Psykisk nedbrydelse af andre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 03:31

Stod nede i Fakta ved flaskeautomaten, og syntes at jeg
lugtede grimt!(programmering/emdr)

Kiggede paa undersiden af mine sko osv... det der lille ritual
folk nu engang har!

Kiggede op og huskede at jeg 20 sekunder inden havde set en mand
med meget moerk hudfarve, som hoejst sandsynligt har faaet det indtryk
at jeg er et racistisk dumt svin!

Hvem ved det kan vaere han er gaaet hjem og har aflivet sig selv,
alt efter hvad jeg ved!

Den svinestreg er pga Bjoernholts programmering, den goerr skade paa
andre mennesker psykisk og kan i ekstreme tilfaelde foere til at jeg
bliver
fysisk skadet!

"Du maa ikke forsvare dig selv"
"Du maa kun forsvare dig selv med ord"
"Hvis du forsvare dig selv skal det vaere for sent, efter skaden er
sket paa dig selv"

Der skal altid vaere en af de tre overstaaende, hvis en af de tre
bliver fjernet,
saa er det nummer to, hvis nummer to bliver fjernet saa er det nummer
tre,
nummer tre saa nummer et!
De kan ikke alle tre fjernes samtidig!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Ontopic i dk.politik da jeg blev udsat for overgrebet begaaet med
emdr
da det mislykkedes at programmere mig til at stemme DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 03:35

On 12 Okt., 11:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> emdr
> da det mislykkedes at programmere mig til at stemme DF!

Jeg er ikke en racist!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 03:39

On 12 Okt., 11:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg er ikke en racist!
>
> Sane Peter

Foer emdr, havde jeg spurgt personen om jeg lugtede grimt,
hvis situationen var opstaaet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 03:57

On 12 Okt., 11:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Foer emdr, havde jeg spurgt personen om jeg lugtede grimt,
> hvis situationen var opstaaet!
>
> Sane Peter

Noget med linje ombrydning hos google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 03:51

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-10-11 04:32

On 12 Okt., 11:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Noget med linje ombrydning hos google!
>
> Sane Peter

Det er en del af:

"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Sane Peter

Fra : Lyrik

Dato : 12-10-11 11:51

Den 12/10/11 11.30, Peter Nicolaysen skrev:
> [...]
>
> Den svinestreg er pga Bjoernholts programmering, den goerr skade paa
> andre mennesker psykisk og kan i ekstreme tilfaelde foere til at jeg
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du har helt klart brug for medicin! Jeg vil opfordre dig til at
undersøge om din behandler Karsten Bjørnholt virkelig er det han udgiver
sig for nemlig "psykiater!"

Det plejer at hedde "speciallæge i psykiatri." Den mumbo-jumbo terapi
"EMDR" han går ind for ligner ikke en certificeret psykiatrisk behandling.
Terapeutiske behandlinger af psykotiske tilstande bliver suppleret med
medicin.
Er han læge skal han kunne udskrive medicin til dig. Er han en
"psykoterapeut" kan han ikke ordinere medicin!

Du kan spørge dig selv:"Har jeg fået udskrevet medicin af Karsten
Bjørnholt?"

Tal eventuelt med din egen læge om spørgsmålet. Du virker som en der
slet ikke bliver behandlet!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 17:06

>Ontopic i dk.politik da jeg blev udsat for overgrebet begaaet med
>emdr
>da det mislykkedes at programmere mig til at stemme DF!

hVIS DU VIL DIT FÆDRELAND DET GODT SÅ BRUG NÆSTE PAR ÅT TIL AT OPNÅ
PROGRAMMERING SÅ DU STEMMER DF