Fis-Fis ctr Konfutze
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 14:50

   Der hvor Konfutse overgår Jesus er at han udtrykker sig
negativt

"Hvad du ikke ønsker gjort mod dig selv, skal du ikke gøre mod
andre".Kung-Fu-Tse

Jesus sir a ka du li flæsk skal du gi Fisfis flæsk, men kineseren sir
at når Fis-fis gir dummebøder så må han IKKE smage forkælelser her
igen

Godt at en SSFELR regering ku banke højesteret på plads og udvise
monsteret - Jesustossegodheden er til grin

Eva Smith ville lade Fisfis blive , Jesusgavmildt - føj

Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 14:35

> [...]
>monsteret - Jesustossegodheden er til grin0
>Eva Smith ville lade Fisfis blive , Jesusgavmildt - føj

Dansk lov er krystal klar, fis fis bliver i danmark. sagen går nu til EU og
selvom de godkender udvisningen, så ryger han til sandholm, indtil loven
ændres så han kan bo hos sin familie her i Danmark.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 16:01

On Wed, 12 Oct 2011 15:34:45 +0200, P.N. wrote:

> Dansk lov er krystal klar, fis fis bliver i danmark. sagen går nu til EU og
> selvom de godkender udvisningen, så ryger han til sandholm, indtil loven
> ændres så han kan bo hos sin familie her i Danmark.

Hvilken dansk lov siger det.?

hans familie kan da bare tage med ham, hvis de ikke kan undvære deres
narkohandler.

Den storkriminelle idiot burde afsone sin fængselsstraf i et palæstinænsisk
fængsel.

FN-traktaten der tvinger lande til at give statsborgerskab til
vanekriminelle, bare fordi de er palæstinensere, burde opsiges straks.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 16:22

>Den storkriminelle idiot burde afsone sin fængselsstraf i et palæstinænsisk
>fængsel.
Afsoning bør nok ske her netop når alternativet er et muslimland hvor
han er helt og vil få udgang hver dag

>FN-traktaten der tvinger lande til at give statsborgerskab til
>vanekriminelle, bare fordi de er palæstinensere, burde opsiges straks.

Ja konventioner kan redde skurken, ikke dansk lov

Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 17:08

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken dansk lov siger det.?

Se sagen i tv avisen.

> [...]
>
> FN-traktaten der tvinger lande til at give statsborgerskab til
> vanekriminelle, bare fordi de er palæstinensere, burde opsiges straks.

Burde ? Hahaha LOL Ja i en perfekt verden Steen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 18:42

On Wed, 12 Oct 2011 18:07:45 +0200, P.N. wrote:

> Se sagen i tv avisen.

Jeg gentager: Hvilken dansk lov siger det.?

> Burde ? Hahaha LOL Ja i en perfekt verden Steen.

Den perfekte verden eksisterer ikke, men det ville hjælpe at droppe den
sindssyge FN-traktat der tvinger lande til at importere kriminelt affald
fra stenalderen.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 04:43

On Wed, 12 Oct 2011 19:41:30 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Den perfekte verden eksisterer ikke, men det ville hjælpe at droppe den
>sindssyge FN-traktat der tvinger lande til at importere kriminelt affald

Ihvertfald er han nu kun i Sandholm og Voldsmose er fri for hans vold