Psykisk nedbrydelse af en selv!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 09:56

Var lige nede og koebe nogle Vandflasker,Kiks og Cigaretter i Fakta!
Kom hjem, aabnede kiksene, tog en kiks ud stillede pakken paa koekken
bordet,
hvorefter den promte faldt i koekken vasken(halvfyldt med vand)
hele pakken oedelagt!

Det er en del af "oedelaeg dig selv",
"oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
og "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Som jeg har skrevet om i en del aar!

Desuden liger der ogsaa "Du maa kun goere det der er absolut
livsnoedvendigt for dig selv"
eftersom jeg ikke er villig til at aflive mig selv paa grund af en
pakke kiks, saa skete det!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 09:57

On 12 Okt., 17:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> pakke kiks, saa skete det!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Det har saa foregaaet i tretten aar , og det her, er i den milde ende!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 09:59

> [...]
> selv paa grund af en pakke kiks, saa skete det!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Og det er kvante mekanik, det at haeve og saenke sandsynligheden for
om
ting sker eller ej!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 10:03

On 12 Okt., 17:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og det er kvante mekanik, det at haeve og saenke sandsynligheden for
> om ting sker eller ej!
>
> Sane Peter

Der er igen noget boevl med linje ombrydning hos Google

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 10:14

On 12 Okt., 18:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der er igen noget boevl med linje ombrydning hos Google
>
> Sane Peter

Emdr/programmering og Kvante Mekanik!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 10:18

On 12 Okt., 18:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Emdr/programmering og Kvante Mekanik!
>
> Sane Peter

Desuden er min IK reduceret med ca. 40 procent, sammenlignet med foer
emdr!
Som begyndte i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 11:13

On 12 Okt., 18:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Desuden er min IK reduceret med ca. 40 procent, sammenlignet med foer
> emdr! Som begyndte i 1998!
>
> Sane Peter

Og nej jeg er ikke homo-seksuel, den der med nedbrydelse,
en chokolade biscuit der falder i koekken vasken jeg forklarede den
anden dag
lugtede af lort og kiksen lugter ikke af det!

Jeg foelger min underbevidsthed, og jeg sidder og bliver "straffet" af
programmering/emdr
fordi jeg er blevet straffet af programmering/emdr!

Og jeg er fuldstaendig uskyldig!

Sane Peter