Endnu en!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 09:22

Fandt en til, en muskel har klemt, i halsen, nakken og i baghovedet?

Resultatet er mere vaagenhed og klarhed, foer sad jeg og rystede paa
hovedet
som man nogle gange ser en aeldre person goer paa et plejehjem goere!
(jeg har snuppet det et par gange foer! Her for had en halv times tid
siden tog jeg
det i stuen!)

Det er blodtilfoerelse, og det er tretten aar af mit liv!

EMDR/Programmering!
(Om Bjoernholt der programmere vaelgerne til at stemme paa DF, mod
deres vilje)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 09:33

On 9 Okt., 17:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> deres vilje)
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Jeg skrev om det for et par aar siden!

Der var en del snak om at blive "Brudt op" hvad det saa end betyder!

Det med fysisk foelelse i hovedet og det der med brudt op, var en del
af det
Bjoernholt og DJ Aevl stod og aftalte at give paracetamol skylden for!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 09:30

> [...]
> deres vilje)
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Der er lavet saadan at:
Naar de her muskler spaender saa slapper den her af,
naar den her spaender slapper de andre af!

Det var DJ Aevl der lavede den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 11:17

On 9 Okt., 17:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der er lavet saadan at:
> Naar de her muskler spaender saa slapper den her af,
> naar den her spaender slapper de andre af!
>
> Det var DJ Aevl der lavede den!
>
> Sane Peter

C-Vitaminer,E-Vitaminer og i morges en Gerimax Ginseng(vitamin pille)
oploest i vand sammen med ginseng
og Jern!

Krydspost: dk.politik, dk.videnskab.psykologi,dk.helbred

Sane Peter