Betalingsringmusklen er en dårlig forretni~
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 05-10-11 11:32

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1633159.ece

Nye tal fra bompenge-stationen i Sandefjord i Norge viser, at det ikke
nødvendigvis er noget der hviler i sig selv, at lave en betalingsring.
Her er der udgifter på 15,40 norske kroner for hver gang, der er 10
kroner i indtægt.

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 11:43

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nødvendigvis er noget der hviler i sig selv, at lave en betalingsring.
> Her er der udgifter på 15,40 norske kroner for hver gang, der er 10

Jamen Ringen ansætter arbejdsløse der på den måde får et job, jamen der er
jo ingen ende på alle de positive ting sådan en betalingsring vil medføre,
jeg glæder bare så meget, jeg kan slet ikke vente til den kommer.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 05-10-11 11:58

P.N. <245@mail.dk> wrote:

> [...]
> jo ingen ende på alle de positive ting sådan en betalingsring vil medføre,
> jeg glæder bare så meget, jeg kan slet ikke vente til den kommer.

"Tung i arbejde", hva' Flemse?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 11:59

On Wed, 5 Oct 2011 12:42:38 +0200, P.N. wrote:

> Jamen Ringen ansætter arbejdsløse der på den måde får et job, jamen der er
> jo ingen ende på alle de positive ting sådan en betalingsring vil medføre,
> jeg glæder bare så meget, jeg kan slet ikke vente til den kommer.

Det ændrer da ikke på at det er en dårlig forretning.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 12:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det ændrer da ikke på at det er en dårlig forretning.

Hør her Steen det er der jo ingen der ved endnu, det kan være at den som de
fleste betalingsringe er en ren guldmine, det finder vi ud af og virker det
ikke, ja så skal den blå stue nok afslutte ringen når de kommer til, men
noget siger mig at den er kommet for at blive.

So enjoy

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 12:24

On Wed, 5 Oct 2011 13:05:29 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hør her Steen det er der jo ingen der ved endnu, det kan være at den som de
> fleste betalingsringe er en ren guldmine,

Du må da gerne nævne et par "betalingsringe", der er "rene guldminer".

Der er også lavet en beregning i Danmark, der siger at en betalingsring
omkring København, vil være en udgift, mindst frem til år 2025.

> det finder vi ud af og virker det
> ikke,

LOL. Om måske kan elefanter flyve. )))

> ja så skal den blå stue nok afslutte ringen når de kommer til, men
> noget siger mig at den er kommet for at blive.

Måske, men det ændrer ikke på at det bliver en dårlig forretning.

> So enjoy

Jeg er da personligt ligeglad med en "grænsebom" omkring København. Hvorfor
ikke indføre paskontrol på samme tid.

Så kunne vi andre måske slippe for alle de kjøwenhavnere her ovre i
Danmark. ))))))))))

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 12:35

> Måske, men det ændrer ikke på at det bliver en dårlig forretning.

Jamen lille Steen det ved du jo ikke noget om og lad nu være med at udtale
dig om noget du ikke ved noget om, det virker ærligt talt så dumt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 13:11

On Wed, 5 Oct 2011 13:35:14 +0200, P.N. wrote:

> Jamen lille Steen det ved du jo ikke noget om og lad nu være med at udtale
> dig om noget du ikke ved noget om, det virker ærligt talt så dumt.

LOL.

Kan du ikke lige komme med et par eksempler på betalingsringe, som er en
GOD forretning.?

Alle dem jeg har hørt om, er dårlige forretninger.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 13:36

> LOL.
>
> Kan du ikke lige komme med et par eksempler på betalingsringe, som er en
> GOD forretning.?
>
> Alle dem jeg har hørt om, er dårlige forretninger.¨

http://www.information.dk/279671

Se med hensyn til Norge så bor mildt sagt ikke nogen af betydning deroppe,
der bor 4 millioner nordmænd spredt over et meget stort land. I london som
jeg har besøgt bor der omkr 10 millioner Londonere i London og efter hvad
jeg læst så har »Betalingsringen i London har været en massiv succes. ikke
mindst økonomisk har betalingsringen været en gigantisk succes, I finansåret
2009/10 blev der opkrævet 148 mio. pund dvs omkr 1,5 milliarder ddk, der
blev investeret i forbedringer af transportsystemerne i London. hvilket
endnu dokumenterer at kontanthjælpsbumsen kæfter op om en masse ting han
intet ved om, simpelthen fordi han er så evnesvag at han end ikke kan finde
ud at google. Hvorfor skal du altid kvaje dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-10-11 13:57

P.N. <245@mail.dk> skrev i meddelelsen j6hivt$aos$1@speranza.aioe.org:

> Se med hensyn til Norge så bor mildt sagt ikke nogen af betydning
> deroppe, der bor 4 millioner nordmænd spredt over et meget stort
> land.

Ahh, Flemse. Mon ikke vi skal sige, at der bor ca. fem millioner? Og at
Norge er et af verdens mest betydende lande deres oliereserver taget i
betragtning?

> [...]
> intet ved om, simpelthen fordi han er så evnesvag at han end ikke kan
> finde ud at google. Hvorfor skal du altid kvaje dig.

Googlede du "Norge", inden DU kvajede dig, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 14:11

> Ahh, Flemse. Mon ikke vi skal sige, at der bor ca. fem millioner?

Arh 4,8 millioner er stadigvæk under 5 millioner der er spredt over stort
land der giver meget lidt i indtægter til betalingsveje.

Og at
> Norge er et af verdens mest betydende lande deres oliereserver taget i
> betragtning?

Op i røven med deres olie,

> Googlede du "Norge", inden DU kvajede dig, Flemse? -Jens B.

Nu var kvajpanden ham der ikke googlede IMHO, Jeg hører at du kører en del,
så glæder du dig til betalingsringen Jens

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 17:25

On Wed, 5 Oct 2011 14:36:21 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> jeg har besøgt bor der omkr 10 millioner Londonere i London og efter hvad
> jeg læst så har »Betalingsringen i London har været en massiv succes.

Dan kun fordi London var et mareridt af overfyldte veje. Det er jo ikke
tilfældet i København.

> [...]
> 2009/10 blev der opkrævet 148 mio. pund dvs omkr 1,5 milliarder ddk, der
> blev investeret i forbedringer af transportsystemerne i London.

Koster det slet ikke noget at drive betalingsringen.?

> [...]
> intet ved om, simpelthen fordi han er så evnesvag at han end ikke kan finde
> ud at google. Hvorfor skal du altid kvaje dig.

England er da ellers ved at FJERNE betalingsringen igen. Mon dog de ville
gøre det, hvis der kom (omregnet) 1,5 mia netto-kr. i statskassen hvert år,
specielt i denne økonomisk pressede tid.?

Der er GARANTERET mere i sagen, end Information vil fortælle.

http://ing.dk/artikel/121870-cowi-betalingsring-giver-minus-paa-8-milliarder
http://www.fdm.dk/vi-mener/betalingsringen-fup-fakta
osv. osv. osv.

PS: Ifølge SF er faldet af personbiler i "London-zonen" faldet med 36% pga.
betalingsringen, men de officielle tal fra London "kun" er 21%.

Citat fra dit link: "Antallet af biler i midtbyen er faldet med 21 procent
svarende til 70.000 færre biler om dagen". Kilde: Transport for London

Citat fra SF:

http://www.sf.dk/uploads/media_items/s-sf-betalingsring-i-hovedstaden.original.pdf

"I London har betalingszonen medført, at der er 36 pct. færre personbiler i
zonen".

Man skal ikke tro på ALT hvad politikerne siger.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 18:27

> [...]
>
> "I London har betalingszonen medført, at der er 36 pct. færre personbiler

Glimrende!.

Og lad mig gentage vent til ringen fungerer, så kan vi tage den derfra. Men
lad os nu glæde os over der kommer en betalingsring i KBH, jeg er sikker på
at det bliver godt.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 21:51

On Wed, 5 Oct 2011 19:26:49 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Glimrende!.

Bortset fra at det ikke passer.

> Og lad mig gentage vent til ringen fungerer, så kan vi tage den derfra.

Når betalings-ringen/muren er lavet, er det for sent.

> Men
> lad os nu glæde os over der kommer en betalingsring i KBH, jeg er sikker på
> at det bliver godt.

Jeg er sikker på at det bliver en katastrofe. Det kommer til at koste
samfundet en masse penge, til ingen verdens nytte og det bliver de
lavtlønnede, det kommer til at gå hårdest ud over.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 22:04

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 22:12

On Wed, 5 Oct 2011 23:03:57 +0200, P.N. wrote:

> Jamen lille Steen det ved du jo ikke noget om og lad nu være med at udtale
> dig om noget du ikke ved noget om, det virker ærligt talt så dumt.

Du forstod tydeligvis IKKE hvad jeg skrev.

> Jamen lille Steen det ved du jo ikke noget om og lad nu være med at udtale
> dig om noget du ikke ved noget om, det virker ærligt talt så dumt.

Gaaaaaaaab. Du lyder som en hjernedød papegøje.

Fra : /john

Dato : 05-10-11 14:20

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen Ringen ansætter arbejdsløse ... jeg glæder bare så meget

Nå, så ka' du måske omsider få et job?

/john

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 18:33

> [...]
> nødvendigvis er noget der hviler i sig selv, at lave en betalingsring.
> Her er der udgifter på 15,40 norske kroner for hver gang, der er 10

Det betyder intet om der er over eller underskud, bare trafikken i KBH
bliver decimeret så trafikken glider let inde i byen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 21:54

On Wed, 5 Oct 2011 19:33:02 +0200, P.N. wrote:

> Det betyder intet om der er over eller underskud, bare trafikken i KBH
> bliver decimeret så trafikken glider let inde i byen.

Hvorfor så ikke spare udgifterne, og simpelthen bare forbyde personbiler
med lige nummerplader i bymidten på lige dage og modsat.?

Der er prøvet før og er let at kontrollere.

Fra : P.N.

Dato : 05-10-11 22:05

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 22:12

On Wed, 5 Oct 2011 23:04:44 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jamen lille Steen det ved du jo ikke noget om og lad nu være med at udtale
> dig om noget du ikke ved noget om, det virker ærligt talt så dumt.

Jeg gider ikke diskutere med hjernedøde papegøjer.

PLONK.

Fra : P.N.

Dato : 06-10-11 08:49

> Jeg gider ikke diskutere med hjernedøde papegøjer.
>
> PLONK.

Og Steens Thomsens mantra er:

"jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har
ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 09:23

On 06-10-2011 09:48, P.N. wrote:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Og Steens Thomsens mantra er:

Det hedder vist mantra

> [...]
> har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret, jeg har ret,

det manger et "um" eller andet bønneagtigt. "Jeg har ret - um mahne
padme um - jeg har ret, um mahnee padme um" osv

Fra : Martin Larsen

Dato : 06-10-11 10:16

On 06/10/11 10:23, DADK wrote:

> Det hedder vist mantra

> det manger et "um" eller andet bønneagtigt. "Jeg har ret - um mahne
> padme um - jeg har ret, um mahnee padme um" osv

hum