Lort!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 02:58

Karsten Bjoernholt er begyndt at bruge sindsyge i for sindsygt et
omfang!

Der var affoering i min haandvask, og en lort pakket ind i en
plastikpose
paa mit spisebord!

Udover boligforeningen og min soester(som jeg stoler paa)
har ingen noeglen til min hoveddoer, min ekstra laas paa min hoveddoer
(Burgerwacther) blev godt nok sendt til en forkert adresse!
Og softwaren i mit alarmsystem er blevet lavet om!

Desuden er der hele soem og emdr tingene samtidig!
der koere en rundt derinde "bare selv find paa en god grund til at det
har foregaaet,
grunden du finder frem til, maa ikke vaere at "Karsten Bjoernholt har
gjort noget forkert"

Det er selvfolgelig meningen at give mig skylden!
Alt efter hvad jeg ved, saa er det fuldstaendigt muligt at Bjoernholt
elle DJ Aevl!
Har vaeret inde og faaet mig til at goere det, men jeg tvivler meget
kraftigt paa det!

Desuden er jeg nu saa fri af programmering, at jeg overvejer at skifte
eksta laas paa
hoveddoeren ud!

Jeg anser mig selv for at vaere heldig, at vaere i live!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 03:16

On 6 Okt., 10:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> eksta laas paa hoveddoeren ud!
>
> Jeg anser mig selv for at vaere heldig, at vaere i live!

Uanset hvad, saa er det foraedderi at programmere vaelgerne i et
Demokrati,
til at stemme paa et bestemt politisk parti, det er et angreb paa
landets regeringsform!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 03:30

On 6 Okt., 11:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Uanset hvad, saa er det foraedderi at programmere vaelgerne i et
> Demokrati, til at stemme paa et bestemt politisk parti, det er et angreb paa
> landets regeringsform!
>
> Sane Peter

Desuden ligger der en del programmering lavet af DJ Aecl og
Bjoernholt,
der skal faa mig til at reagere paa den "Rigtige" maade naar jeg
bliver torteret,
(det var i Humlehaven 27)
istedet for at sige ting, der faar sadisterne til at bryde sammen som
smaa boern og
proeve at spise deres fingre og ansigt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 03:17

> Uanset hvad, saa er det foraedderi at programmere vaelgerne i et
> Demokrati, til at stemme paa et bestemt politisk parti, det er et angreb paa
> landets regeringsform!
>
> Sane Peter

Rettet lidt linje ombrydning!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 03:42

On 6 Okt., 11:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> istedet for at sige ting, der faar sadisterne til at bryde sammen som
> smaa boern og proeve at spise deres fingre og ansigt!

Paa en eller anden maade, skal det kunne lade sig goere, at gaa med
til emdr
fordi man er lidt depimeret(en af forudsaetningerne for at goere det,
er selvfolgelig at
man ikke har nogle lig i lasten, skeletter i skabet ect..)

Vaagne op og overleve det!

Uden konstant at vaerre forsoegt presset ud i sindsyge og udsat for
vanvid!
Det er trods alt tretten aar siden jeg blev udsat for emdr
(og det var foerste gang i mit liv, at jeg har haft hypnose/emdr inde
paa livet!
Udover en enkelt udsendelse eller to jeg har set i fjernsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 09:35

On 6 Okt., 11:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> paa livet!
> Udover en enkelt udsendelse eller to jeg har set i fjernsynet!

Det virker som en fornuftig loesning at paavirke til, at alting mellem
der hvor jeg blev "soemmet"
og saa taenderne i overmunden hoejre side, bliver som det var i 1994
da jeg boede i Perlestikkergade
i Nakskov, det der er der nu bliver lavet om til det som var. og
forbundet til resten af hjernemasse!

Alle Neurons og Glia celler i det omraade gjort til atomar noejagtige
kopier af saadan som de var
6 aar foer aar 2000!(det hak i kraniet hvor jeg blev soemmet var der
saa godt nok ikke dengang!)

Lidt mere kompliceret end at goere folk skeloejede i fjernsynet, saa
folk bliver bange for det
kvante mekaniske mareridt!

Alle Religioese mirakler er kvante mekanik!

Overvejede det foer og vaagnede lidt op, derefter gik det i sig selv
igen(emdr)

Sane Peter
Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 09:38

On 6 Okt., 17:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Alle Religioese mirakler er kvante mekanik!
>
> Overvejede det foer og vaagnede lidt op, derefter gik det i sig selv

Det burde saa ogsaa vaere afslutningen paa de 13 mest mareridts agtige
aar et menneske
nogensinde er blevet udsat for, det vaerste af det stod emdr for!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 11:14

On 6 Okt., 17:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det burde saa ogsaa vaere afslutningen paa de 13 mest mareridts agtige
> aar et menneske nogensinde er blevet udsat for, det vaerste af det stod emdr for!
>
> Sane Peter

Det var det saa ikke, der ligger noget programmering!
Foerst en del opvaagen, derefter gaar jeg ned i brugsen koeber
fiskeolie,ginseng tonikum
og vand paa flaske, er mere og mere vaagen kommer ind af doeren, kan
maerke at jeg
bliver gjort uvaagen af Programmering, varmer noget vand i microboelge
ovnen,
drikker vand fra flaske!

Laegger maerke til at der staar en aaben vandflaske af samme maerke
paa bordet i forvejen!

Efter 13 aar, med nedbrudt alarmsystem, bloeden ud af munden, soem i
hovedet, tortur videoer!
Myrdede familie medlemmer ect ect...

Saa er den der programmeriede aabning fatal, den her kostede arten 1,5
aar i alle mulige fremtider!
I doer med mig og jeg lyver ikke!

Desuden er jeg stadigvaek og altid det eneste menneske der ikke var
brudt skrigende sammen og havde
udviklet forfoelgeses vanvid efter de foerste otte aar, med soem i
hovedet, programmeret forsvarsloes osv....!

Den situation der havde vaeret uden emdr, var at jeg var kommet ind af
doeren, set vandflasken,
haeldt den ud, eller soerget for at alle typer af atomer og molekyler
i den som ikke var i den
jeg kom med, forsvandt ud af eksistens!

Nu skal jeg istedet, soerge for at fjerne hjerne oedelaeggende
substanser, fra mig selv af!

Under alle omstaendigheder kostede idag arten halvandet aar!

Det er simpelthen fordi at jeg er kvante mekanisk aktiv og
programmeret til at "oedelaegge mig selv!"
"oedelaegge mig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre" og
kun goere det der
er absolut livsnoedvendigt for mig selv!

det er ikke absolut livsnoedvendigt at fjerne ikke doedbringende
maender aresenik, eller andre modbydelige
livs oedelaeggende ting!

Og hvad enten i vil eller ej, saa er det mig der holder jer i live!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 06-10-11 11:25

On 6 Okt., 19:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> maender aresenik, eller andre modbydelige
> livs oedelaeggende ting!
>
> Og hvad enten i vil eller ej, saa er det mig der holder jer i live!

Naa men igen, er det nok en god ide, at fjerne alle typer af atomer og
molekyler der er i mig selv!
Som der ikke fandets i mig selv i 1994, da jeg boede i
Perlestikkergade i Nakskov i en bygning ejet af Nakskov Elektro!
Med undtagelse af dem i koppen jeg drikker af!

Fiskeolie,Ginseng Tonikum,Kaffe og lidt binyrebarkhormon

Sane Peter