Israelske Gilad Shalit er på vej hjem
Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 11:44

http://www.bt.dk/udland/netanyahu-gilad-shalit-er-paa-vej-hjem

Israels premierminister bekræfter fangeudveksling med Hamas. Soldaten Gilad
Shalit bliver frigivet.

Kommentar: Israels motto er "vi handler ikke med terrorister". Sandheden er
180gr omvendt, Israel er formodentlig det land i verden der handler mest med
de som de stempler som terrorister.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 12:12

On Wed, 12 Oct 2011 12:43:36 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

> [...]
>180gr omvendt, Israel er formodentlig det land i verden der handler mest med

Den fangne er vel ikke vigtigere end de hellere sku bombe huset hvor
han er fangen og dræbe alle muslimer og ham ?

Han blev fangen på israelsk land - de har mure og USA-satelitter og
droner - hvorfor kan de ikke beskytte eget land?

Men de kan lide krig med grove Hamas bedre end med de humane
Vestbredfolk og derfor udveksler de med Gazabøllerne og ikke de humane
- sært

De sku tæppebombe alt muslimsk og blæse på konventioner - Israel er
for sød

De søger alibier til bosættelsesbygning

Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 17:16

> [...]
> - sært
> De sku tæppebombe alt muslimsk og blæse på konventioner - Israel er

Hej Bo du har jo tidligere fået mindst en dom for at være nazist og
holocaust-benægter. Nu er du tilhænger af at slagte og myrde arabere, er du
sikker på at du ikke bare har flyttet dine barbariske holdninger fra jøderne
over på Jødernes semitiske naboer Palæstinænserne. og dine udtalelser
skyldes at du er psykopat mere end egentlige politiske holdninger.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 18:23

On Wed, 12 Oct 2011 18:16:06 +0200, "P.N." <p@hotmail.com> wrote:

> [...]
>over på Jødernes semitiske naboer Palæstinænserne. og dine udtalelser
NEJ jeg øsnker størst mulig lykke for flest

>mere end egentlige politiske holdninger.

Palæerne har etisk tabt al ret til jord

Jøder har jeg aldrig haft noget mod og du lyver om dom om det

Om koptere sir jeg Enhedsliste+SF+S+R vil som gypterne en avlivning
lad det gå hurtigt så folk fatter hvor morderiske de røde er under
muslimlederslab-

Arabisk forår var om at dræbe jødeer og koptere

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 18:46

On Wed, 12 Oct 2011 18:16:06 +0200, P.N. wrote:

> Hej Bo du har jo tidligere fået mindst en dom for at være nazist og
> holocaust-benægter.

Det kan man sgu da ikke få en dom for, da det ikke er ulovligt, Fjotte.

Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 17:57

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

> [...]

> holocaust-benægter.

Det kan man sgu da ikke få en dom for, da det ikke er ulovligt, Fjotte.

Bolden Thomsen bolden og jo det kan man godt få.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 19:24

On Wed, 12 Oct 2011 18:57:00 +0200, P.N. wrote:

> Bolden Thomsen bolden

Jeg holder mig til bolden (din forvrøvlede påstand).

> og jo det kan man godt få.

Nej.

Hvilken lov skulle man da dømmes efter, når det ikke er ulovligt.?

Fra : P.N.

Dato : 12-10-11 20:31

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg holder mig til bolden (din forvrøvlede påstand).

> Nej.

Jamen chatnar hvorfor spørger du du ikke så Bo Warming, det var jo ham der
blev dømt. pga et sagsanlæg der var anlagt af MF Kamal Qureshi der kaldte
Bo for en nazist, det mente Bo ikke, men i 2 retssag slog dommeren fast at
det ikke var injurier at kalde BW for nazist.

> Hvilken lov skulle man da dømmes efter, når det ikke er ulovligt.?

Nogen gange spørger jeg mig selv om følgende hvorfor svarer jeg en mand der
helt tydeligt er idiot og ikke fatter noget af det hele.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 21:11

On Wed, 12 Oct 2011 21:31:24 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> Bo for en nazist, det mente Bo ikke, men i 2 retssag slog dommeren fast at
> det ikke var injurier at kalde BW for nazist.

At nogen kalder BW for nazist, bliver han sgu da ikke nazist af, Fjotte.

Desuden blev BW ikke dømt, men Kamelen der blev frikendt.

> Nogen gange spørger jeg mig selv om følgende hvorfor svarer jeg en mand der
> helt tydeligt er idiot og ikke fatter noget af det hele.

Var spørgsmålet for svært.?

Man kan da kun blive dømt, hvis man har overtrådt en lov.

Du mener måske også at hvis jeg kalder dig for "PerkerNazist" og jeg bliver
frikendt for injurier, så er det bevis på at du ER "PerkerNazist".?

Du er sgu lige så faktaresistent som Wilstrup.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 09:09

On Wed, 12 Oct 2011 20:23:33 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Jeg holder mig til bolden (din forvrøvlede påstand).

>Nej.
>
>Hvilken lov skulle man da dømmes efter, når det ikke er ulovligt.?

Min domme efter §266b har intet med holocaust at gøre

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 09:10

Enig