Obama:Lær Zoo-skrump før Jødeflop
Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-11 11:26

Obama:Lær Zoo-skrump før Jødeflop
Forestil dig at Obama taber sit valg og dør samtidig så han kan mødes
med Sct Peter, Malthus, Marx,Shaw,Dulles , Mao . Deng og en
fugle-formeringsforsker i himlen og blive klog på overbefolkningens
storpolitik hvis denne fortsætter at ske WW3-fri pacifistisk
De ville drille hinanden således og belæres zoologisk
DEL 1. Shaw og Marx "Der blev ikke madmangel i år 1900 som du forudså
Malthus"
Malthus "Ja det ku enhver se ti år efter min modige profeti
Nej, jeg vidste lidet om traktorer, kunstgødning og avl af
flerfold-sæd
Men jeg fik ret i at empati gav overdreven gavmildhed og kun
Mao-efterfølgernes etbarnspolitik satte stopper for vild vækst, så
hungerskatastrofer holdtes væk fra Maos lande og senere alle lande
Dulles citerer Ellinor Roosewelt : Jeg gik gjort frihed for sult til
en menneskeret, så Vesten blev tvunget til korngaver til ulande og til
forsørgelse af flygtninge
Dermed forærede jeg EU til Islam dvs færdiggjorde Hitler-nederlaget.

Mao: "Det er grunden til at kineseruddannelse snart står langt over
europæeruddannelse og i dag er hvidt folketal skrumpet i EU og så
småt også i USA
Kina har lidt men godt familier og kan vinde verdenskrige pr
swarmrobots - men er for Gandhi-pacifistisk til det"

DEL 2
Den epokeskabende men ikkeprisbelønnede fugleformeringsforsker hedder
Wynne Edwarts og fandt hos britiske sangfugle i 70erne en
sikkerheds-margin så fugle lagde æg nok til at bevare individantal for
hver art men ikke så mange at der ville blive stor sultnød hvis antal
orme og frø blev LANGT mindre end forventeligt, da æg lagdes.Når
somaliere pr familie får 8 børn og kinesere 1 og italienere 1½ så
skyldes det i høj gad at alle dyr har den nævnte Zoo-skrump tendens
mht folketal

John-foster DULLES var Eisenhowers udenrigminister og har været i
samarbejde med Elinor Roosewelt da hun i 1945 var forgrundsfiguren for
den ny menneskerettighed frihed for sult=retten til forsørgelse som
skabte flygtningestrømme og madgaver fra prærie til uland 1970-2010
Mao.-Deng er en tænkt kineserchef1949-1999 med både Maos og Deng
Xioupengs indsigt
De øvrige personer er især medtaget pga deres afsluttende citater i
min storby-Marx trådstart d.d.

Dulles: Japanerne havde 1860-1945 formeret sig til kæmpehære for at
kunne klare sig i krige med Vesten og Zaren og da Hiroshima gjorde
fattig og eksport var om robotproducerede kameraer og biler, så
underkastede befolkningen sig Wynne Edwards styret etbarnspolitik som
siden inspirerede Deng i Kina til det samme pr tvang.
Taiwan var hurtigt med og Syd-Korea ret god med
Det indlysende rigtige ved ikke at have en klods om benet af sultende
fattige bidrog til optimisme og tillid, arbejdsglæde og overskud, så
Kina vandt handelskrige og den USA-import som Nixon-Kissinger satte i
gang i 1970 blev til at USA megaforgældede sig til Kina og afrikanske
incl sjældne råstoffer kunne opkøbes.
I 2012 , når nøgletal om et samlet Palæstinas styrke og USA's økonomi
kommer frem, forestiller jeg mig at bibelbæltet vil forkaste
muslimven Obama og prioritere Israel venskab så han taber
Dulles vil hertil sige
"Vi havde jo i WW1 indset at prærien havde mad til at mætte ½
krigsførende verden og at det skulle bruges til ulandshjælp af bl.a.
Ægypten så landet holdtes dumt og fattigt men mæt og USA-venligt
Efter "arabisk forår" er det sidste en tabt sag.
Og Muhamedanien står alt for stærkt til at USA kan give jøderne
tryghed, siden det er fortiet hvor meget vigtigere dronefly er end
follketal og abomber. Vi har længe destrueret meget præriehøst for at
holde træning i top uden at priser faldt og lagre overfyldtes
En yderligere grund til Obamanederlag er Kina-fremgang og USA-gæld,
der virker katastrofal
Hvis også Kina lufter, at de har sværmrobot-droner og er på højde med
USA militært, vil en ung militærtype let slå Obama
At Kina har styr på folketal og efterlignes af mange ulande vil
imponere
At Afrika respekterer Kina enormt vil vække misundelse , for USA er
træt af at blive hadet og miundt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-10-11 12:02

On 05/10/11 12:25, Bo Warming wrote:

> [...]
> Ægypten så landet holdtes dumt og fattigt men mæt og USA-venligt
> Efter "arabisk forår" er det sidste en tabt sag.

Tror du saudierne overtager bistandshjælpen til de ægyptiske horder? Og
hvor lang tid endnu vil kulbrinteindtægter styre verdensøkonomien?

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-11 00:29

On Wed, 05 Oct 2011 13:02:14 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tror du saudierne overtager bistandshjælpen til de ægyptiske horder? Og
>hvor lang tid endnu vil kulbrinteindtægter styre verdensøkonomien?

Saudier gider ikke røre ægyptiske fattigrøve før de mangler mad om
LAAANG tid
så olie er ALT længe