Til min søn og min advokat+++ ORIENTERIN~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-11 04:08

   Til min søn og min advokat+++ ORIENTERING
Efter forlag har sagt nej til min bog er jeg ramt af depression eller
skriveblokade vedr livsværket og må søge ny livsstil
Kommunen(Kbhv) har boligtilbud som jeg p.t. ser på og en HenrikS, som
jeg har kendt i mange år vil måske købe mit hus eller del af det. En
RasmusF, hvis kone var lejer her har forsket i at få 2 mio for mit
næsten ubelånte hus.Min søn, JS, , er uinteresseret og ønsker jeg
finder varmt sted og er ved at indrette sig til sin gravide kæreste i
gårdlænge i Frederiksværk.
På Københavnsvej 10 i Slangerup bor de nu.
Jeg hælder mod at flytte i psykiatrisk bolig Tømmergaarden, ved
Søeerne, Nørrebro, Tømmergade 8, 2200 N

Jeg beder "bobestyrer" adv Christian Carlsen 33320943 ringe til H+R
(især ejendomsmæglerforstandige       R) og vurdere, hvor
der er mindst risiko for at tabe for meget af de værdier, jeg har.
Henrik Søndergaard, Gadevang, 26702588
Og Rasmus Friedel , Søborg, 50502001 eller 50502004
Alle bedes ringe mig snarest:
Jens Soelberg 22551330, + Henrik Søndergaard+ Rasmus Friedel, +
Christian Carlsen +
Anna Sloth Meng = min kommunale visitator=sagsbehandler=
ls73@sof.kk.dk
Min bank gives hermed fuldmagt til at give alle relevante oplysninger
om min økonomi til ovenstående velmenende personer
Hermed supplerende data Lån og Spar bank, lsb@lsb.dk, JesperFriedel
dna@dnamedical.dk

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000, og
20538913, bwng@bwng.dk

Fra : kk

Dato : 08-10-11 09:28

Efter mange tanker skrev Bo Warming:
> [...]
> dna@dnamedical.dk
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000, og

Det er da synd for dig, men hvad vedkommer det denne NG?
mvh og deltagelse.
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 10:25

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da synd for dig, men hvad vedkommer det denne NG?
> mvh og deltagelse.
> kk

Ja det må du fandme nok sige - men men men - Kære KK - du beder jo nærmest
selv om alle de her uendelig mange OT-indlæg fra Bo Warming når du blot
kommenterer bare et enkelt af dem. Hvad du gør her er lige præcis hvad Bo
Warming ønsker: Opmærksom og kun opmærksomhed. Og det får han ! Fordi du
ikke kan finde ud af at ignorere Bo Warming hvilket er den allerbedste
medicin. Hvis samtlige deltagere i dk.politik ignorerede den spade ville han
ophøre med at sende indlæg på dk.politik.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : P.N.

Dato : 08-10-11 11:02

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:CFUjq.8460$Bf2.3626@newsfe02.ams2...
> [...]
> medicin. Hvis samtlige deltagere i dk.politik ignorerede den spade ville
> han ophøre med at sende indlæg på dk.politik.

Efter som Kim kun skriver indlæg om Bo W der efterhånden er de samme
identiske indlæg må man spørge sig selv om det egentlig ikke havde været
mere logisk om vi killfilede den børne og homohadende mangemillionær.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-11 12:35

"Kim Larsen
> Hvis samtlige deltagere i dk.politik ignorerede den spade ville han ophøre
> med at sende indlæg på dk.politik.

Dog er hans indlæg betydeligt mere interessante end dine, Kim!!!

Mvh
Eyvind

Fra : kjaer

Dato : 08-10-11 14:41

Eyvind Dk wrote:
> "Kim Larsen
>
> Dog er hans indlæg betydeligt mere interessante end dine, Kim!!!
>
> Mvh
> Eyvind

Bo Warming er en begavet fyr. Hvad man ellers mener om hans holdninger så
kommer han med mange sjove indlæg.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 16:43

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Bo Warming er en begavet fyr. Hvad man ellers mener om hans
> holdninger så kommer han med mange sjove indlæg.

Hvornår ???

Fra : DADK

Dato : 09-10-11 01:24

On 08-10-2011 15:40, kjaer wrote:

> Bo Warming er en begavet fyr. Hvad man ellers mener om hans holdninger
> så kommer han med mange sjove indlæg.

Måske, men hvorfor skal hele hans sjæleliv udrulles som et andet afsnit
af Glamour på dk.politik?

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-11 21:27

"DADK" <
> Måske, men hvorfor skal hele hans sjæleliv udrulles som et andet afsnit af
> Glamour på dk.politik?

Du udruller da også ganske ofte dit "sjæleliv"!
Hverken hos dig eller BW er der dog noget Glamour over det!!!

Ved du ikke hvordan filteret på din newsreader virker?

Mvh
Eyvind

Fra : DADK

Dato : 10-10-11 01:38

On 09-10-2011 22:26, Eyvind Dk wrote:

> "DADK" <
>
> Du udruller da også ganske ofte dit "sjæleliv"!

Ja, men mit er en vare. Jeg elsker ingen, og har ingen følelser og det
eneste jeg risikerer er at blive latterliggjort, og hvis jeg gør kan jeg
leve med det.

> Hverken hos dig eller BW er der dog noget Glamour over det!!!
>
> Ved du ikke hvordan filteret på din newsreader virker?

Det er dig selv du burde spørge. Jeg kan ikke killfiltre dig, så mine
indlæg ikke når til dig, men du kan killfiltre mig. Og det synes jeg du
bør gøre.

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-11 11:50

"DADK"
> Ja, men mit er en vare. Jeg elsker ingen, og har ingen følelser og det
> eneste jeg risikerer er at blive latterliggjort, og hvis jeg gør kan jeg
> leve med det.

Jeg er sikker på at alt det du der skrev, også gælder for BW!

> Det er dig selv du burde spørge. Jeg kan ikke killfiltre dig, så mine
> indlæg ikke når til dig, men du kan killfiltre mig. Og det synes jeg du
> bør gøre.

Hvorfor skal jeg spørge mig selv? Det er jo ikke mig der havde et problem
med at læse BW. Det var dig - husker du nok, ikk'?
Jeg mener kun jeg har et par psykisk syge i mit killfilter og hverken din
eller BW's psykiske habitus har nået et så kritisk niveau endnu.
(Ikke at det nok vil gøre det en gang i fremtiden.)

Mvh
Eyvind

Fra : DADK

Dato : 11-10-11 16:07

On 10-10-2011 12:50, Eyvind Dk wrote:

> [...]
> eller BW's psykiske habitus har nået et så kritisk niveau endnu.
> (Ikke at det nok vil gøre det en gang i fremtiden.)

Ærlig talt, jeg var/er stangbacardi. Jeg tror jeg vil drikke mig selv
ihjel. Hellere fast exit som 45-årig end en pine med at se fjolser som
Villy Søvndal begå sig på de bonede gulve.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-11 23:18

"DADK"
> Ærlig talt, jeg var/er stangbacardi.

Ja, jeg må indrømme at du også lyder/lød sådan!

Mvh
Eyvind

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 08-10-11 13:17

> [...]
> medicin. Hvis samtlige deltagere i dk.politik ignorerede den spade ville
> han ophøre med at sende indlæg på dk.politik.

Bo Warmings indlæg er mange gange mere relevant og politisk interessant end
dine Anders And smørerier.
Det er en meget kedelig situation BW er kommet i. Og er blevet ramt af en
depression, og han har set sig nødtvunget til at forlade sit livsgrundlag
huset på Bjelkes Alle 46, han og huset har kæmpet mod dig og dine ligesindet
BZ bevægelsen, men han har ikke tabt kampen.
Vær du forvisset om det.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 17:01

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4e903f31$0$304$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Bo Warmings indlæg er mange gange mere relevant og politisk
> interessant end dine Anders And smørerier.

Ja, dine indlæg bærer bestemt ikke præg af Anders And men til gengæld bærer
dine indlæg præg af ucharmerende racisme og en eklatant uoplysthed. Bo
Warmings indlæg bærer præg af en mental syg mands kvalmende opkast. Der er
intet i Bo Warmings indlæg som normale mennesker kan bruge til noget. Gæt
tre gange på hvor det placerer dig henne.

> [...]
> af en depression, og han har set sig nødtvunget til at forlade sit
> livsgrundlag huset på Bjelkes Alle 46, han og huset har kæmpet mod

Jeg har ikke nogen ligesindede i BZ-bevægelsen, faktisk sympatiserer jeg
ikke rigtig med nogen af dem. Den eneste grund til at jeg tog dem i forsvar
i 2007 var på grund af den lede sektkælling som ødelagde deres hus. Hun kom
heldigvis kom i svære økonomiske vanskeligheder på grund af sine handlinger
men slet ikke nok. Jeg håber at det vil gå langt værre for hende i sidste
ende end det hidtil er gået.

> men han har ikke tabt kampen.
> Vær du forvisset om det.

Det rager mig så langsomt at du ingen dækkende forestilling gør dig om det.
Hvad den despotiske narrøv kæmper med eller imod er mig komplet rablende
ligegyldigt, det flytter ikke min nattesøvn med så meget som et enkelt
nano-sekund.

Men jeg håber dog for hans stakkels forpinte naboers vedkommende at han
rykker ud af den rotterede han bor i hurtigst muligt så hans naboer kan få
normaliseret forholdende omkring deres egne boliger så hurtigt som muligt.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-10-11 19:27

Den 08/10/11 14.16, Kurt H. Nedergaard skrev:

> [...]
> huset på Bjelkes Alle 46, han og huset har kæmpet mod dig og dine ligesindet
> BZ bevægelsen, men han har ikke tabt kampen.

+1

/Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 08-10-11 20:13

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> huset på Bjelkes Alle 46, han og huset har kæmpet mod dig og dine
> ligesindet BZ bevægelsen, men han har ikke tabt kampen.

Sgu da ikke noget at sige til at Bo W. har fået en depression. Underligt at
han ikke har fået den for lang tid siden ; det må da tærer på psyken at
sidde midt i en mødding og lege med sit eget lort.

Tror forøvrigt ikke der var nogen i "BZ bevægelsen" der mærkede meget til
Bo's kamp mod huset på jagtvejen.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-10-11 08:14

> [...]
> huset på Bjelkes Alle 46, han og huset har kæmpet mod dig og dine
> ligesindet BZ bevægelsen, men han har ikke tabt kampen.
En ting er sikkert
Meget kan siges om Bo Warnings adfærd, men depressiv er han ikke.
En depressiv person magtede ike at skrive ti indlæg siden dette på under 24
timer.

Intet i hans skriblerier antyder, at han føler sig værdiløs, uden evner og
kunnen.

Bo Warming kan sq ikke blive depressiv - Dertil er hans ego alt for stort.

At han må sælge huset, skyldes nærmere, at han udtog et relativt lille
realkreditlån forrige år og har nu formøblet formuen. Det er svært at betale
ret meget gæld af med en mellemste invalidepension.
Specielt hvis man har lært sig at bruge lidt flere, end der kommer ind via
pensionen.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-11 10:55

On Sun, 9 Oct 2011 09:14:09 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Meget kan siges om Bo Warnings adfærd, men depressiv er han ikke.
>En depressiv person magtede ike at skrive ti indlæg siden dette på under 24
Men ingen modsiger dem - har jeg ret i alt?

>Intet i hans skriblerier antyder, at han føler sig værdiløs, uden evner og
>kunnen.

Mine høje tanker om mig selv har dog heller ikke lighed med
megaloman-psykose
Min ungdoms høje tanker om mig selv er ikke så høje p.t. for jeg
troede jeg havde OK social intelligens men det er snarere en lidt sær
ensporet "debat-intelligens" a la Glistrups men ikke nær så folkelig
> [...]

>ret meget gæld af med en mellemste invalidepension.
>Specielt hvis man har lært sig at bruge lidt flere, end der kommer ind via

Der er ikke umiddelbart behov for salg, men mine yndlingsrum har for
meget træk og jeg har gigt hvor denne træk er som issyle dybt i vævet,
men måske jeg flytter ned i lunere kælderrum og må undvære dagslys -
øv

Jeg er gået fra laveste førtids til folkepension og lever på en sten
og savner ikke den dyre hvidvin som jeg blærede mig med overfor mine
børn dengang de besøgte mig ofte - igår kom min søn og hans gravide
kæreste, men de vil ikke bo i mit slot - øv.
Halmhus i Slangerup er sjovere

OT, ja - men bevæger usenet sig ikke mod tolerance desangående?

Fra : kk

Dato : 08-10-11 15:00

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) tastede følgende:
> [...]
> medicin. Hvis samtlige deltagere i dk.politik ignorerede den spade ville han
> ophøre med at sende indlæg på dk.politik.

BW, har som du og jeg, lov til at ytre sig! Det jeg kan have noget imod
er, at han ofte dominerer denne NG med nogle højst egocentriske indlæg,
hvor hovedemnet er hans kontroverser med diverse myndigheder.
Ofte drejer det sig om petitesser, f. eks. diskuterer han ideligt med
politiet om,hvorvidt hans pik, i en given situation, var synlig eller
ej.
Det er da OT, hvis noget er!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 16:46

> [...]
> Ofte drejer det sig om petitesser, f. eks. diskuterer han ideligt med
> politiet om,hvorvidt hans pik, i en given situation, var synlig eller

Det er nemlig det det er og du gør hvad du kan for at holde ham i gang med
at besvare/kommentere hans tåbelige indlæg og millionvise trådsstartere. Og
når du så gør det, så lad dog være med at beklage dig over at han skriver
noget som ikke passer dig. Du er vel forhåbentlig klar over at det er mange
år siden at BW var inden for pædagogisk rækkevidde ?!

Fra : kk

Dato : 08-10-11 21:04

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) sendte dette med sin
computer:
> [...]
> som ikke passer dig. Du er vel forhåbentlig klar over at det er mange år
> siden at BW var inden for pædagogisk rækkevidde ?!

Måske har du ret, men tag nu alligevel dine Stesolid!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 21:13

> [...]
> computer:

> Måske har du ret, men tag nu alligevel dine Stesolid!

Hvorfor tror du jeg bruger den slags, er det noget du selv bruger ? Sådan
lidt projicering ? Og jo, jeg har altid ret, sådan er det.

Fra : kk

Dato : 08-10-11 21:17

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede:

Ret forudsigeligt svar!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 08-10-11 22:12

> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede:

> Ret forudsigeligt svar!

Det var nu ikke noget svar (du stillede jo ikke noget spørgsmål) men en
kommentar på en ret dum bemærkning, og det var det bedst opnåelige på din
egen dumhed.

Fra : kk

Dato : 09-10-11 06:45

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev den 10/8/2011:
> [...]
>
> Det var nu ikke noget svar (du stillede jo ikke noget spørgsmål) men en
> kommentar på en ret dum bemærkning, og det var det bedst opnåelige på din

Ak ja!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-11 07:30

On Sat, 08 Oct 2011 16:00:11 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>hvor hovedemnet er hans kontroverser med diverse myndigheder.
>Ofte drejer det sig om petitesser, f. eks. diskuterer han ideligt med

Jeg har aldrig postuleret at min pik er andet end en petitesse men
hvis du læste hvad jeg skrev , ville du vide at det juridisk og
politisk interessante er at selvom politiet kommanderer mig STÅENDE og
fotograferer fra de 3 vinkler hvor de tror at noget kan afsløres på
foto, så kan intet pik ses på nogen af vinklerne, så de hallucinerer

Nederdel gjorde mig så tækkelig som en kiltkllædt tronfølgerkonefar i
en domkirke

I stedet for at forbande formørkede typer som dig, så afslører jeg
dem, som drengen i kejserensNyKlær der gør pøblen til grin.
Er du ikke en af de STORLØGNERE af dem der påstod jeg havde en lille
stump men foto beviser at INGEN har ku udtale sig bedre derom end de
kan udtale sig om en uniformeret betjents pikstørrelse for tildækning
er tildækning

>politiet om,hvorvidt hans pik, i en given situation, var synlig eller
>ej.
> Det er da OT, hvis noget er!

Jo mer man skriver , jo mer OK er det at lidt er OT

Dovne skribenter som dig gider vi ikke høre privatlivsdetaljer fra

Fra : kk

Dato : 09-10-11 08:06

Bo Warming udtrykte præcist:

> [...]
>
> Jo mer man skriver , jo mer OK er det at lidt er OT
>
> Dovne skribenter som dig gider vi ikke høre privatlivsdetaljer fra

Ak ja, igen!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-11 11:01

On Sun, 09 Oct 2011 09:05:46 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Bo Warming udtrykte præcist:

>Ak ja, igen!

Ikke forstået.
Ved nærmere eftertanke - jo jeg ville godt høre hvis du pungede ud fra
din sjæls dybder som jeg gør.
At tænke højt er en dyd -

I mit svar med at kalde dig doven, levede jeg ikke op til mine
Gandhi-idealer om at
"Øje for øje gør verden blind" - sorry - tilgiv og svar velvilligt
(evt ring 35861000)

Fra : xdzgor

Dato : 09-10-11 12:36

On 8 Okt., 05:07, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
>         Til min s n og min advokat+++   ORIENTERING
> Efter forlag har sagt nej til min bog er jeg ramt af depression eller
> skriveblokade vedr livsv rket og m s ge ny livsstil
<snip>

Kan du ikke publicere din bog uden et forlag? Jeg tror at man kan få
sit værk udskrevet og bundet i bogformat, ved at sende en pdf til et
af de firmaer som levere denne service. Man kunne også undersøge
muligheder for elekronisk distribution.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-11 14:39

On Sun, 9 Oct 2011 11:36:04 -0700 (PDT), xdzgor <xdzgor@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>sit værk udskrevet og bundet i bogformat, ved at sende en pdf til et
>af de firmaer som levere denne service. Man kunne også undersøge

De store forlag har marketingforstand som er nødvendig hvis bogen skal
blive læst

De var negative
Mit problem er begrænsningens kunst

Og at ikke forstår foldere mm og andet hvor jeg gerne køber hjælp fra
en på ng - ring 35861000