Thyra Frank sparket ud af ældrekommusion
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 04:34

Thyra Frank sparket ud af ældrekommusion
Venstre gjorde hende til formand for ældrekommision, fordi Thyras bog
og medieomtalen betød, at de 95% af de danskere, der fulgte med,
indså at Thyras plejehjem var som alle danskere ønsker et plejehjem,
og hendes karismatiske ego burde være start på en reform.
Jeg har netop undersøgt et par ældreboliger og har konstateret, at
emsighed er enorm , hvis man drikker lidt mere, end Sundhedsstyrelsen
anbefaler, og løfter om at undgå tvang er vage og ikke skriftlige,
og forsikringer om minuthurtig hjælp er nul,
når dette kan give forstander et par minutters ekstra arbejde.
Jeg er derfor ikke overrasket over, at S har pisset på folkets stemme
om Thyra Frank formandssskab vedr ældre-reformer.
Begrundelsen er sær - at når Thyra Frank nu er folkevalgt for LA, så
kan kun ikke være formand, hvor hun oprindelig valgtes, da V havde ret
til at vælge formanden parti-egoistisk. Nu har S den ret.
S er blind og umusikalsk, når de ikke indser, at Thyras reformer er en
chance for at bedre ældrehjems PR enormt, og den taber man på gulvet
ved at forære Samuelsen og Thyra et martyrium

En formandsrapport er skrevet, men må ikke udgives, dvs man ønsker
ikke fri debat.!
§§§§

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-11 11:43

On 12/10/11 05:34, Bo Warming wrote:
> [...]

> ved at forære Samuelsen og Thyra et martyrium
>
> En formandsrapport er skrevet, men må ikke udgives, dvs man ønsker

Det er de langes knive nat - Hvordan kan normale stemme på det røde pak,
som nu bekriger DK's bedste plejehjemsforstander. De røde udyr vil
behandle de gamle som rotter i bleer der skiftes højst en gang om ugen.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 14:27

On Wed, 12 Oct 2011 12:42:47 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er de langes knive nat - Hvordan kan normale stemme på det røde pak,
>som nu bekriger DK's bedste plejehjemsforstander. De røde udyr vil
>behandle de gamle som rotter i bleer der skiftes højst en gang om ugen.

Ikke een rød - udover Lyrik - har evnet at kritisere Thyra Fransks
politik fx om de fik for meget hedvin at sove på eller for få bleer
eller for få sengetider'

De tør ikke spille med åbne kort . mon Samuelsen kan få noget ud af
svinestregen?

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-11 14:54

On 12/10/11 15:27, Bo Warming wrote:

> [...]
> eller for få sengetider'
>
> De tør ikke spille med åbne kort . mon Samuelsen kan få noget ud af

Jeg forstår ikke hvorfor Hækkerup-klanen skal have love til at skade DK
så ufatteligt meget. drukmåse-Per der forærede oliefelter til Nordmænd,
Eva Schmidt som skader med menneskeretsnonsens, jordspekulant Nick og nu
Karen. tsk tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-10-11 14:58

"Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> [...]
>Schmidt som skader med menneskeretsnonsens, jordspekulant Nick og nu Karen.

Tør nu de forgrædte øjne nazi-Martindumsenumse - det var helt OK at Thyra
Frank røg ud af den komission da hun som politiker let kunne komme til at
spille en dobbeltrolle som en der både var for og imod et forslag der kunne
komme fra den komission og kunne beskyldes for urent trav. Hun har jo også
accepteret det uden et kny.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 16:09

On 13/10/11 15:58, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> der kunne komme fra den komission og kunne beskyldes for urent trav. Hun
> har jo også accepteret det uden et kny.

Det er løgn som sædvanlig fra Stalin-Arne. Men du ser nok gerne at hun
erklærer sig skyldig ligesom de anklagede i Moskaprocesserne..

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-10-11 18:02

>Det er løgn som sædvanlig fra Stalin-Arne. Men du ser nok gerne at hun
>erklærer sig skyldig ligesom de anklagede i Moskaprocesserne..

Nej, nazi-martindumsenumse - det er sandt.'

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2011/10/12/082642.htm

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 18:52

On 13/10/11 19:01, Arne H. Wilstrup wrote:
> "Martin Larsen" skrev i meddelelsen

> Nej, nazi-martindumsenumse - det er sandt.'

Stalinist-løgner og psykopatisk løgner og løgner-kook

Her er hvad Thyra Frank siger:

"Jeg tager ministerens beslutning til efterretning, selv om jeg gerne
ville have gjort arbejdet færdigt og præsenteret resultatet af vores
arbejde," lyder det fra Thyra Frank.

Hun er uenig i den kritik, der førte til fyringen.

"Vores arbejde har været upolitisk, og det har været meget vigtigt for
mig, at det ikke har været styret af partipolitiske interesser," siger hun.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44554466:thyra-frank-fjernes-fra-kommission.html

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-10-11 19:46

>Stalinist-løgner og psykopatisk løgner og løgner-kook

Du kan hverken læse eller lytte. Hun siger direkte at hun har tillid til
ministerens dømmekraft og accepterer det der er blevet besluttet. Du kan
åbenbart heller ikke høre, nazimartindumsenumse.

> [...]
>lyder det fra Thyra Frank.
>
>Hun er uenig i den kritik, der førte til fyringen.

Nej, det siger hun ikke at hun er. Men jeg skriver at hun accepterer
fyringen - det var præcis det jeg altså skrev - at du ikke kan læse
´indenad, er jo ikke noget nyt.

> [...]
>at det ikke har været styret af partipolitiske interesser," siger hun.

Jeg henviser til det interview der blev givet i DR - det er det jeg
forholder mig til. Og jeg skrev at hun accepterede fyringen - og så er den
ikke længere. Hun kan mene hvad hun vil om at hendes arbejde har været
upolitisk, men det er det ikke længere når hun som folkevalgt er inde i en
organisation der skal give ministrene råd - det er den dobbeltrolle hun let
kan mistænkes for at have, og det er derfor hun accepterer helt åbent
ministerens beslutning.

Men nazi-Matindumsenumse - du kvajer dig endnu en gang - du kan simpelthen
IKKE læse, men værre er der at du heller ikke kan høre og forstå.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 20:06

On 13/10/11 20:46, Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
>
> Nej, det siger hun ikke at hun er. Men jeg skriver at hun accepterer
> fyringen - det var præcis det jeg altså skrev - at du ikke kan læse

Jamen kæltringe-psykopat-stalinist-løgner og fordrejer, bør du ikke
rette den formørkede *kommentar til jounalisten på TV2* som citatet er
copy/pastet fra??

> Men nazi-Matindumsenumse - du kvajer dig endnu en gang - du kan
> simpelthen IKKE læse, men værre er der at du heller ikke kan høre og
> forstå.

infantil-stalinist-psykotisk pludder-vrøvl

Fra : DADK

Dato : 14-10-11 04:24

On 13-10-2011 21:05, Martin Larsen wrote:

> infantil-stalinist-psykotisk pludder-vrøvl

Thyra Frank mener tilmed selv det er i orden. Så hvad er problemet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-11 10:28

On 14/10/11 05:23, DADK wrote:

> Thyra Frank mener tilmed selv det er i orden. Så hvad er problemet.

Det er beskrevet, fx:
Hun er uenig i den kritik, der førte til fyringen.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 16:00

On Fri, 14 Oct 2011 11:27:36 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er beskrevet, fx:
>Hun er uenig i den kritik, der førte til fyringen.

At gå efter bolden er at debatere det papir Thyra lavede

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-10-11 12:45

>infantil-stalinist-psykotisk pludder-vrøvl

Næ, glasklar analyse, nazi-Martindumsenumse

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 15:58

On Thu, 13 Oct 2011 17:08:46 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det er løgn som sædvanlig fra Stalin-Arne. Men du ser nok gerne at hun
>erklærer sig skyldig ligesom de anklagede i Moskaprocesserne..
Det handler SLET ikke om Moskvadiktatur men hun har erkendt uden at
kny at reglerne gør hende FOR politisk

Men S bør gi hende chancen og offentliggøre papirer og kompromisse

Aggression om Moskva er kontraprodktivt for Arne er en sober debatør
trods Maoisme mm

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-11 16:19

On 14/10/11 16:58, Bo Warming wrote:

> Arne er en sober debatør

Hvilket ordsprog passer her?

Tyv tror hver mand stjæler

Ilde strider hovedløs hær

Fra : Vidal

Dato : 14-10-11 17:03

Den 14-10-2011 17:18, Martin Larsen skrev:

> Ilde strider hovedløs hær

Jeg troede, I mener, det går vældig godt. For selvfølgeligt
kan man kalde det hovedløst at kritisere den nye regering
for at føre borgerlig politik, når det jo er den I ellers
ønsker.