Helle Thorning får lammetæv. :-D
Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 06-10-11 22:11

Jeg sidder og ser afslutningsdebat på TV2News og er ved at brække mig af
grin over HTS ekstremt pinlige bortforklaringer. ))))))))

Hun bliver gang på gang spurgt om hun vil samarbejde hen over midten, og
hver ENESTE gang er svaret:

"Det er de andres skyld at vi ikke vil samarbejde".

Hun er TOTALT til grin.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 06-10-11 23:02

Den 06-10-2011 23:11, Steen A. Thomsen skrev:
> [...]
> hver ENESTE gang er svaret:
>
> "Det er de andres skyld at vi ikke vil samarbejde".

Så længe man i det mindste kan trække på smilebåndet..

Jeg følte en dyb depression bygge sig op da jeg hørte Lars Løkkes sidste
åbningstale.

- cep

Fra : wilstrup

Dato : 09-10-11 10:37

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> midten, og
> hver ENESTE gang er svaret:
>
> "Det er de andres skyld at vi ikke vil samarbejde".

Tværtimod er det Lars Uløkke Rasmussen og hans bande af løsslupne
Vridsløsefanger der er totalt til grin. Først vil de lave en
boligpakke, så foreslår S at de laver et nationalt kompromis, men
Uløkke afviser det pure, både før valget, under valget og lige
efter valget. Derfor må HTS naturligvis vende sig til R om sagen,
og da S og SF ikke har flertal uden om R og Enhedsl. vil de kun
kunne komme igennem ved et samarbejde med højrefløjen, og det ved
de udmærket godt, for nu vil den pludselig "samarbejde" om en
boligpakke. Men de ved udmærket godt at det kan HTS ikke fordi
hun har indgået en bindende aftale med R, akkurat som R har
indgået en bindende aftale med højrefjolserne omkring
efterlønnen.
Det nytter ikke noget at komme halsende bagefter og nu pludselig
vil "forhandle" en boligpakke på plads når løbet er kørt. Det er
for tyndt og for billigt.
Det er ikke deres hensigt at deltage i forhandlinger udover på
skrømt fordi de opnår to ting:

1. Ved at presse HTS til forhandlinger om pakken, vil de forsøge
at splitte regeringen ad -og det ser HTS ganske klart.
2. Hvis de så kan få R til at acceptere en forhandling om
dette -hvilket R allerede har tilkendegivet at det er o.k. - så
vil højrefjolserne stille så mange umulige krav at de til sidst
må forlade forhandlingerne. De ved udmærket godt at en sådan
aftale IKKE bliver til noget, og når de så forlader
forhandlingerne - garneret af (påtagede) alvorlige miner om at
regeringens tale om samarbejde kun var "snak og tomme ord" - vil
de derved kunne opnå en politisk gevinst over for vælgerne i
tilfælde af at der skal udskrives nyvalg.

Det er det den almindelige øllebrødsdansker ikke fatter -og du
slet ikke. Du evner ikke en saglig analyse af forholdene, men
tror blot at det gælder om at håne og være personlig, for det er
det eneste du kan bidrage med.

Jeg har sagt det før og siger det igen: Du er god til
mudderkastning, men når det går ud over dig selv, så bliver du
fornærmet og kommer med suk og sure smileys - du skulle holde dig
"sten-glashus"-ordsproget for øje eller forsøge at komme ind i
kampen på en saglig facon. Det evner du som sagt ikke, og derfor
er det normalt tidsspilde at diskutere med dig.

Lad mig gætte: Du vil komme med en række bortforklaringer,
mudderkastning og når folk så dropper dig, vil du hævde at de
flygter ved at anvende "sandhedsfilteret", dvs. at du mener at
have den absolutte sandhed om alle ting, medens andre -der ikke
gider dig -bliver hævdet at være "på flugt for debatten".

Det er dig i en nøddeskal -desværre.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 09-10-11 16:14

On Sun, 9 Oct 2011 11:36:30 +0200, wilstrup wrote:

> Tværtimod er det Lars Uløkke Rasmussen..........

Når den ubehagelige virkelighed kommer for tæt på. kan man altid snakke om
noget andet. ))

> [...]
> boligpakke, så foreslår S at de laver et nationalt kompromis, men
> Uløkke afviser det pure, både før valget, under valget og lige

Venstre har IKKE sagt nej til en boligpakke. Det de sagde nej til, var at
financiere den med højere skatter.

> [...]
> hun har indgået en bindende aftale med R, akkurat som R har
> indgået en bindende aftale med højrefjolserne omkring

Du vil altså være lige så meget til grin som HTS.

> Det nytter ikke noget at komme halsende bagefter og nu pludselig
> vil "forhandle" en boligpakke på plads når løbet er kørt. Det er
> for tyndt og for billigt.

Løbet er KUN kørt, fordi HTS ikke VIL forhandle.

> [...]
> de derved kunne opnå en politisk gevinst over for vælgerne i
> tilfælde af at der skal udskrives nyvalg.

LOL. Hvor er du til grin.

HVIS Venstre "fornærmet" forlader forhandlingerne, kan HTS jo (med rette)
sige "Jeg forsøgte, men de andre ville ikke" og dermed vinde på det.

> [...]
> slet ikke. Du evner ikke en saglig analyse af forholdene, men
> tror blot at det gælder om at håne og være personlig, for det er

Flot selvmål. ))))

> [...]
> kampen på en saglig facon. Det evner du som sagt ikke, og derfor
> er det normalt tidsspilde at diskutere med dig.

Men alligevel KAN du bare ikke lade være med at bede om dine daglige
mentale smæk.

LOL.

*WHACK*

Der fik du dine smæk. )))