Nå men så er der jo ingen problemer
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 04-10-11 14:50

"Vi løber først tør for penge næste måned". Rart at se at den bundsolide
græske økonomi blomstrer...

http://politiken.dk/udland/ECE1412408/graesk-finansminister-forsikrer-vi-loeber-foerst-toer-for-penge-i-naeste-maaned/

De er utrolige de grækere...

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 05-10-11 02:53

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:Z9Eiq.1528$ev5.870@newsfe29.ams2...
> "Vi løber først tør for penge næste måned". Rart at se at den bundsolide
> [...]

Det er tilsyneladende ikke gået op for grækerne endnu ( selv) at de står i
økonomisk lort til knæene.Det er ihverttilfælde ikke det indtryk man har .
Men så længe en bunke eu - banker står på et vaklende fundament, hvis
grækenland går bankerot....så vil der vel blive ved med at blive pumpet
penge i det fallitbo, så det græske highlife kan fortsætte. De er skide
smarte

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 08:39

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive ved med at blive pumpet penge i det fallitbo, så det græske
> highlife kan fortsætte. De er skide smarte

Det er også nogenlunde sådan jeg tænker omkring Grækenland, så det er vi
vist helt enige om, også konklusionen omkring det. Man kunne udtrykke
det således :

EU til grækerne : I skal lave politiske initiativer som løser jeres
alvorlige økonomiske problemer, det er forudsætningen for hjælp fra EU.

Grækerne til EU : Ja ja, det må vi se at få gennemført.

Grækernes UOFFICIELLE melding til EU: Hvorfor i alverden skulle vi det ? I
kommer jo alligevel og spænder et sikkerhedsnet under vores komplet
uansvarlige økonomi og overforbrug fordi I ikke tør inkassere konsekvenserne
ved at lade os gå statsbankerot.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-10-11 10:45

On 05/10/11 09:39, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> kommer jo alligevel og spænder et sikkerhedsnet under vores komplet
> uansvarlige økonomi og overforbrug fordi I ikke tør inkassere konsekvenserne

Ja, det er et interessant sammenbrud af EU vi er tilskuere til på 1. parket.
Det er også en historie om verdensfjerne politikeres psykotiske
fortrængningsmekanismer. Hvorledes fjolser som Cameron, Merkel og
Sarkozy skulle kunne løse noget virker dybt godnat.
På et tidspunkt vil virkeligheden naturligvis banke på. Så må
pensionskasserne igen holde for..

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:05

> [...]
> Merkel og Sarkozy skulle kunne løse noget virker dybt godnat.
> På et tidspunkt vil virkeligheden naturligvis banke på. Så må

Jeps.