen.