Dem der griner doer!(Opdateret)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 16:49

Det er den med at stole paa andre og stole paa folk!
Jeg ved ikke med jer, men jeg stoler ikke bare paa folk,
der skal rigtig meget til, isaer nu!
Efter at have vaeret udsat for det vanvid!

Beskyld en person der har vaeret udsat for EMDR/Hypnose
og har faaet besked paa "Du skal stole paa folk" ,
"Du maa ikke forsvare dig selv" og sidder og kan ikke bevaege sig!
for et eller andet, naesten ligemeget hvad!

resultat ?

Et eksempel de fleste kan forstaa, to eller tre venner, der gaar i
skole sammen, er naboer, er bedste venner, og bruger stoerstedelen
af deres opvaekst paa at goere ting sammen,
boer i naerheden af hinanden og en aften sidder de og snakker sammen
og en siger til en anden, jeg vidst ikke du kunne klide at gaa i
dametoej og goere
paedofil ting med smaa drenge.

Resultat? Den beskyldte sidder og skriger af grin
(han stoler paa beskylderen, han kender ham og omvendt)
De kender hinanden, de ved det er pure loegn og fuldstaendig umuligt

Beskylderen kunne ligesaa godt have sagt, jeg vidste ikke at
du var saadan en, der troede paa, at stoerstedelen af alle giraffer
og naesehorn blev foedt i vaegtloes tilstand i midten af 80´erne!

Hvis at den beskyldte var dyrlaege og arbejdede i Zoologisk have!

Hvis at beskylderen er en anden, en der ikke bliver stolet paa!
Saa er resultatet vrede og maaske vold!

Det forsvarsloese tortur offer:

Doer!

Det er noget med personlighed!

Det har kostet arten sin eksistens, at det er fuldstaendig
upalusibelt
for folk der kender mig at beskylde mig for de ting de gjorde!

Jeg lyver ikke!
De skeloejede i fjernsynet er ikke loegn!
Jordskaelvb paa Haiti er ikke loegn!
Jeg har slaaet jer allesammen ihjel!
(Beskyld mig for det og jeg griner ikke!)
Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!
(Beskyld mig for det og jeg griner ikke!)

Eller maaske goer jeg? (programmering)

Sir B er us, er i angreb, Cerberus er doedsensfarlig, Helvedes
vagthund
saenker planetens hastighed i dens bane omkring Solen naar jeg doer!
Arten er slut!

Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!

Evig tortur til alt og alle der ikke er:

Den umenneskelige Peter
Jesus Kristus/Hare Krisna Den lynhurtige hare der er N/A for jer nu!
De Muslimske Maend/De Muslimske Hunde

Det er mig de frygter! Psykopaterne!
De har altid gjort det! De forstaar ikke de rigtige mennesker,
dem med rigtige foelelser, og jeg har en mere end jer allesammen!

Det er den jeg foeler naar jeg myrder en art!
I er allesammen primitive aber, der er emotionelt afstumpede!

Peter har valgt!

(Jeg stoler ikke paa nogen, ikke mere!)

Det jeg blev udsat for blev gjort med fulsdt overlaeg, for at faa mig
myrdet,
da det gik galt at programmere mig til at stemme paa det politiske
parti DF!

Hvorfor sidder du og griner svin?

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 17:05

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 17:17

On 12 Okt., 01:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Der er ogsaa lavet noget med EMDR!
Hvor at jeg skiftevis er blevet sat til at tro paa beskyldninger som
er loegn er sande,
og at jeg skal tro paa, at andre tror paa at beskyldningerne er sande!

og "Du er skyld i alting" ,

"Straf dig selv for det du har gjort"

Sane Peter