Vellykket integration — en succes
Fra : Vidal

Dato : 10-10-11 14:07

Vellykket integration — en succes, som ingen vil tage æren for

Information i dag:

http://www.information.dk/281655

Der er få politikker, der er lykkedes så godt i Danmark de sidste ti år, som
integrationspolitikken. Beskæftigelsen blandt indvandrere og efterkommere er
steget voldsomt, tilstrømningen af unge til uddannelser har været forbløffende,
og deltagelsen som medborger i samfundslivet viser en hurtig tilegnelse af den
nordiske tradition for aktivt folkeligt demokrati blandt danskere af anden
etnisk baggrund.

Sjovt nok er det en af de politiske succeser, som ingen rigtigt har villet tage
æren for. Socialdemokraterne har ikke villet risikere at give VK-regeringen
nogen ros, og den afgående regering havde mere behov for at tale om problemer
pga. samarbejdet med Dansk Folkeparti.

----

"Problemerne" løser sig åbenbart med tiden. Vil DF dø om
føje tid? Eller kan de nå at omstille sig til at have EU
som hovedfjende og vil folk købe den?

Pia Kærsgaard er jo unægteligt en mere overbevisende politiker
end Jens-Peter Bonde.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-11 14:31

On Mon, 10 Oct 2011 15:07:29 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>som hovedfjende og vil folk købe den?
>
>Pia Kærsgaard er jo unægteligt en mere overbevisende politiker

Bondes nørdethed er ikke sagens kerne. TROR DU AT
integrationsfremskridt er reelle og skjultes i valgkamp?

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-10-11 14:32

On 10/10/11 15:07, Vidal wrote:

> "Problemerne"

Horder af analfabeter forsvinder ikke af sig selv..

> løser sig åbenbart med tiden.

Du ved vist, trolle-Vidal, at dette emne var oppe for kort tid siden,
hvor dette tåbelige pladder blev tilbagevist

> Vil DF dø om føje tid?

Nej, men Vidal vil

Fra : Vidal

Dato : 10-10-11 20:03

Den 10-10-2011 15:32, Martin Larsen skrev:

> Horder af analfabeter forsvinder ikke af sig selv..

"På uddannelsesområdet er der ligeledes stor fremgang. Både blandt mænd og
kvinder er der i dag lige så mange 20-24 årige efterkommere med ikke-vestlig
baggrund, der er i gang med en videregående uddannelse, som der er blandt
etniske danskere."

> Du ved vist, trolle-Vidal, at dette emne var oppe for kort tid siden, hvor dette
> tåbelige pladder blev tilbagevist

Nej?

> Nej, men Vidal vil

Alle dør før eller siden. Men ellers er det da noget af en trussel.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-10-11 22:22

On 10/10/11 21:03, Vidal wrote:

> "På uddannelsesområdet er der ligeledes stor fremgang. Både blandt mænd

Uforpligtende skvalder med bearnaise silende ud af mundvigende

Den artikel er jo ren lovtale til det modbydelige sammenrend af røde og
kulturradikale. Der er INGEN sociologisk substans i artiklen

Og jeg ville gerne have forklaret dig alle vildfarelserne, hvis der
havde været noget at tale imod der indrager konkret statistik og demografi..

Ja du må se at få slanket dig

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-11 16:28

On Mon, 10 Oct 2011 15:07:29 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vellykket integration — en succes, som ingen vil tage æren for

Er du glad, Vidal, for din integration i Cairo idag - folkemord mod
kristne som er DEMOKRATISK?

Du har støttet kristenudryddelsen og må have en mening om dette
arabiske forår ? ? ? ?

Det var forudsigeligt i foråret da en enig venstrefløj roste
antiMubarak-oprørene som alle vidste gerne spiste kopterbaby
er til morgenmad

Mao tillod vist et par symbolske kaniballisme-happenings i 1960 - det
gør dine imamer næppe - men de store linier er da tydelige ikke ?

Da jeg var i Cairo 1974 så jeg børn sidde og pille hele spiselie
kornkerner ud af kamelgødning samlet op på gaden

Hvorfor vil USA ikke insistere på familieplanlægning så der fødes
færre - helst etbarnspolitik som i Kina ?

Er det ikke bedre at dræbe nul-årige end 5 årige - eller som nu alle
aldre
Da jeg var der døde børn som 5årige i 20% af tilfældene, dog ikke så
ofte i muslimsk overklasse

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-10-11 17:01

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er få politikker, der er lykkedes så godt i Danmark de sidste ti
> år, som integrationspolitikken. Beskæftigelsen blandt indvandrere og

Beskæftigelsen er ikke hvad den har været og det er især gået ud over
fremmedetniske. Det var en midlertidig forbedring.

> tilstrømningen af unge til
> uddannelser har været forbløffende,

Og mange af dem gennemfører ikke den uddannelse som de er blevet presset til
at tage. Det er nemlig konsekvensen af at man presser svage unge til noget
de ikke er parat til. Det er et spild af uddannelses-ressourcer.

> og deltagelsen som medborger i
> samfundslivet viser en hurtig tilegnelse af den nordiske tradition
> for aktivt folkeligt demokrati blandt danskere af anden etnisk
> baggrund.

Nå ok, du tænker på de unge som står inde på Nørrebro og agiterer for Islam
og agiterer for at afskaffe demokratiet. Dem husker jeg klart og tydeligt.

> [...]
> som hovedfjende og vil folk købe den?
>
> Pia Kærsgaard er jo unægteligt en mere overbevisende politiker

Pia Kjærsgaard er en klovn. Integrationspolitikken virker ikke. Alt hvad
Dansk Folkeparti har fået gennemført har medført dyb fattigdom og mere
afstand til arbejdsmarkedet for fremmedetniske. Og DF er ligeglade i bedste
fald - de LEVER af dårlig dårligt fungerende perkere. Uden dem kunne DF
ligeså godt lukke og slukke, så det gælder da om at lave love og regler som
gør livet så surt som muligt for fremmedetniske.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-10-11 17:53

On Mon, 10 Oct 2011 18:00:58 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Beskæftigelsen er ikke hvad den har været og det er især gået ud over
> fremmedetniske. Det var en midlertidig forbedring.

Sludder. Arbejdsløsheden blandt de "fremmedetniske" er faldet drastisk, de
sidste 10 år.

> Og mange af dem gennemfører ikke den uddannelse som de er blevet presset til
> at tage. Det er nemlig konsekvensen af at man presser svage unge til noget
> de ikke er parat til. Det er et spild af uddannelses-ressourcer.

Endnu mere sludder. Specielt de fremmedetniske piger klarer sig enormt
godt.

> Nå ok, du tænker på de unge som står inde på Nørrebro og agiterer for Islam
> og agiterer for at afskaffe demokratiet. Dem husker jeg klart og tydeligt.

Den relativt lille flok fjolser du snakker om, er uden for pædagogisk
rækkevidde, og burde straks sendes tilbage til det stenaldersamfund, de så
gerne vil leve i.

> Pia Kjærsgaard er en klovn.

Nej, hun er den mest troværdige politiker i Danmark for tiden.

> Integrationspolitikken virker ikke. Alt hvad
> Dansk Folkeparti har fået gennemført har medført dyb fattigdom og mere
> afstand til arbejdsmarkedet for fremmedetniske.

Hvilken planet befinder du dig på.?

> [...]
> ligeså godt lukke og slukke, så det gælder da om at lave love og regler som
> gør livet så surt som muligt for fremmedetniske.

Du bliver sgu dummere og dummere at høre på.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-10-11 18:35

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej, hun er den mest troværdige politiker i Danmark for tiden.

> Hvilken planet befinder du dig på.?

> Du bliver sgu dummere og dummere at høre på.

ilm.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-10-11 18:37

On Mon, 10 Oct 2011 19:34:54 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> ilm.

Var det virkelig alt du kunne mande dig op til.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-10-11 21:22

> Var det virkelig alt du kunne mande dig op til.?

Ofte er dit bavl bare ikke ret meget mere værd.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-10-11 21:26

On Mon, 10 Oct 2011 22:22:10 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ofte er dit bavl bare ikke ret meget mere værd.

Nu var det jo bare DIG der kom med bavlet. Jeg kommenterede det bare.

Flere af dine påstande er jo lodret forkerte.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-10-11 20:12

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>ilm.

Netop - men jeg forstår ikke hvorfor du bliver ved med at diskutere med
fjolset. Det er blot spild af tid. Kontanthjælpsbumsen overbevises jo ikke
en gang af fakta, så hvorfor lege hjælpeskolelærer over for ham og hans sure
smileys? - Der er sgu bedre debattører man kan få noget ud af end et
fjols som ham, synes du ikke?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-10-11 21:21

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpeskolelærer over for ham og hans sure smileys? - Der er sgu
> bedre debattører man kan få noget ud af end et fjols som ham, synes

Jo, det har du egentlig ret i. Det meste af tiden med chatnar-Thomsen går
med de dumheder han lukker ud.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-10-11 21:24

On Mon, 10 Oct 2011 22:21:23 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jo, det har du egentlig ret i. Det meste af tiden med chatnar-Thomsen går
> med de dumheder han lukker ud.

Få dog tungen ud af røven på Wilstrup. Det er jo helt pinligt som din næse
er brun.

Fra : @

Dato : 10-10-11 18:40

On Mon, 10 Oct 2011 18:53:02 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Nej, hun er den mest troværdige politiker i Danmark for tiden.

DET siger så mere om alle de andre politikere end om P K

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 10-10-11 18:50

On Mon, 10 Oct 2011 19:39:52 +0200, @ wrote:

> DET siger så mere om alle de andre politikere end om P K

Tja, hun har í hvert fald ingen konkurrance fra rød stue. De er da de mest
utroværdige politikere i mands minde.

Fra : @

Dato : 10-10-11 18:38

> [...]

>http://www.information.dk/281655
>
>Der er få politikker, der er lykkedes så godt i Danmark de sidste ti år, som

altså sådan cirka i de ti år hvor vi har haft borgerlig regering med
DF som støtteparti -

det er da fint at du kan se at den førte politik så må være den
rigtige

Fra : DADK

Dato : 11-10-11 14:20

On 10-10-2011 15:07, Vidal wrote:

> [...]
> give VK-regeringen nogen ros, og den afgående regering havde mere behov
> for at tale om problemer pga. samarbejdet med Dansk Folkeparti.

En forbløffende god og sober og intelligent analyse. Jeg må erkende, at
jeg aldrig havde tænkt på det på den måde før, men som du skriver det
ligger det lige til højrebenet.