Endnu mere soem!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 09:23

Det er egentlig en svinestreg, at foerst naar jeg er oekonomisk
oedelagt,
vaagner jeg nok op til at soege en erstatning fra Patient
forsikringen!
(saa fremstaar man naesten som en bedrager fra starten)

Det er selvfolgelig planlagt paa den maade!

Og foerst efter at jeg har sendt dem et anbefalet brev, vaagner jeg
nok op
til at huske noget fuldstaendig mareridtsagtigt, tager mig til
hovedet, og jo
ganske rigtigt, de dumme svin har slaaet et soem i hovedet paa mig ,
mens jeg er programmeret til ikke at forsvare mig!

Hvis det ikke var for videoen i sjove hjemme videoer og det hak i
kraniet,
og en del andet, saa var Bjoernholt sluppet afsted med at pastaa at
jeg har
knald i laaget og opdigter ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 09:45

On 11 Okt., 17:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> kraniet, og en del andet, saa var Bjoernholt sluppet afsted med at pastaa at
> jeg har knald i laaget og opdigter ting!

Det er hvad man kan forvente naar der er DF´ere i Tinget!
De har simpelthen ikke hoert det, Det kvante mekaniske mareridt er
aegte!

Jeg kunne forstaa hvis at jeg havde gjort eller andet, men det eneste
jeg gjorde var at vaere
intelligent og staerk nok til ikke at kunne programmeres pro DF!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:23

On 11 Okt., 17:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg gjorde var at vaere
> intelligent og staerk nok til ikke at kunne programmeres pro DF!

Jeg kan huske en situation under "Psykopat angrebet" hvor jeg var sat
til ikke
at forsvare mig og til at stole paa andre!

Og jeg bliver beskyldt for et eller andet, min reaktion er at fnise af
grin,
fordi det tydeligvis er nogen der er ved at fortaelle en slags
vittighed!

Beskyldningen er saa sindsyg, at selvmord er selvfolgelig den eneste
udvej,
hvis at nogen kan tro noget saadan om mig som person eller tro at jeg
er istand til at
goere noget saadant!

Det var i 1999!

Punchlinjen viste sig at vaere en vanvittig psykopat der ville myrde
mig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:34

On 11 Okt., 22:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> goere noget saadant!
>
> Det var i 1999!
>
> Punchlinjen viste sig at vaere en vanvittig psykopat der ville myrde

Det er den med at stole paa andre , stole paa folk!
For at jeg stoler paa folk saa kraever det under normale
omstaendigheder
at jeg kender dem, og de mig!
(der er ingen mennesker jeg stoler paa der kunne finde paa at beskylde
mig for noget som helst!
udover maaske brud paa loven om ophavsret!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:36

On 11 Okt., 22:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (der er ingen mennesker jeg stoler paa der kunne finde paa at beskylde
> mig for noget som helst! udover maaske brud paa loven om ophavsret!)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:41

> [...]
> (der er ingen mennesker jeg stoler paa der kunne finde paa at beskylde
> mig for noget som helst! Udover maaske brud paa loven om ophavsret!)

Det er noget med personlighed!

Det har kostet arten sin eksistens, at det er fuldstaendig upalusibelt
for folk der
kender mig paa det tidspunkt at beskylde mig for de ting de gjorde!

Jeg lyver ikke!
De skeloejede i fjernsynet er ikke loegn!
Jordskaelvb paa Haiti er ikke loegn!
Jeg har slaaet jer allesammen ihjel!(Beskyld mig for det og jeg griner
ikke!)
Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!(Beskyld mig for det og
jeg griner ikke!)

Eller maaske goer jeg? (programmering)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:48

> [...]
> mig for noget som helst!
> udover maaske brud paa loven om ophavsret!)

(emdr/hypnose)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 14:55

On 11 Okt., 22:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Beskyld mig for det og jeg griner ikke!)
> Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!
> (Beskyld mig for det og jeg griner ikke!)

Sir B er us er i angreb, Cerberus er doedsensfarlig, Helvedes vagthund
saenker planetens hastighed i dens bane omkring Solen naar jeg doer!
Arten er slut!

Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!

Evig tortur til alt og alle der ikke er:

Den umenneskelige Peter
Jesus Kristus/Hare Krisna Den lynhurtige hare der er N/A for jer nu!
De Muslimske Maend/De Muslimske Hunde

Det er mig de frygter! Psykopaterne!
De har altid gjort det! De fotrstaar ikke de rigtige mennesker,
dem med rigtige foelelser, og jeg har en mere end jer allesammen!

Det er den jeg foeler naar jeg myrder en art!
I er allesammen primitive aber, der er emotionelt afstumpede!

Peter har valgt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 15:43

On 11 Okt., 22:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er den jeg foeler naar jeg myrder en art!
> I er allesammen primitive aber, der er emotionelt afstumpede!

Et eksempel de fleste kan forstaa, to eller tre venner, der gaar i
skole sammen, er naboer, er
bedste venner, og bruger stoerstedelen af deres opvaekst paa at goere
ting sammen,
boer i naerheden af hinanden og en aften sidder de og snakker sammen
og en siger til en
anden, jeg vidst ikke du kunne klide at gaa i dametoej og goere
paedofil ting med smaa drenge.

Resultat? Den beskyldte sidder og skriger af grin
(han stoler paa beskylderen, han kender ham og omvendt)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 15:47

On 11 Okt., 23:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> paedofil ting med smaa drenge.
>
> Resultat? Den beskyldte sidder og skriger af grin
> (han stoler paa beskylderen, han kender ham og omvendt)

Skal de torteres og programmeres de sindsyge, skal de have soem slaet
i hovedet for
deres aabenlyse sindsygdomme, og bagefter goeres til nogen der sidder
og griner
og syntes at det er sjovt, hvis folk sviner dem til? Paa grund af
begraensede begavede udulige
sindsyge national socialister der begaar en forbrydelse hver gang de
gaar uden for deres hoveddoer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 16:11

> [...]
> paedofil ting med smaa drenge.
>
> Resultat? Den beskyldte sidder og skriger af grin
> (han stoler paa beskylderen, han kender ham og omvendt)

Typisk, de ved alle tre at det er pure loegn!
Han kunne ligesaa godt have sagt, jeg vidste ikke at
du var saadan en, der troede paa, at stoerstedelen af alle giraffer
og naesehorn blev foedt i vaegtloes tilstand i midten af 80´erne!

Hvis at den beskyldte var dyrlaege og arbejdede i Zoologisk have!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 16:14

On 11 Okt., 23:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> begraensede begavede udulige sindsyge national socialister der begaar
> en forbrydelse hver gang de gaar uden for deres hoveddoer!

Det er den med at stole paa andre og stole paa folk!
Jeg ved ikke med jer, men jeg stoler ikke bare paa folk,
der rigtig meget til, isaer nu! Efter at have vaeret udsat for det
vanvid!

Sane Peter