Der kan man bare se!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-10-11 01:39

Det har vist sig at Karsten Bjoernholt kun bryder sig om skak
hvis han har programmeret/emdr/hypnotiseret modstanderen
til at tabe i forvejen!

Medmindre at han bliver mistaenkt for at goere det,
Saa taber han et par gange, med vilje!

Jeg mindes en gang da jeg var ung, hvor jeg spillede skak
med en ven via vores C-Amiga forbundet via parallel porten,
hvor jeg satte ham til at spille mod den indbyggede AI!

Jeg fortalte det saa ogsaa til ham et par minutter senere!
Det er forskellen paa noget der er vanvittigt og sygt, og
saa en practical joke!

Bjoernholt er en bindegal sindsyg!
Der programmere vaelgerne i et Demokrati til at stemme paa et bestemt
politisk parti, det er foraedderi og et angreb paa landets
regeringsform!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 04:44

On 8 Okt., 09:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> politisk parti, det er foraedderi og et angreb paa landets
> regeringsform!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Den rigtige svinestreg er den her!

Du skal tro, at det som andre har gjort ved dig,som du ikke bryder dig
om,
er noget du selv har gjort ved andre!(sagt af Person 2)

Du er skyld i alting,
Straf dig selv for det du har gjort!(sagt af Person 3)

Smertesignaler til brainstem og limbic system koblet paa!
Og Dj Aevl der siger, den skal lige torteres igang!

Den var igang roevhul!
Lige fra en der stjal min roede plastikspan i en sandkasse i Sverig!
Uretfaerdigheden og modbydeligheden i det hele var ubeskrivelig!(den
gang)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 04:53

On 9 Okt., 12:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Lige fra en der stjal min roede plastikspand i en sandkasse i Sverig!
> Uretfaerdigheden og modbydeligheden i det hele var ubeskrivelig!(den gang)

opdateret

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-10-11 04:57