Begrænsning
Fra : Ukendt

Dato : 10-10-11 01:15

Jeg har sat en helt ny CDI-boks i en 4 år gammel 30 km/t kineser, men
den begrænser ikke omdrejningerne. Hvad kan det skyldes?

Fra : Ivar

Dato : 12-10-11 20:01

Martin Pedersen skrev:

> Jeg har sat en helt ny CDI-boks i en 4 år gammel 30 km/t kineser, men den
> begrænser ikke omdrejningerne. Hvad kan det skyldes?

At der ikke er begrænser i CDI-boksen. Det er ikke alle scootere,
der har begrænsning i CDI-boksen.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-11 03:14

Den 12-10-2011 21:00, Ivar skrev:
> At der ikke er begrænser i CDI-boksen. Det er ikke alle scootere,
> der har begrænsning i CDI-boksen.

Men hvis den oprindeligt havde begrænsning i cdi-boksen, og der er sat
en identisk boks i, men nu er der ingen begrænsning mere?

Fra : Ivar

Dato : 13-10-11 19:52

Martin Pedersen skrev:

> Men hvis den oprindeligt havde begrænsning i cdi-boksen, og der er sat en
> identisk boks i, men nu er der ingen begrænsning mere?

Så må det være fordi den nye boks alligevel ikke er identisk med
den gamle.

Fra : Leif

Dato : 14-10-11 12:17

"Martin Pedersen" <-> skrev i meddelelsen news:4e9238f2$0$285$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har sat en helt ny CDI-boks i en 4 år gammel 30 km/t kineser, men den begrænser ikke
> omdrejningerne. Hvad kan det skyldes?

Held