Villy har ødelagt SF
Fra : Tony

Dato : 11-10-11 10:40

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-11 11:54

On Tue, 11 Oct 2011 11:39:54 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Og det kan jeg kun give Torben Lund ret i .
>
>http://www.bt.dk/politik/tidligere-s-minister-i-haardt-angreb-villy-har-oedelagt-sf

At medierne reklamerer for R er vigtigere end Søvndals kovendinger i
hans muslimhad

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-10-11 12:18

On 11/10/11 11:39, Tony wrote:
> Og det kan jeg kun give Torben Lund ret i .
>
> http://www.bt.dk/politik/tidligere-s-minister-i-haardt-angreb-villy-har-oedelagt-sf

De er på fortjent rutschetur

Samtidig er flertallet skiftet til blå blok

Vælgerne er allerede inden de har set vanviddet begynde blevet klare
over at de har været uhyggeligt letsindige

Mvh
Martin

Fra : P.N.

Dato : 11-10-11 12:46

> [...]
>
> Samtidig er flertallet skiftet til blå blok
>
> Vælgerne er allerede inden de har set vanviddet begynde blevet klare over

Jamen vi er fuldstændig ligeglade, bare grænserne bliver åbnet igen.

www.khilafah.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-10-11 14:24

> De er på fortjent rutschetur
>
> Samtidig er flertallet skiftet til blå blok
>
> Vælgerne er allerede inden de har set vanviddet begynde blevet klare
> over at de har været uhyggeligt letsindige

Tør nu bare dine små ulykkelige øjne, lille Martinse-basse-manse og accepter
det faktum at magten ind i mellem skifter hænder, sådan ER det i et
demokrati. Hvis du vil have det anderledes, så må du jo finde dig et
højrefascistisk militærdiktatur at leve i, de er lidt svære at finde men mon
ikke du kan finde et rask lille et af slagsen nede i det mørke Afrika, og
måske der stadig er et enkelt tilbage i Sydamerika. Indtil du finder et
bedre sted at være end i det her demokratiske helvede som Danmark er, så får
du lige en enkelt pakke her:

http://dokusiden.itgo.com/tudekiks

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-10-11 14:39

On Tue, 11 Oct 2011 15:24:23 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> bedre sted at være end i det her demokratiske helvede som Danmark er, så får

Du kan altså ikke se noget problem i, at den røde regering er løbet fra, så
at sige, ALLE deres valgløfter.?

Er der overhovedet nogen "røde" valgløfter tilbage, der ikke er brudt.?

I dag fik hele sundhedsvæsenet jo en lang næse og i går ver det
"forsigtigheds-princippet" der gled ud med badevandet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 11-10-11 22:19

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du kan altså ikke se noget problem i, at den røde regering er løbet
> fra, så at sige, ALLE deres valgløfter.?

Jo men det er ikke pointen. Det er Martinse-basse-mansens hyleri til
gengæld.

> Er der overhovedet nogen "røde" valgløfter tilbage, der ikke er
> brudt.?

Ikke ret mange og i hvert fald ikke ret mange som koster penge. Det eneste
jeg kan komme i tanker om som sandsynligvis bliver til noget, det er det
opgør som bliver gjort med alle Dansk Folkepartis urimeligheder over for
kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere. Det kommer til at koste
statskassen en 600-700 millioner kroner men det er småpenge i forhold til
hvor meget de regler og besparelser har skadet og virket yderst brutalt over
for dem som det går ud over.

> I dag fik hele sundhedsvæsenet jo en lang næse og i går ver det
> "forsigtigheds-princippet" der gled ud med badevandet.

Ja der er lovet lidt for meget især i forhold til at den borgerlige regering
har efterladt en tom statskasse bortset fra nogle gældsbreve på bunden af
den. Og det er jo blandt andet sket på baggrund af alle de ufinansierede
skattelettelser givet til dem som har mindst behov for det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 11-10-11 23:15

On Tue, 11 Oct 2011 23:19:24 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jo men det er ikke pointen. Det er Martinse-basse-mansens hyleri til
> gengæld.

Han hyler da ikke, men kommenterer bare den åbenlyse dobbeltmoral på
venstrefløjen.

> [...]
> opgør som bliver gjort med alle Dansk Folkepartis urimeligheder over for
> kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere.

Som er.?

Jeg får da mere i kontanthjælp end jeg gjorde for 5 år siden.

> [...]
> hvor meget de regler og besparelser har skadet og virket yderst brutalt over

Ahhh.... Du mener starthjælpen og 300/450-timers kravet for ægtepar hvor
begge er på kontanthjælp, som jo er en effektiv "pisk" til at få folk i
gang med at bestille noget. En simpel reklame-omdeler rute (der jo ikke
kræver den store kædestrammereksamen) er nok til at opfylde "time-kravet".

> Ja der er lovet lidt for meget især i forhold til at den borgerlige regering
> har efterladt en tom statskasse bortset fra nogle gældsbreve på bunden af
> den.

De "gældsbreve" er da langt mindre end dem de overtog fra Nyrup-regeringen,
FORDI den borgerlige regering BETALTE gælden, i stedet for at feste det
hele op, da der var penge i kassen.

> Og det er jo blandt andet sket på baggrund af alle de ufinansierede
> skattelettelser givet til dem som har mindst behov for det.

Der er ingen "ufinansierede skattelettelser". Det er kun en løgnehistorie,
som venstrefløjen har gentaget så mange gange, at de selv tror på den.

At man så mener at det er de forkerte der har fået skattelettelserne, er en
anden snak.

Fra : /john

Dato : 11-10-11 23:53

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Er der overhovedet nogen "røde" valgløfter tilbage, der ikke er brudt.?

Pyt! - fjolserne hoppede jo i gyngen, ikke? - tsk!

"Regeringens valgløfte om billigere kollektiv trafik er ifølge
transportminister Henrik Dam Kristensen (S) udskudt på ubestemt tid":
http://www.information.dk/telegram/281890

Puff!

Sic transit gloria mundi..

/john

Fra : /john

Dato : 12-10-11 06:54

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

> "Regeringens valgløfte om billigere kollektiv trafik er ifølge
> transportminister Henrik Dam Kristensen (S) udskudt på ubestemt tid":
> http://www.information.dk/telegram/281890
>
> Puff!

Til gengæld slipper vi måske for betalingsringen i Kbh:

"Hvis regeringen løber fra valgløfterne om billigere tog- og busbilletter,
så skal den ikke regne med at få Enhedslisten til at stemme for den
omstridte betalingsring omkring København eller nye afgifter på lastbiler":

http://www.information.dk/telegram/281901

Det er ik' så ring' :)

Men hvad er der efterhånden tilbage af valgløfterne..?

/john

Fra : Vidal

Dato : 12-10-11 00:16

Den 11-10-2011 15:39, Steen A. Thomsen skrev:
> Du kan altså ikke se noget problem i, at den røde regering er løbet fra, så
> at sige, ALLE deres valgløfter.?

Det kan du vel ikke være ked af?

> Er der overhovedet nogen "røde" valgløfter tilbage, der ikke er brudt.?

Naturligvis. S og SF har været tvunget til at indgå visse
kompromisser. Men både S og SF har jo under valgkampen
understreget at hvis deres politik skulle gennemføres, så
skulle der være et rødt flertal. Det blev der ikke, derfor
ser vi nu kompromisserne.

> I dag fik hele sundhedsvæsenet jo en lang næse og i går ver det
> "forsigtigheds-princippet" der gled ud med badevandet.

Er du ked af, den nye regering er tvunget til at føre blå
politik?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 12-10-11 05:12

On Wed, 12 Oct 2011 01:15:33 +0200, Vidal wrote:

> Det kan du vel ikke være ked af?

Nej, men de røde kan stadig nå at lave meget lort endnu.

> Naturligvis.

Kom med et eksempel (hvis du kan).

> S og SF har været tvunget til at indgå visse
> kompromisser.

De har solgt alt for en par ministerbiler.

> Men både S og SF har jo under valgkampen
> understreget at hvis deres politik skulle gennemføres, så
> skulle der være et rødt flertal. Det blev der ikke, derfor
> ser vi nu kompromisserne.

Vrøvl. De var meget bastante med deres løfter.

Der var sågar en der sagde at det blev over hans lig, at et eller andet
blev gennemført.

> Er du ked af, den nye regering er tvunget til at føre blå
> politik?

Det er IKKE det, der er spørgsmålet. Emnet er den røde regerings
troværdighed, der er under nul.

De røde laver stadig lort i det. Bare se på udlændingepolitikken, hvor de
med et pennestrøg ødelægger 10 års arbejde. Eller hvad med listen over
skolernes testresultater.? Hvorfor må "folket" ikke vide hvordan skolerne
har klaret sig, når nu informationerne findes.?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-11 15:00

On Wed, 12 Oct 2011 06:11:57 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
>skolernes testresultater.? Hvorfor må "folket" ikke vide hvordan skolerne
>har klaret sig, når nu informationerne findes.?

Vore røde skoler må fatte at med tests opnås forståelse og færdigheder

Vi gider ikke famlende meditationer
DE SKAL STUDERE EFFEKTIVT med tests, som i Kina
"   I used to spend whole days without food and whole nights
without sleep in order to meditate. But I made no progress. Study, I
found, was better. Confucius

"Vore elever må droppe Churchills luksusholdning og finde sig i at
blive undervist, China-style

   Jeg er altid villig til at lære, selv om jeg ikke bryder mig
om at blive undervist.      Winston Churchill

Fra : Vidal

Dato : 13-10-11 08:15

Den 12-10-2011 06:11, Steen A. Thomsen skrev:

> Det er IKKE det, der er spørgsmålet. Emnet er den røde regerings
> troværdighed, der er under nul.

Den vil aldrig eksistere hos folk med dine politiske
indstillinger.

> [...]
> skolernes testresultater.? Hvorfor må "folket" ikke vide hvordan skolerne
> har klaret sig, når nu informationerne findes.?

Du beder mig give eksempler og giver dem selv. Fint.

Du ved jo også godt, at ligegyldigt hvad jeg kunne finde
på at skrive, vil du aldrig kunne acceptere det.

Det må du jo om, Du er uden for pædagogisk og politisk
rækkevidde.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 09:00

On Thu, 13 Oct 2011 09:14:31 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
Så lav er INGENS troværdighed
>Det må du jo om, Du er uden for pædagogisk og politisk
>rækkevidde.

Ingen er på ng udenfor rækkevidde

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-10-11 11:09

On Thu, 13 Oct 2011 09:14:31 +0200, Vidal wrote:

> Den vil aldrig eksistere hos folk med dine politiske
> indstillinger.

Du forveksler troværdighed med politisk holdning.

Pia Kjærsgård er nok den mest troværdige politiker for tiden, selvom mange
ikke kan lide hendes politik.

> Du beder mig give eksempler og giver dem selv. Fint.
>
> Du ved jo også godt, at ligegyldigt hvad jeg kunne finde
> på at skrive, vil du aldrig kunne acceptere det.

Typisk. Du kan ikke svare og siger så bare at det er min skyld.

> Det må du jo om, Du er uden for pædagogisk og politisk
> rækkevidde.

Du kunne altså ikke forholde dig til det jeg skrev, men måtte gå direkte
til mudderkast.

Ynkeligt.