Mere soem
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-10-11 05:50

Har lige snakket med Patient forsikringen!
Og regner med at snakke med min laege paa mandag
for at faa lavet en laege erklaering!
Og sende ind til dem!

Det bliver naesten noed til at have vaeret Nikkel og Zink,
ellers havde det kunne ses paa den scanning jeg fik lavet i
2009!

Men det er saa ogsaa ellve aar senere, saa der er ikke noget at se
alligevel!
Men der er selvfolgelig skaden paa kraniet!

Det er simpelthen bare for at oedelaegge hjernen, da det gik galt at
programmere mig til at stemme DF, foerst en masse grimme ting emdr/
hypnose/
smerte signaler til brainstem og limbic system, derefter soem i
hovedet!

Det er ikke lige det man forventer, naar man gaar med til at proeve
noget
emdr fordi man er lidt deprimeret!

Det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en
nazist,perverser,alkoholiker eller
pillemisbruger!

eller at faa mig doemt for en forbrydelse, eller faa mig til at goere
en!

Det naermeste er at faa mig til at pastaa at fysisk have slaaet en
person!
Da jeg frygtede for personens liv, Bjoernholt er bindegal, hvis han
ikke kan goere folk
til voldelige vanvittige, eller tror at han har gjort det!

Saa myrder han folks familie, og proever at give dem han syntes der
skal vaere
voldelige vanvittige skylden!
(Han har ikke saa meget at tabe, det er foraedderi at programmere
varlgerne til at
stemme paa et bestemt politisk parti!) Enten er de sindsyge voldelige
loegnhalse!

Ellers er det gaaet galt for ham!

Jo laengere tid det tager for ofrene at vaagne op jo bedre, ifoelge
ham!

(der en ting, der blev sagt i Humlehaven 27: "Hvis han er farlig saa
toer jeg ikke vaere med!"
han slaar os ihjel naar han vaagner op!)

"Har han vaeret doemt for vold, saa er det bedst at lade vaere!"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-10-11 06:29

On 7 Okt., 13:49, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> toer jeg ikke vaere med!"
> han slaar os ihjel naar han vaagner op!)
>
> "Har han vaeret doemt for vold, saa er det bedst at lade vaere!"

Stoedte lige paa min mor nede i Fakta, Bjoernholt ville have at jeg
goer sygelig perverse ting med
hende, det er aldrig sket og kommer heller aldrig til det!

Skulle jeg nogensinde faa lyst til det, saa ligeer jeg ude under
bruseren med halsen skaaret over!
Det ligger i sygelighed og forkerthed et sted mellem paedofil og
sadisme, lidt naemere paedofili end sadisme!
Og jeg mener aegte paedofil, det med boern der ikke er koensmodne!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-10-11 10:37

On 7 Okt., 14:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> sadisme, lidt naemere paedofili end sadisme!
> Og jeg mener aegte paedofil, det med boern der ikke er koensmodne!

Jeg har regnet mig frem til, at for hver eneste sekund at mit liv som
har vaeret oedelagt,
saa har omkostningerne for jer vaeret uendelige!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen som er mig!
Den stoerste tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv!
(stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes kraftige nok til at
holde styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en
singularitet!

Tyrens stjernetegn(25 April)

Evig tortur til alt og alle som ikke er:

Den Umenneskelige Peter
Jesus Kristus/Hare Krisna, den lynhurtige har som er NA for jer!
De Muslimske Maend/De Muslimske Hunde

Cerberus koere showet efterhaanden, og syntes det er paa tide at vaere
god ved dyrene,
Jeg syntes det egentlig ogsaa lidt!

Det kan godt vaere jeg bliver bliver noed til at vaere lidt mere
streng saaledes
han ved hvem der bestemmer!

Sane Peter