Det er synd for Peter(ReCap)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-10-11 23:44

Kom hjem fra Hospitalet i 1997, efter jeg paa en eller anden
maade overlevede et selvmordsforsoeg!

Gik et stykke tid senere 1998 med til at proeve EMDR for at se om
det kunne hjaelpe, det foregik hjemme hos mig selv!(Humlehaven 27)

Mens jeg blev udsat for EMDR(Hypnose) blev jeg forsoegt programmeret
til at
at steme paa det politiske parti! DF!

(En af forudsaetningerne for at indvillige til EMDR er selvfolgelig
at der ingen lig er i lasten, ingen skeletter i skabet)

Derefter gik det ned af bakke!

Det er tretten aar senere, tortur,mord,voldtaegt!

Jeg har vaeret fremstillet i sjove hjemme videoer hvor jeg sidder med
en spraengt
trommehinde lim i oeret og (nu har jeg ogsaa opdaget, et soem i
hovedet,
det sted der betyder jeg mere eller mindre har faaet en labotomi)

I sjove hjemme videoer sidder jeg og siger: "Jeg vil kneppe kvinder
med en hund"
Fordi hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF saa vil jeg
aabenbart have
kvinder kneppet af Muslimske "hunde"

Det er tretten aar senere, de sidste ti aar har baaret praeg af:
torter Peter til at sige
noget aandsvagt og faa andre til at overfalde ham!

Min far er blevet myrdet paa Sjaelland og jeg forsoegt givet skylden!
sat i en trance og sat til at forklare at jeg begik mordet
(jeg vidste ikke hvilket rum det foregik i, ellers var jeg blevet
faengslet for det!
Forkert rum paa optagelsen)

Imens alt det her har foregaaet har jeg vaeret programmeret
forsvarsloes
emdr i kombination med smerte signaler til brainstem og limbic system)

Foer EMDR: forholdsvis respekteret person, aldrig vaeret anholdt for
nogen forbrydelser!
(kom for sent til en oevelse da jeg var soldat, fik en boede!)
Min Intelligens kvotient blandt de hoejeste i verden, fysisk er jeg
istand til at forsvare mig selv!

Nu er jeg 38, livet er efterhaanden slut!
Stadigvaek ikke vaagen!
Mangler ca. halvdelen af min IK!

Jeg er stadigvaek programmeret til at give folk det indtryk at jeg er
en loegnhals!
Det har taget tretten aar med tortur og programmering at slaa mig
ihjel!

Jeg har lagt maerke til at mit sprogbrug ogsaa er blevet lavet om til
det,
fra de,dem og deres, til jeg ved ikke helt hvad!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-10-11 23:53

On 11 Okt., 07:43, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> det,
> fra de,dem og deres, til jeg ved ikke helt hvad!

"Oedelaeg dig selv"
"Oedelaeg dig selv, paa en maade som ikke kan opdages af andre"
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
drevet af smertesignaler til brainstem og limbic system!

Er maaden DF har faaet landet til at lyve sig selv ihjel paa!
(Bevidstheden ved det ikke, og er folk klikket i en trance med en
kuglepen,
saa er de som smaa boern "3 aarige" mentalt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-10-11 00:23