Venstrefløjser anklages for u-politisk-ko
Fra : Martin Larsen

Dato : 06-10-11 00:09

Von Trier skal muligvis for retten i Frankrig anklaget for forherligelse
af krigsforbrydelser.

Nu skal de røde så stege i eget fedt - ha ha - men han slipper nok
billigere end David Irving.

Hvornår får vi smidt alle pc'ere i et dybt hul ned til Helvede?

http://www.information.dk/telegram/281280

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 00:16

On 06-10-2011 01:08, Martin Larsen wrote:
> [...]
> billigere end David Irving.
>
> Hvornår får vi smidt alle pc'ere i et dybt hul ned til Helvede?

Du må tænke på at det er i den gode sags hellige tjeneste. Nu er Kurt
Westergaards "bombe i turban" blevet sidste modeskrig for terrorister i
Afghanistan, måske er der en vis pointe i Lars von Triers "jeg støtter
Hitler"-metafor?

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-11 01:39

On Thu, 06 Oct 2011 01:08:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Von Trier skal muligvis for retten i Frankrig anklaget for forherligelse
>af krigsforbrydelser.
Trier var så forbeholden og vag at han ikk kan kaldes "forherligende"

>Hvornår får vi smidt alle pc'ere i et dybt hul ned til Helvede?

De er da goe til meget?

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-10-11 11:03

On 06/10/11 02:38, Bo Warming wrote:

> Trier var så forbeholden og vag at han ikk kan kaldes "forherligende"

> De er da goe til meget?

Dersom jeg finder 50 retfærdige, vil jeg skåne dem - 1.Mos 18:24

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-11 07:46

On Thu, 06 Oct 2011 12:03:29 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Dersom jeg finder 50 retfærdige, vil jeg skåne dem - 1.Mos 18:24

Mosebøger er hade og hævnfulde og flytter ikke stemmer idag - vær
nådig som Jesus og tilgiv - de er velmendende potentielt nyttige
mennesker - spar hadet til palæer som vil dræbe os

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-10-11 11:43

On 07/10/11 08:45, Bo Warming wrote:

> Mosebøger er hade og hævnfulde og flytter ikke stemmer idag - vær
> nådig som Jesus og tilgiv - de er velmendende potentielt nyttige
> mennesker - spar hadet til palæer som vil dræbe os

Det er dig der hader - og hykler om "vend anden kind til" tsk tsk
Retfærdighed forstår du aldrig