Max Bank til aktionærerne
Fra : Peter Heide

Dato : 09-10-11 22:26

Nå, så gik den bank fallit. Kors hvor har jeg lidt medlidenhed med de
flæbehoveder til aktionærer, der græd snot over deres mistet penge til at
"forsøde" deres alderdom, i 21 Søndag på DR1. Sjovt at de fjolser
tilsyneladene render rundt med skyklapper og lader sig overbevise at "alt
går godt" af en tilfældig bankrådgiver i Max Bank og totalt tom-hjernet
fortsætter med at købe løs af aktier. På en eller anden måde får de hvad de
har fortjent.

Fra : Lyrik

Dato : 09-10-11 23:15

Den 09/10/11 23.26, Peter Heide skrev:
> [...]
> "alt går godt" af en tilfældig bankrådgiver i Max Bank og totalt
> tom-hjernet fortsætter med at købe løs af aktier. På en eller anden måde
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Det samme gør vi skatteydere når vi bliver tvangsindlagt til at servere
den næste bankpakke!

Hvis du har bemærket det så har vrede amerikanere lige lavet en march
til Wall Street og protesteret over finanssektoren!
Det er ved at brede sig i befolkningerne. hvornår skal danskerne til at
marchere?

Direktørerne får flere og flere millioner i lønningsposen og forlader
grinende de synkende skuder uden repressalier!

De har det ligesom de ledeste diktatorer, som Idi Amin for eksempel. han
havde ædt mennesker men kunne nyde sit otium i Saudi Arabien i jedda,
kørende i Mercedes, hvor han fik den ypperste mad bragt fra Uganda.

Hvor mon Ghadaffi skal nyde sit otium? Og Assad? Somoza fra Niceragua
sejlede væk på sin lystjagt med hele statskassen som han havde stjålet!

Den rige knejser og spiller kejser. Folket serverer og tørrer op når han
pisser på dem!

Mvh
Jens

Fra : Peter Heide

Dato : 09-10-11 23:51

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Wall Street og protesteret over finanssektoren!
> Det er ved at brede sig i befolkningerne. hvornår skal danskerne til at

Det kommer !

> Direktørerne får flere og flere millioner i lønningsposen og forlader
> grinende de synkende skuder uden repressalier!

Du har fuldstændigt ret . Se bare det seneste ekesmpel ; Pandora som gav
mange små-investorer milliontab ,men direktøren " for det hele" fik en
fyreseddel og 20 millioner i afskedsbonus. Det er virkelig til at brække sig
over.

> Den rige knejser og spiller kejser. Folket serverer og tørrer op når han
> pisser på dem!

Så sandt. så sandt.

Fra : DADK

Dato : 10-10-11 00:19

On 10-10-2011 00:14, Lyrik wrote:
> [...]
> sejlede væk på sin lystjagt med hele statskassen som han havde stjålet!
>
> Den rige knejser og spiller kejser. Folket serverer og tørrer op når han

Det er udspekuleret at Danske Bank nu er blevet hovedsponsor for DBU. Då
kan vi sigem uden blusel, at modstanderen bare skal have nogle danske bank.

Fra : @

Dato : 10-10-11 18:30

On Mon, 10 Oct 2011 00:14:44 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>Det samme gør vi skatteydere når vi bliver tvangsindlagt til at servere
>den næste bankpakke!

det er da også noget af det mest kvajpandede der nogensinde er lavet,

hvis en pengebutik ikke kan løbe rundt må den lukke, og de der har sat
penge i lortet mister noget,

at spænde et skatteyderfinancieret sikkerhedsnet ud under visse
butikker er da direkte at opfordre til uansvarlighed hos ledelsen af
butikken

> [...]
>
>Direktørerne får flere og flere millioner i lønningsposen og forlader
>grinende de synkende skuder uden repressalier!

nu er det jo sjældent direktøren der bestemmer i en bank(aktieselskab)
det gør bestyrelsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-11 11:48

"@" skrev i meddelelsen news:ala697122j8sgfuii6tvuamhgrleq8to03@4ax.com...

> [...]
>butikken

>nu er det jo sjældent direktøren der bestemmer i en bank(aktieselskab)

utroligt! Vi er helt enige. Hvis bankerne ikke kan få det til at løbe rundt
og vælger at tro på den kapitalistiske model, så er de dårlige
forretningsmænd og må selv bære tabet. Latterligt at befolkningen skal blive
ved med at understøtte bankerne, og skam få de radigale der med den ene hånd
vil fjerne efterlønnen for de mest nedslidte mennesker for med den anden
hånd at holde hånden under bankerne, fx ved at nægte at de skal betale lidt
ekstra i skat.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-11 11:44

"Lyrik" skrev i meddelelsen news:4e921cd5$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
>sejlede væk på sin lystjagt med hele statskassen som han havde stjålet!
>
>Den rige knejser og spiller kejser. Folket serverer og tørrer op når han

Hørt!

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-11 19:55

On Tue, 11 Oct 2011 12:43:47 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]

Når grækerne marcherer mod banker er det en afledningmanøvrer og de
har stemt for politikere der forkælede pøblen og IKKE bankerne

Hvad gælder i USA, DK, Tyskland?

Fra : P.N.

Dato : 10-10-11 09:22

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> går godt" af en tilfældig bankrådgiver i Max Bank og totalt tom-hjernet
> fortsætter med at købe løs af aktier. På en eller anden måde får de hvad

Med alle de banker der er gået fallit burde folk der investerer i
bank-aktier ha undersøgt hovedet mildest talt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-10-11 16:01

> [...]
> og totalt tom-hjernet fortsætter med at købe løs af aktier. På en
> eller anden måde får de hvad de har fortjent.

Bare det at folk tror at de der såkaldte bankrådgivere vil deres bedste er
komplet latterligt - gu vil de ej, de vil bankens bedste og det er også det
som de er ansat til. Den dag folk forstår at en bankrådgiver blot er en
sælger som ønsker at sælge bankens produkter, så er de kommet langt. Skal
folk have en reel bankrådgivning skal det foregå fra uafhængige
rådgivningsfirmaer som kan rådgive dem om de risici som ligger i de
forskellige typer af investeringer, herunder helt specifikke investeringer.
De aktionærer som får taget røven af bankrådgivere har sgu ikke for mange
brikker at flytte rundt med. Og mange af dem er alt for gamle til at få
taget røven som man alt for ofte ser det ske, de burde være klogere og dem
har jeg sgu heller ikke ondt af, ikke det mindste.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com