Nogle indledende betragtninger om revoluti~
Fra : bostan332

Dato : 11-10-11 09:44

Når man anstiller overvejelser om den ekstremt omfattende politiske og
militære vold, der udføres fra mind control centre, i Danmark f.eks.
middelsvær elektromagnetisk tortur, grov mikrobølge-chikane, studie-
og ægteskabsødelæggelse og voldtægt af begge køn fra Aflandshage Mind
Control Center, kommer man nødvendigvis ind på begrebet gengældelse.
Det er en gammel europæisk tradition, og i øvrigt også tilkendegivet i
den amerikanske forfatning, at folk har ret til at gøre oprør mod
uretfærdig (statslig) autoritet.

At afstå fra gengældelse betyder for en normal, dansk, heteroseksuel
mand det samme som at acceptere af udlevere sin kone og børn til og
selv blive knæppet i røven af FE og af den danske regering. (Det
sidste havde manden naturligvis inderlig fortjent, hvis han kunne
acceptere det første.) Også i det følgende vil jeg lejlighedsvis
insistere på den sprogbrug, der hører hjemme på niveauet for den
platte politiske vold, som danske regeringer siden 1962 har
sanktioneret.

Den revolutionære modvold efter Dommedag har den danske regering i
første omgang forsøgt at dreje en knap ved at lade mellem 10 og 20
danske officerer begå selvmord umiddelbart efter Dommedag. Hvorfor
begår de selvmord ? Naturligvis i erkendelse af at have gjort noget
forkert, men man ville da være et dumt fæ, hvis man ikke kunne få øje
på det taktiske formål: Nu har alle (?) de skyldige selv indset deres
fejl, og det må da være så godt som ensbetydende med, at der ikke mere
at komme efter (?). Alle de virkelig graverende forbrydelser mod det
danske folk er der så taget højde for ved denne kollektive
selvmordsaktion (?), og der er følgelig ikke brug for revolutionær
modvold (?).

Jeg vil formentlig engang i den nære fremtid blive bedt om at aflevere
en rapport om mine erfaringer med 32 års daglig, smertefuld
elektromagnetisk tortur begået fra Aflandshage Mind Control Center mod
min person. Denne rapport skal fremtidige tilrettelæggere af dansk
sikkerhedspolitik bruge til vurdering af, hvor graverende de overgreb
er, som er udført mod min person og min familie.

Da jeg skal sige sandheden, må jeg sige det, så det ikke kan
misforstås:

At middelsvær tortur i mange timer mod en sagesløs dansk mand i hans
eget hjem er intet mindre end casus belli. Dette udsagn står jeg efter
megen og moden overvejelse fast på. Det betyder oversat til dansk, at
skulle nogen danske civile borgere i fremtiden komme ud for
elektromagnetisk tortur af en tilsvarende sværhedsgrad, som den
undertegnede har hygget sig med, skal der skydes. Og min bedste
vurdering er, at der skal skydes for at dræbe.

Det er nemlig også vigtigt, at det bliver forstået, at der skal en
stop-funktion til. Røvfuskere har det lige som Kristian
forklaringsrøve, de bliver ved og ved – indtil de simpelthen bliver
stoppet.

Hvis det danske folk vil sit eget bedste – og det vil det, vil man
sørge for, at de fremtidige tilrettelæggere af dansk sikkerhedspolitik
kommer fra helt andre kredse end de landsforræderiske elementer, der
udleverede landet til tyskerne i 1940 (og ”glemte” eller ikke havde
talentet til at ”huske” at lade forsvarsvillige danske unge mænd sive
til England fra september 1939), og overlod Danmark til Pentagons
dominans og seksuelle m.m. forlystelse fra og med 1962. Sådanne nye
kræfter i dansk sikkerhedspolitik vil muligvis afvise min vurdering,
men det tvivler jeg stærkt på, de vil.

Det var nogle ord om fremtiden. Og så tilbage til nutiden: Det
resterende personale fra Aflandshage Mind Control Center samt mange
elektromagnetiske røvfuskere med domicil/skjulested andre steder i
Danmark har i mange tilfælde udført forbrydelser mod deres landsmænd
af samme kaliber som oven for nævnt.

Og de relevante afdelinger og enkeltpersoner i Forsvarsministeriet,
andre ministerier, Folketinget, Politikens og Informations
chefredaktioner og alle de andre avisredaktioner, DR’s og TV2’s
redaktioner er naturligvis medskyldige i, at et orwellsk
rædselssamfund har kunnet etablere sig, torturere og voldtage folk i
et halvt århundrede.

Vi taler ikke om manglende grunde til revolutionær modvold, der er
oceaner af grunde. Vi taler om en dansk befolkning, som med overlæg
gennem et halvt århundrede er blevet holdt hen i uvidenhed, og om den
revolutionære modvolds påtrængende aktualitet i samme øjeblik det
danske folk forstår, hvad det har været og stadigvæk vil blive udsat
for, medmindre det tager sagen i egen hånd.

Den allervigtigste lærdom fra de sidste 50 år: Man kan overhovedet
ikke stole på den danske stat, selv om den subventioneres af de rare
danske skattebetalere og hundredetusinder mere eller mindre uvidende
danske mind-control ofre for CIA, NIS, BND og såmænd også FE.

Den danske stat adskiller sig ikke principielt fra den syriske:
massivt forræderisk mod sin egen befolkning og fuld af vold, løgn,
forstillelse og talende jakkesæt. Og man bedes forstå, at når man
indfører et orwellsk militærdiktatur i Danmark bag det danske folks
ryg, så lader det sig kun gøre, fordi en række kyniske enkeltpersoner
og institutioner profiterer af det.

De er landsforræddere.

Steen Hjortsø

Fra : kk

Dato : 11-10-11 19:25

bostan332:
> [...]
> indfører et orwellsk militærdiktatur i Danmark bag det danske folks
> ryg, så lader det sig kun gøre, fordi en række kyniske enkeltpersoner

Find dig nu et sted, hvor man kan behandle den slags som du lider af.
Og tag nu den medicin, som jeg antager allerede er ordineret til dig.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-11 23:02

Respekter Hjortsø>> De er landsforræddere.

>Find dig nu et sted, hvor man kan behandle den slags som du lider af.
>Og tag nu den medicin, som jeg antager allerede er ordineret til dig.
>mvh
>kk

Ingen på usenet kan have gavn af medicin vedr uenighed

Nogle kan være uindfølelige og det er en udfordring, man hvad sku kemi
ændre på det?

Hvis man er voldelg eller har tankemylder der dominerer så kan folk
selv vælge medicin men ellers bør sådant være frivilligt -
- og hold anbefainger udenfor usenet-debat

Fra : kk

Dato : 12-10-11 08:11

Bo Warming kom med denne ide:
> [...]
> selv vælge medicin men ellers bør sådant være frivilligt -
> - og hold anbefainger udenfor usenet-debat

Jeg er fuldstændig enig med dig!
Men udtrykket: "Tag nu din medicin", "Søg behandling" svarer nogenlunde
til at sige: "Du er helt ude i hampen". Den slags må du have været ude
for, og ved derfor, ikke skal tages bogstaveligt, men er udtryk, som
ofte anvendes i diverse NG's.
Derfor fastholder jeg anvendelsen, i dette tilfælde.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 11:58

On Wed, 12 Oct 2011 09:10:46 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>ofte anvendes i diverse NG's.
>Derfor fastholder jeg anvendelsen, i dette tilfælde.

Jamen jeg tror heller ikke at nogen bedrøves dybt af dine mange
fyldeord om at

"Find dig nu et sted, hvor man kan behandle den slags som du lider
af". og så tidskrævende snak om ordination og medicin som om der var
fakta bag.

Skriv dog især hvad er facts

Og fordi nogle har hamret og hamret på en myte om at Hjortsø bruger
sølvpapirhat så er det ret trættende, OT og mand-ej-bold

Skriv noget væsentligt

Erstat hampe-tidsspilde med skældsordet "tosse"

Eller gør som jeg og tilføj til sidst et halehæng - her BEVIS på at
piller er pjat=symptombehandling

"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men
mod symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan
helbrede skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig
blive en erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe
patienten til at indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek
og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

Fra : kk

Dato : 12-10-11 13:44

Bo Warming forklarede den 10/12/2011:

> [...]
> patienten til at indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek
> og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

OK, du ER tosset

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 14:38

On Wed, 12 Oct 2011 14:44:05 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming forklarede den 10/12/2011:

>OK, du ER tosset

Fordi jeg fremlægger BEVIS på at den medicin du elsker er en
svinestreg - ren symptombehndling - ingen bedring af sygdom

Er det sygdom - eller særhed?

Det er noget som alle kan behandle selv - læs her hvor let

      Af alle trøste-midler er der intet, der gør folk, som
trænger til trøst, så godt som den påstand, at i deres situation gives
ingen trøst. Der i ligger en sådan udmærkelse, at de på ny rejser
hovedet. Friedrich Nietzsche
site   Argumenter for dine begrænsninger og sandelig de er dine.
Anders Bak-Nielsen
site   Det er ikke længere blot et spørgsmål om at være rask. I dag
skal man finde sig en sygdom, man kan lide. Jackie Mason
Site   Hvor var Buddha og Muhammed eller Shakespeare dog lykkelige,
at der ikke var nogle gode slægtninge og læger, som helbredte dem for
deres ekstaser og inspiration. Hvis Muhammed havde taget ormepulver
for sine nerver, kun arbejdet to timer i døgnet og drukket mælk, så
ville der ikke være blevet mere tilbage af dette enestående menneske
end hans hund.
Læger og gode slægtninge sørger i sidste instans for, at menneskeheden
bliver sløvet. Middelmådighed vil blive anset for genialitet, og
civilisationen vil gå til grunde.    Tjekhov
site   Jo tak, jeg har det nogenlunde. Dødsårsagerne holder hinanden
i skak. C.J. Hambro
site   Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal
bringe sig i overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor
opførsel her i verden. Camus
site   Much of your pain is self chosen. It is the bitter potion by
which the physician within you heals your sick self.      Kahlil
Gibran
site   The strongest symptom of wisdom in man is his being sensible
of his own follies.      Rochefoucauld (1613-1680)French
Classical Writer
site   There is a pleasure sure, in being mad, which none but madmen
know,       John Dryden
siteEn meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større
dyd, der består i at afbalancere dem. Camus
sitepotsif"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for
Nietzsche -målet er at det fortrængte og problematiske kanaliseres
over i noget konstruktivt" Safranski
siteps   En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er
viljesakter og er portaler til opdagelse. James Joyce
siTEPSib   Sanity is a madness put to good uses, waking life is a
dream controlled.      George Santayana
siterapiadselv   Først har man møje med at emancipere sig fra sine
lænker, og sluttelig må man endog emancipere sig fra denne
emancipation! Enhver af os må, om også på meget forskellig vis,
doktorere på sin lænke-syge (Ketten-Krankheit), også efter at han har
brudt lænkerne.Nietzsche
siterf   Det er mig ikke nok at lynet ikke mere gør skade. Jeg vil ikke
aflede det: det skal lære at arbejde for mig. Zarathustra/Nietzsche
(bog4 kap 13,7.)
sitesdselv   Først har man møje med at emancipere sig fra sine
[...]
siteSdselv   Selvet siger til jeg'et "Føl smerte her" . Og da lider
det og tænker på, hvordan det ikke mere skal lide - og just derfor bør
det tænke.Selvet siger til jeg'et "Føl lyst her" . Da fryder det sig
og tænker på, hvordan det igen og igen skal fryde sig - og just derfor
bør det tænke. . Nietzsche
siTEsfso   There is a wisdom in this beyond the rules of physic:
siTESib   Noble deeds and hot baths are the best cures for depression.
Dodie Smith
siTEsib   Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er
paranoid nok      Woody    Allen
siTEsib   The foolishness is a shrine of protection against the outside
world       Peter Bamm
siTEsibsom   Look into the depth of your own soul and learn first
to know yourself, then you will understand why this illness was bound
to come upon you and perhaps you will thenceforth avoid falling ill.
Sigmund Freud
siTEsidLø   To lie still and think little is the cheapest
medicine for diseases of the soul.Nietzsche
siTEsk   "Jeg har den lykke efter hele årtusinders vildfarelser og
forvirringer at have genfundet den vej, der fører til et ja og et nej.
Jeg lærer et nej til alt, hvad der svækker - alt hvad der udmatter.
Nietzsche
   A man should not strive to eliminate his complexes, but to get
into accord with them: they are legitimately what directs his conduct
in the world.      Sigmund Freud

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-10-11 15:11

On 12/10/11 15:37, Bo Warming wrote:

> Fordi jeg fremlægger BEVIS på at den medicin du elsker er en
> svinestreg - ren symptombehndling - ingen bedring af sygdom
>
> Er det sygdom - eller særhed?

Hvis dit bevis strider mod at "Jorden er så flak som en pandekage" så er
det dig der er galt afmarcheret, monsør Montanus

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 04:50

On Wed, 12 Oct 2011 16:11:22 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvis dit bevis strider mod at "Jorden er så flak som en pandekage" så er
>det dig der er galt afmarcheret, monsør Montanus

Når en autoritativ psykiatrilærebog siger at psykofarmaka kun kradser
i psykosernes overflade og ikke helbreder, så er kk modsagt,

Du kan gøre en voldsskitzo stille med medicin der gør groggy, men det
beviser ikke gavn overfor sygdommen.
Den forsvinder IKKE hurtigere af medicinen

At jorden er rund er uvedkommende, forklar

kk beviser ikke at jeg er tosset fordi jeg citerer ordret fra
overlægelærebogsforfattere

Men alt er måske smagsdomme og intet er eksakt om disse AFVIGELSER der
ikke er skarptskårne sygdomme

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 10:41

On 13/10/11 05:49, Bo Warming wrote:

> [...]
> beviser ikke gavn overfor sygdommen.
> Den forsvinder IKKE hurtigere af medicinen
>
> At jorden er rund er uvedkommende, forklar

Jeg kan næppe sige det tydeligere - men det er ingen garanti for at
blive forstået, desværre.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 12:07

On Thu, 13 Oct 2011 11:41:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg kan næppe sige det tydeligere - men det er ingen garanti for at
>blive forstået, desværre.

Hvilken af mine mange pointer
bifalder du som bevis på at du bør besvares som alle os andre normale?