1000 hamas’er for 1 israeler-løsladelse.
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 01:37

1000 hamas'er for 1 israeler-løsladelse.
Forhåbentlig vil den skæve byttehandel mellem Hamas og Israel,give
gavnlig PR for jøderne, der lægger vægt på egne liv som noget særlig
værdifuldt. Hvorimod Islam er afstumpende og gør egne personer til
værdiløs kanonføde
Desværre kan Israel modstanderne påstå, at Hamas forkæles. fordi Fatah
aldrig ku opnå så fordelagtigt bytte-ratio.
Derved kommer Israel til at vise, at de har respekt for barbariske
Hamas fra Gaza, hvorimod den mere etiske krigsførsel fra Fatah ikke
belønnes med så fordelagtig byttehandel.
Dette kan tolkes som at Israel kan lide "monster-krig" som stiller
deres metoder i acceptabelt lys, som nødvendige modtræk mod
superbarbarer og derved opnås ikke fred. Måske Israel ikke ønsker
fred, for de vil have alibi for at bevare bosættelser.

Fra : Ivannof

Dato : 13-10-11 02:46

On 12 Okt., 02:36, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> v rdil s kanonf de
> Desv rre kan Israel modstanderne p st , at Hamas fork les. fordi Fatah
> aldrig ku opn s fordelagtigt bytte-ratio.
> Derved kommer Israel til at vise, at de har respekt for barbariske
> Hamas fra Gaza, hvorimod den mere etiske krigsf rsel fra Fatah ikke
> bel nnes med s fordelagtig byttehandel.
> Dette kan tolkes som at Israel kan lide "monster-krig" som stiller
> deres metoder i acceptabelt lys, som n dvendige modtr k mod
> superbarbarer og derved opn s ikke fred. M ske Israel ikke nsker
> fred, for de vil have alibi for at bevare bos ttelser.

Jeg synes kun jeg kan se hvor meget palæstinenerne selv synes de er
værd. Nemlig én tusindedel af en Israeler. For det er vel en
byttehandel?

Hilsen Ivan

Fra : P.N.

Dato : 13-10-11 10:05

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Næeh det her viser hvor meget Israelerne mener de er værd i forhold til
Araberne. Israel har det tilfælles med nazityskerne at de mener at de er det
herre/udvalgte folk. og i deres selvopfattelse gør det dem i denne
"overlegne" kultur til tusinde gange mere værd end deres arabiske naboer.
Facisme er vel det rette ord til at beskrive israel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 10:27

On 13/10/11 11:04, P.N. wrote:
> [...]
> "overlegne" kultur til tusinde gange mere værd end deres arabiske naboer.
> Facisme er vel det rette ord til at beskrive israel.

Og det danske samfund må så være uendelig fascistisk, når det opfatter
din MPD (multiple personality disorder) af så ringe værdi at man ikke
orker lukke dit internet ;-/

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 11:49

On Thu, 13 Oct 2011 11:27:25 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og det danske samfund må så være uendelig fascistisk, når det opfatter
>din MPD (multiple personality disorder) af så ringe værdi at man ikke
>orker lukke dit internet ;-/

Israelerne vil signalere at deres elitesoldater er kram

Danmark sparer intet - ikke een Watt - time - om året - ved at lukke
nogens internet

De handler ikke om at orke men om priser

Jeg tror ikke nogen på ng har MPD eller at fascisme er godt oplysende
ord om DK

Hvordan er MPD forskellig fra en skitzo-psykose-diagnose - alt flyder
vist i den boldgade

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 19:28

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-10-11 11:03

On Thu, 13 Oct 2011 11:04:58 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> "overlegne" kultur til tusinde gange mere værd end deres arabiske naboer.
> Facisme er vel det rette ord til at beskrive israel.

Hmmmm. Du har da lige beskrevet Hamas og andre islamistiske fascister.

http://altnewsreport.files.wordpress.com/2011/02/heil-muslims.jpg
http://2.bp.blogspot.com/_tznAmKo1y8k/SEVWEBsuN6I/AAAAAAAABYs/Kt91v4JmHsE/s400/FATAH++11.JPG
http://iranpoliticsclub.net/photos/women-stoning/images/Muslim%20Women,%20Allah%20Bless%20Hitler.jpg

http://i18.tinypic.com/4820we8.jpg
http://newsjunkiepost.com/wp-content/uploads/2010/04/danish_cartoon_protest.jpg
http://www.zeevgalili.com/english/wp-content/uploads/2009/02/prepare-for-the-real-holocost_preview.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-QiFmpwXGbP8/TVZ_emZ8yaI/AAAAAAAABJE/_8ZEU6XCKBE/s1600/IslamDominateSign.jpg

osv. osv osv............................

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 11:13

> [...]
>byttehandel?
>Næeh det her viser hvor meget Israelerne mener de er værd i forhold til

Nej det er ikke en byttehandel om to skarpskytter for en sygepasser
eller lignende om KVALITET

Israel har PRgrunde til at vise omsorg

Og de vil skade samarbejdet mellem Gaza og Vestbredfjenderne - derfor
1000 faktoren

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 12:02

On Thu, 13 Oct 2011 01:46:29 -0700 (PDT), Ivannof
<ivannof@hotmail.com> wrote:

>Jeg synes kun jeg kan se hvor meget palæstinenerne selv synes de er
>værd. Nemlig én tusindedel af en Israeler. For det er vel en
>byttehandel?

Israel vil vise overlegenhed.

Hamas vil vise at de har fuppet Israel

Hamas ønsker at presse citronen og slap let om det, fordi Israel vil
vise Vestbredden at de ikke kan få så gode studehandler, fordi de er
så humane

Israel ønsker at gøre Vestbredden MINDRE HUMANE så de kan få alibi for
at skærpe ALT og øge antal bosættelser

Israel ønsker at bluffe at de er sejrssikre og ikke er spor bange for
dem de løslader og at de aldrig kan smides i havet - og det kan de
måske ikkke uanset hvor muslimsk Obama ter sig for de har venner i
hele Washington-udenrigsministeriet og Pentagon og er måske evigt
stærkere end Kina derved

Eller konflikt med Kina er i en anden dimension og berører ikke Islam

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-11 17:19

"Bo Warming"
> 1000 hamas'er for 1 israeler-løsladelse.

Markedsværdiforholdet mellem de to nationaliteter - ikke
overraskende, men fint at få det fastslået!!!

Mvh
Eyvind