Soem(Fortsat)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 01:16

Ting og sager jeg blev udsat for i Humlehaven 27, da det mislykkedes
for DF´s aber at programmere mig til at stemme DF!
(og det er de ting jeg har fysiske beviser for, og min underbevidsthed
forsoeger at faa mig til at huske!)

fortsat fra en ande traad!

Det skal lige siges at det med soem igennem hovedet,testikel trykkeri,
bihulen flaaet op,
aetset(bihulen) , flamberet(Bihulen)

Er sammenlignet med det rigtige grimme
0,1 hvor det rigtige grimme er 100´paa en skala fra 0-100!

Maengden af smerte signaler man kan overleve naar det er grimt, er
ekstrem!
Det andet er der en graense paa, og saa doer man eller besvimer!

Det jeg blev udsat for foregik i min lejlighed i Humlehaven 27!
Og mange af de ting jeg har overbevist mig selv om er usande, er jeg
begyndt at finde
beviser paa er sande, bare ved brug af simpel logik!

er det sandt saa er det der ogsaa(uanset hvor usandsynligt det end
virker) og
det naeste, hvis det der er sandt saa har jeg faaet et soem slaaet i
der(maerke efter, og
jo, mit kranie forklare virkeligheden, det er Peter der har ret!

Soem i haelen paa folk der er programmeret til ikke at maerke det er
dagligdags!
De kan ikke afprogrammeres fordi saa goer det skide ondt!

Metallerne oedelaegger i mange tilfaelde knoglerne!

Det er det som foraeddere i Danmark, gjorde ved landet i slutningen af
1990´erne
Begyndelsen af 2000´erne

Hvor mange kvindelige voldtaegts ofre gaar rundt med et soem i haelen?
Skulderen? Programmeret til ikke at huske det af forbryderene, og helt
inde ved brainstem
og limbicsystem ikke maerke smerten fra et soem i haelen!

Det der goer at deres hjerner er istand til at skjule smerten, den
ekstra regnekraft,
som de primitive mangler(Folk som Bjoernholt) de ved hvor den sidder!

De er ved at doe i misundelse! De vil goere alt for at oedelaegge dem
der ikke er primitive!
De hader at de er nederste paa rangstigen som evolutionen har gjort!

Jeg har alle beviserne paa min side!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 01:29

On 5 Okt., 09:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> der ikke er primitive!
> De hader at de er nederste paa rangstigen som evolutionen har gjort!

Dj Aevl og Karsten Bjoernholt er saa sindsyge at de vil komme asbest i
lungerne paa folk!
De sad og snakkede om det i Humlehaven 27, mens de troede jeg var ude
som et lys!

De vil have ekstrem smerte i deres tortur ofre, som bliver skjult af
programmering!
De mennesker bliver ikke afprogrammerede!

De Aevl eller Bjoernholt stod og fortalte om hvordan de kom i deres
bukser,
fordi de fik en eller anden kvindes mor til at give hende gift og slaa
et soem i skulderen
paa hende for at bevis at hun ikke kunne maerke det!

De stod og gjorde grin med det!

Det er programmering signaler til brainstem og limbicsystem blokeret
fra at naa resten af hjernen,
Det er ikke "Religioese Mirakler" det er programmering!

Quantum Entangelment er noget helt andet!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 01:41

> [...]
> der ikke er primitive! De hader at de er nederste paa rangstigen som evolutionen har gjort!

De smerte signaler kan skjules eller sendes ind!
(faktisk kan alt den smerte et menneske kan foele sendes ind)

Der er en graense for den smerte et menneske kan foele fra naturens
side, udover et vist punkt
saa doer man af skaderne!

Den andcen maade er den sadister foretraekker!
De kan goere mere smerte!

Vil i overfaldes af Bjoernholt eller DJ Aevl naar i sover?

Jeres teenage doetre, der er alene hjemme i weekenden?
(i opdager det ikke, de bliver bare lidt sloeve, men de er slaver for
livstid!)

De pisser paa kommando, de faar haarde brystvorter, naar sadisten
siger "faa haarde brystvorter!"
Der sidder et soem i dem et sted der goer saa skide ondt, deres
bevidsthed ved det ikke!
Deres brainstem og limbicsystem goer!

Dem der har foedt boern, kan begynde at goere maelk paa kommando!
(got milk?)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 02:51

On 5 Okt., 09:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> bevidsthed ved det ikke!
> Deres brainstem og limbicsystem goer!
>
> Dem der har foedt boern, kan begynde at goere maelk paa kommando!

Jeg er ikke en sindsyg som Karsten Bjoernholt der slaar soem i folk,
eller
faar andre til at slaa soem i folk!*
Saadan at de ikke bryder fri af programmering!
Jeg er ikke en sindsyg der goer saadan noget ved folk naar det
mislykkedes
at programmere dem til at stemme paa et bestemt politisk parti!
Jeg kunne ikke engang find paa at programmere folk til at stemme paa
et bestemt politisk
parti, manipulere dem, ja! Programmere dem nej!

Det eneste jeg ved om hypnose/emdr/programmering, det er det jeg har
laert mig selv, mens jeg
forsoeger at vaagne mig selv op, efgter at vaere overfaldet,torteret
og programmeret mens jeg
sad i en trance og ikke kunne forsvare mig i min lejlighed i
Humlehaven 27, 8620 Kjellerup!

Jeg var deprimeret og indvilligede i at proeve emdr for at se om det
kunne hjaelpe!

Det har ikke hjulpet!

Det har ikke hjulpet at min far er blevet myrdet og jeg forsoegt gjort
skyldig!
Det har ikke hjulpet at blive torteret og programmeret og fremvist i
sjove hjemmevideoer,
hvor jeg sidder og siger at jeg vil kneppe kvinder med en hund, fordi
hvis jeg ikke bryder mig om DF
saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af muslimske hunde!

Det har heller ikke hjulpet at faa et soem slaaet ind i hovedet i
hoejre side!

Det har ikke hjulpet!

Det har ikke hjulpet at blive torteret af sidister der trykker paa
mine testikler, og syntes at det er sjovt
at programmere mig selv til at goere det bagefter mens min bevidsthed
er torteret ud af mit hoved!
og der er blevet byttet om paa nydelse og smerte med programmering!

Det har slet ikke hjulpet!

Jeg var lige kommet hjem fra hospitalet fordi jeg var saa deprimeret
at jeg havde
forsoegt at aflive mig selv!

Jeg vaagnede op igen?

Og saa det her!

*(bortset lige fra et enkelt historisk tilfaelde for et par tusinde
aar siden, og det er
quantum entangelment via en singularitet!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 03:02

On 5 Okt., 10:50, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> *(bortset lige fra et enkelt historisk tilfaelde for et par tusinde
> aar siden, og det er
> quantum entangelment via en singularitet)

Jeg har forsvundet en million Scientologer ud af virkeligheden,
siden 1980, sammen med 40.000 af Bjoernholt og hans kollegaers adfkom!
(Det er ikke fordi de er mere vaerd afkommet , det er bare fordi at
det ville vaekke opsigt!)

Sindsyge?
Spooky action at a Distance via en singularitet er ikke loegn!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 04:01

On 5 Okt., 11:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det ville vaekke opsigt!)
>
> Sindsyge?
> Spooky action at a Distance via en singularitet er ikke loegn!

Jeg er ved at goere saadan for Scientologerne at JEG har det bedre!
Og ihvertfald er fri for grimme tungmetaller
Bly,Cadmium,Kviksoelv,Nikkel!
Og ogsaa fri for svovl og aluminium!

Samtidig med at jeg fjerner det erstatter jeg det med ting der er i
Gerimax Ginseng Vitamin piller!

Jeg har ikke nogen grund til at mistaenke grimme ting, mine
blodproever er fine, men der er lidt rigeligt,
jeg mener det var selen ifoelge min laege!

Og jeg regner med at gaa derned imorgen eller i overmorgen, for at
vise ham hvor han kan maerke
at Karsten Bjoernholt har ramt hovedet med soemmet hvis han vil have
folk i det kvante mekaniske mareridt
for altid!

Sane Peter(Peter Nicolaysen)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 07:37

On 5 Okt., 12:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vise ham hvor han kan maerke at Karsten Bjoernholt har ramt hovedet
> med soemmet hvis han vil have folk i det kvante mekaniske mareridt

Vaagnet lidt mere op, men har stadigvaek en forkert fysisk foelelse i
hovedet
(emdr/programmering) , det jeg vaagnede op nu, et bump af ekstra
regnekraft og
vaagenhed, der kom paa et sekund, da jeg fik has paa noget af det
programmering
der forsoeger/forsoegte at goere det der fjerner mest mest Testosteron
"Oedelaeg dig selv", "Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan
opdages af andre"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 08:14

On 5 Okt., 15:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> der forsoeger/forsoegte at goere det der fjerner mest mest Testosteron
> "Oedelaeg dig selv", "Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan

Koere en del programmering der standser migi at goere rent i koekken
vasken!
Det er et forsoeg paa at oedelaegge mig socialt og er giftigt paa
flere forskellige maader!
indholdet lugter grimt, det ser grimt ud, og der kommer haandvaerkere
forbi i morgen!

Jeg regner med at faa has paa det inden for 30 minutter!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 08:24

On 5 Okt., 16:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og der kommer haandvaerkere forbi i morgen!
>
> Jeg regner med at faa has paa det inden for 30 minutter!

Der koere ogsaa en del der forsoeger at faa mig selv til at fremstaa
som en selvcentreret
egoistisk idiot! Det burde ogsaa vaere vaek samtidig!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 09:59

On 5 Okt., 16:24, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der koere ogsaa en del der forsoeger at faa mig selv til at fremstaa
> som en selvcentreret
> egoistisk idiot! Det burde ogsaa vaere vaek samtidig!
>
> Sane Peter

Det har ellers vaeret C-Vitaminer,E-Vitaminer,Fiskeolie,Raps Olie hele
dagen,
Hvidloeg, Pasta!

Om et par aar er jeg sikkert kommet ovenpaa traumaet fra idag!
Ihvertfald inden 10 aar!
(det betyder saa ogsaa at jeg er det psykisk staerkest menneske i
menneskehedens historie)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 10:02

On 5 Okt., 17:58, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Ihvertfald inden 10 aar!
> (det betyder saa ogsaa at jeg er det psykisk staerkest menneske i

De er nogle sindsyge vodooerne, en af dem brugte min hjerne til at
smelte sig selv
for at se om de kunne glide vaek fra torturen som stearin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 10:17

On 5 Okt., 18:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> De er nogle sindsyge vodooerne, en af dem brugte min hjerne til at
> smelte sig selv for at se om de kunne glide vaek fra torturen som stearin!
>
> Sane Peter

I det mindste er det ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(og heller ikke en racist!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 09:54

> Der koere ogsaa en del der forsoeger at faa mig selv til at fremstaa
> som en selvcentreret
> egoistisk idiot! Det burde ogsaa vaere vaek samtidig!
>
> Sane Peter

10-15 minutter efter at jeg skrev at jeg regner med at faa has paa det
inden for 30 minutter,
mistede jeg ca 70 procent af min IK og den har vaeret vaek lige siden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 18:16

On 5 Okt., 17:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> 10-15 minutter efter at jeg skrev at jeg regner med at faa has paa det
> inden for 30 minutter,
> mistede jeg ca 70 procent af min IK og den har vaeret vaek lige siden!
>
> Sane Peter

Af en eller anden grund, syntes jeg at det er vaerd at naevne, at jeg
aldrig har haft en soester
med samme efternavn som jeg selv!

Min soester har en anden biologisk far end jeg selv!

Grunden til at jeg naevner det, er simpelthen fordi jeg ved hvor dumme
svin baade Bjoernholt og DJ Aevl er!

Sane Peter