Den ny regering
Fra : Ivannof

Dato : 04-10-11 10:15

Næste valg bliver interessant.

Ved næste valg vil SF's og enhedslistens vælgere vide at de har været udsat
for et massivt vælgerbedrag.

Ved dette valg kom rigtigt mange SF vælgere undervejrs med at Søvndal på
bedste populistiske vis havde ændret politik for at få flere vælgere,
hvorefter SF's kernevælgere - partiløse, som de var blevet - stemte på
Enhedslisten.

Nu skal SF og Enhedslisten lægge stemmer til borgerlig økonomisk politik og
et regeringsgrundlag, som kunne være kommet fra Venstre. Eller burde være
kommet fra venste. Selv Lomborg kommer til ære og værdighed. I
regeringsgrundlagets side 33 vil man efter de mange oversvømmelser sørge for
"klimatilpasning". På meget fornuftigt vis vil man - som Lomborg - dermed
gennem danske CO2 nedskæringer.

Jeg glæder mig til at se hvordan denne regering udmønter sin politik. Det
kan meget vel blive den bedste borgerlige regering vi vil kunne få!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-11 11:37

On 04/10/11 11:14, Ivannof wrote:
> [...]
>
> Jeg glæder mig til at se hvordan denne regering udmønter sin politik.
> Det kan meget vel blive den bedste borgerlige regering vi vil kunne få!

Jeg tvivler *stærkt* på at EL stemmer for deres planer, som iøvrigt ikke
er andet end skadeligt og udsigtsløst nonsens.

Frank Aaen:
Vi har hele tiden sagt, at vi vil vurdere de enkelte elementer af
finansloven. Men vi har også sagt, at vi vil stemme i mod den mindste
forringelse

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:03

> [...]
> Vi har hele tiden sagt, at vi vil vurdere de enkelte elementer af
> finansloven. Men vi har også sagt, at vi vil stemme i mod den mindste

Præcis, det gennemhuller Ivans nonsens.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 11:07

On Wed, 5 Oct 2011 12:03:20 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Præcis, det gennemhuller Ivans nonsens.

Er du virkelig SÅ naiv, at du tror på Frank Aaen.?

EL vil da ALDRIG "stemme i mod den mindste forringelse", hvis det vil
medføre den røde regerings fald.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:14

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Er du virkelig SÅ naiv, at du tror på Frank Aaen.?
>
> EL vil da ALDRIG "stemme i mod den mindste forringelse", hvis det vil
> medføre den røde regerings fald.

Og det vil jo heller ikke ske, det har HTS jo sørget for. Og jo, hvis en
forringelse vil gå imod Enhedslistens politik, så kan det godt ende med at
Enhedslisten vælter ABF-regeringen, og da regeringen nærmest kun kan væltes
på strandede finanslovsforhandlinger, så kan det sagtens ske. Et godt råd:
Sæt endelig ikke dine penge på at det ikke vil ske.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:20

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:x5Wiq.685$US1.245@newsfe14.ams2
> [...]
> nærmest kun kan væltes på strandede finanslovsforhandlinger, så kan
> det sagtens ske. Et godt råd: Sæt endelig ikke dine penge på at det

Jeg bliver nok lige nød til at forklare ovenstående: Helle Thorning Schmidt
har dannet en ABF-regering som er formentlig fuldt ud manøvredygtig i
forhold til Venstre, De Konservative og Liberal Alliance. Men HVIS det
utænkelige skulle ske at der ikke kan skabes flertal for en finanslov, så
vil Enhedslisten stille meget store uspiselige krav til ABF-regeringen og så
bliver der mere sikkert end amen i kirken valg på baggrund af det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 11:27

On Wed, 5 Oct 2011 12:19:44 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg bliver nok lige nød til at forklare ovenstående: Helle Thorning Schmidt
> har dannet en ABF-regering som er formentlig fuldt ud manøvredygtig i
> forhold til Venstre, De Konservative og Liberal Alliance.

???

De 3 blå vil da ikke redde HTS' røv, SÅ hurtigt efter et valg. Hvorfor
skulle de dog det.?

> [...]
> vil Enhedslisten stille meget store uspiselige krav til ABF-regeringen og så
> bliver der mere sikkert end amen i kirken valg på baggrund af det.

Du ER sgu for naiv.

Prøv at følge lidt med i hvad JSN siger.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:59

> ???
>
> De 3 blå vil da ikke redde HTS' røv, SÅ hurtigt efter et valg.
> Hvorfor skulle de dog det.?

> Du ER sgu for naiv.
>
> Prøv at følge lidt med i hvad JSN siger.

Jeg gider ikke blive ved: Du vrøvler. Læs mit indlæg i denne her tråd:
05-10-2011 12:56

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 12:25

Ok.

EOD

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 11:24

On Wed, 5 Oct 2011 12:13:48 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> Enhedslisten vælter ABF-regeringen, og da regeringen nærmest kun kan væltes
> på strandede finanslovsforhandlinger, så kan det sagtens ske.

Du er sgu FOR naiv, hvis du tror det.

> Et godt råd:
> Sæt endelig ikke dine penge på at det ikke vil ske.

Nu vædder jeg aldrig mere end en kold pilsner, og det har jeg råd til.

Fra : Ivannof

Dato : 05-10-11 07:22

On 5 Okt., 12:03, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> Præcis, det gennemhuller Ivans nonsens.

Hvordan nonsens?

Hvis ikke enhedslistens stemmer også stemmer for finansloven, så har
Thorning ikke flertal. Hvor får hun så de sidste stemmer fra?

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 14:31

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan nonsens?
>
> Hvis ikke enhedslistens stemmer også stemmer for finansloven, så har
> Thorning ikke flertal. Hvor får hun så de sidste stemmer fra?
>
> Hilsen Ivan

Venstre og/eller De Konservative+Liberal Alliance. De to muligheder
foreligger. Enhedslisten er i den forbindelse helt ligegyldig. Det er da
ikke så svært at regne ud, selv chatnar-Thomsen kan komme frem til den
konklusion.

Fra : Ivannof

Dato : 05-10-11 07:25

On 5 Okt., 12:19, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> Jeg bliver nok lige nød til at forklare ovenstående: Helle Thorning Schmidt
> har dannet en ABF-regering som er formentlig fuldt ud manøvredygtig i
> forhold til Venstre, De Konservative og Liberal Alliance.

Du mener at hun egentlig er statsminister i en borgerlig regering?

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 14:31

> Du mener at hun egentlig er statsminister i en borgerlig regering?
>
> Hilsen Ivan

Stort set, ja.

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-11 11:49

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg glæder mig til at se hvordan denne regering udmønter sin politik. Det
> kan meget vel blive den bedste borgerlige regering vi vil kunne få!

Ork nej, så slemt er det faktisk ikke.
SF har fået et af deres allervigtigste kerneområder, og allerede nu kna du
se det slå igennem:

http://ing.dk/artikel/122735-ny-regering-slaar-haardt-ned-paa-sproejtegift

Danmarks største naturgenopretningsprojekt gennem tiderne bliver lagt i
støbeskeen
http://ing.dk/artikel/104638-saadan-kan-danmarks-naeststoerste-soe-blive-genskabt

Dertil betalingsring om københavn
Udbygning af vindmølleparkerne mm.

SF har sat sig tungt på miljøpolitikken - Nok deres vigtigste mmærkesag, og
det kan allerede nu ses.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:03

> [...]
> stemte på Enhedslisten.
>
> Nu skal SF og Enhedslisten lægge stemmer til borgerlig økonomisk

Hold da kæft hvor du dog vrøvler værre end en ulykke, Ivan, tag dig dog
sammen, mand !

Enhedslisten har intet ansvar for hvad ABF-regeringen foretager sig - intet
ansvar overhovedet !

Enhedslisten har peget på Helle Thorning Schmidt som bedste valg mellem pest
og kolera (= borgerlig politik vs. borgerlig light politik). Enhedslisten
har kun støttet dannelsen af en ABF-regering, langt fra givet tilsagn om at
den vil støtte den førte politik.

Enhedslisten vil stemme for alle de forbedringer som ABF-regeringen vil
gennemføre og stemme imod alle forringelser som ABF-regeringen vil
gennemføre set ud fra Enhedslistens politiske perspektiv. Det har blandt
andet Frank Aaen slået fast og det er på ingen måde nogen forandring i
forhold til den måde Enhedslisten altid har fungeret på, det er en
videreførelse af Enhedslistens måde at føre politik på.

Dermed kan ABF-regeringen ikke regne med et flertal hvor Enhedslisten
stemmer indgår ved mindre at det på forhånd ligger klart at det ligger i
overensstemmelse med Enhedslistens politik. Intet nyt i det, intet ! Så
konklusionen er at Enhedslisten ikke skal lægge stemmer til noget som helst.

Enhedslisten har på intet tidspunkt givet ABF-regeringen en blankocheck på
noget som helst, det kan Enhedslistens FT-medlemmer nemlig ikke. Og det kan
de ikke fordi at alle væsentlige beslutninger skal vendes med Enhedslistens
hovedbestyrelse. Det gør Enhedslistens beslutningsproces tung men sådan har
de valgt at gøre det.

Men een ting er nok helt sikkert. SF får den svedigste vælgerlussing i mands
minde ved det førstkommende FT-valg (ved mindre at SF forlader regeringen
inden udgangen af valgperioden og vel at mærke inden at det bliver for dyrt)
og Enhedslisten skal nok til at gøre plads til alle de frafaldne SF-vælgere
og nye medlemmer som kommer ud af det. Det kan godt gå hen og blive til en
meget polariseret venstrefløj som kommer ud af det i sidste ende.

Det er jo nogenlunde det samme som er sket for højrefløjen med fremgangen
for landsbytosserne i Liberal Alliance, som er sket især på bekostning af
konservative vælgere som i protest er smuttet over til LA. Her har alliancen
med Dansk Folkeparti været dyr.

Det har dog intet at gøre med at den borgerlige regering mistede magten, det
skyldes jo at godt 8.000 vælgere smuttede over til Margrethe Vestager. Og
man kan sige at de (måske) har fået det som de ville have det. De har fået
en ny politik, den er stadig borgerlig (som de ønskede det) men måske lidt
mindre formørket end det som VK-regeringen stod for. Det vil kun tiden vise.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 11:22

On Wed, 5 Oct 2011 12:02:40 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Enhedslisten vil stemme for alle de forbedringer som ABF-regeringen vil
> gennemføre og stemme imod alle forringelser som ABF-regeringen vil
> gennemføre set ud fra Enhedslistens politiske perspektiv.

Tror du virkelig selv på det nonsens.?

EL vil ALDRIG stemme imod noget som helst, der vil vælte den røde regering.

> Det har blandt
> andet Frank Aaen slået fast

Frank Aaen er lige så utroværdig som EB/BT.

> og det er på ingen måde nogen forandring i
> forhold til den måde Enhedslisten altid har fungeret på, det er en
> videreførelse af Enhedslistens måde at føre politik på.

LOL. Det er da ikke det som JSN siger.

> Dermed kan ABF-regeringen ikke regne med et flertal hvor Enhedslisten
> stemmer indgår ved mindre at det på forhånd ligger klart at det ligger i
> overensstemmelse med Enhedslistens politik.

Selvfølgelig kan de da det. Det vil være politisk selvmord for EL, hvis de
vælter den røde regering, og sender regeringsmagten tilbage i hænderne på
LLR.

> Intet nyt i det, intet ! Så
> konklusionen er at Enhedslisten ikke skal lægge stemmer til noget som helst.

Virkeligheden at de vil støtte MEGET af det de ikke kan lide, KUN for at
beholde regeringsmagten på røde hænder. Bare vent og se.

> [...]
> hovedbestyrelse. Det gør Enhedslistens beslutningsproces tung men sådan har

Lad os nu se. Finansloven bliver den første test.

> [...]
> inden udgangen af valgperioden og vel at mærke inden at det bliver for dyrt)

DET er vil til gengæld enige om. SF har solgt ALT "arvesølvet" til
Vestager, for at få en ministerbil.

> og Enhedslisten skal nok til at gøre plads til alle de frafaldne SF-vælgere
> og nye medlemmer som kommer ud af det.

Der bliver nok flere SF'ere der hopper til S, når de finder ud af at EL
ikke kan levere varen.

> Det kan godt gå hen og blive til en
> meget polariseret venstrefløj som kommer ud af det i sidste ende.

EL beholder nok det meste af sin størrelse, men de vil ikke få nogen
politisk indflydelse, for de har ikke noget at "true" med.

> [...]
> konservative vælgere som i protest er smuttet over til LA. Her har alliancen

LA har hentet stemmer fra Kons. fordi Kons. har forladt deres liberale
standpunkt. LA er det eneste rigtige liberale perti, ligesom EL er det
eneste rigtige socialistiske parti. De er yderfløjen på hver sin side, og
får ingen politisk indflydelse.

> Det har dog intet at gøre med at den borgerlige regering mistede magten, det
> skyldes jo at godt 8.000 vælgere smuttede over til Margrethe Vestager.

Præcis. De smuttede til RV, for der kunne de få "blå" økonomisk politik,
uden DF's finger/hånd-aftryk.

> Og
> man kan sige at de (måske) har fået det som de ville have det.

De hopper nok tilbage, når det går op for dem, hvad resultatet blev.

> De har fået
> en ny politik, den er stadig borgerlig (som de ønskede det) men måske lidt
> mindre formørket end det som VK-regeringen stod for. Det vil kun tiden vise.

"formørket" er et forkert ord, men ellers er jeg enig.

Den "perfekte" blanding ville være: Venstres økonomiske politik, sammen med
LA's udlændinge politik og DF's EU-politik.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 11:56

> Tror du virkelig selv på det nonsens.?

Ja. Jeg tror i hvert fald ikke på dit nonsens, sådan helt generelt.

> EL vil ALDRIG stemme imod noget som helst, der vil vælte den røde
> regering.

Sludder og vrøvl.

> Frank Aaen er lige så utroværdig som EB/BT.

Nej DU er lige så utroværdig som EB/BT, nej du er faktisk værre.

> LOL. Det er da ikke det som JSN siger.

Johanne Schmidt Nielsen som bestemmer ikke Enhedslistens politik. Hun skal
stå til ansvar for Enhedslistens hovedbestyrelse som er den øverste
myndighed i forhold til Enhedslistens FT-politikere og det ved hun godt.
Enhedslisten fungerer helt anderledes end andre partier, det har du et stort
behov for at lære.

> Selvfølgelig kan de da det. Det vil være politisk selvmord for EL,
> hvis de vælter den røde regering, og sender regeringsmagten tilbage i
> hænderne på LLR.

Det vil være højst troværdigt for Enhedslisten. Det du mangler at forstå er,
at Enhedslisten ikke er et parti som dyrker parlamentarismen særlig højt.
Enhedslisten er i høj grad et protestparti på den yderste venstrefløj og
befinder sig faktisk som en fisk i vandet lige præcis i dette lettere
"anarkistiske" farvand på den socialistiske scene. Enhedslisten søger
naturligvis indflydelse men troværdigheden i opfyldelsen af den
socialistiske politik er meget vigtig for Enhedslisten (lig med så lidt
kompromis som muligt). Det gør Enhedslisten til et svært parti at håndtere
for ABF-regeringen. Egentlig har der i Enhedslisten været en intern
diskussion om hvor vidt at Enhedslisten i højere grad skulle være
aktions-parti (på gadeplan) mere end et parti som skulle satse på
parlamentarisme (og dermed Christiansborg). Der er forskellige fløje hos
Enhedslisten som der er det i ALLE partier. Først når du har lært hvad
Enhedslisten egentlig er for en størrelse er du voksen og vidende nok til at
blande dig i sådan en debat, Steen.

> Virkeligheden at de vil støtte MEGET af det de ikke kan lide, KUN for
> at beholde regeringsmagten på røde hænder. Bare vent og se.

Du skal sætte dig ind hvad Enhedslisten er for størrelse. Du har i det hele
taget meget at lære om politik, det har jeg og AHW jo gentagne gange
forgæves forsøgt at få dig til at forstå.

> Lad os nu se. Finansloven bliver den første test.

Det bliver den. Mit umiddelbare gæt bliver at den skal nok gå igennem. Det
er alle de andre finanslove jeg tvivler på.

> DET er vil til gengæld enige om. SF har solgt ALT "arvesølvet" til
> Vestager, for at få en ministerbil.

I store træk, ja.

> Der bliver nok flere SF'ere der hopper til S, når de finder ud af at
> EL ikke kan levere varen.

Det kan S da slet ikke, dit fjols.

> [...]

> eneste rigtige socialistiske parti. De er yderfløjen på hver sin
> side, og får ingen politisk indflydelse.

Sådan en spådom er altid farlig og viser dig fra din mere uvidende side.

> Præcis. De smuttede til RV, for der kunne de få "blå" økonomisk
> politik, uden DF's finger/hånd-aftryk.

Det er rigtigt og på den måde fik de i store træk hvad de ville have lige
hvad det angik.

> De hopper nok tilbage, når det går op for dem, hvad resultatet blev.

Næppe, der bliver ført borgerlig-light politik. Det bliver af andre årsager
at ABF ryger på røv og nøgler.

> "formørket" er et forkert ord, men ellers er jeg enig.

Formørket er det mest rammende udtryk. Der er en spinkel chance for at komme
ud af det mørke men det kræver nok at De Radikale får lidt mindre magt i de
kommende år.

> Den "perfekte" blanding ville være: Venstres økonomiske politik,
> sammen med LA's udlændinge politik og DF's EU-politik.

Det er vel nogenlunde rædsels-scenariet.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 12:18

On Wed, 5 Oct 2011 12:56:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Ja. Jeg tror i hvert fald ikke på dit nonsens, sådan helt generelt.

Et ynkeligt "det-kan-du-selv-være" ikke-svar.

> Sludder og vrøvl.

Vi får se.

> Nej DU er lige så utroværdig som EB/BT, nej du er faktisk værre.

ENDNU et ynkeligt "det-kan-du-selv-være" ikke-svar.

> Johanne Schmidt Nielsen som bestemmer ikke Enhedslistens politik. Hun skal
> stå til ansvar for Enhedslistens hovedbestyrelse som er den øverste
> myndighed i forhold til Enhedslistens FT-politikere og det ved hun godt.

Jeg tror nu nok at hun ved MERE om hvad EL vil stemme for, end DU gør.

> Enhedslisten fungerer helt anderledes end andre partier, det har du et stort
> behov for at lære.

Jeg stoler mere på JSN's viden om EL, end din (manglende) viden.

> Det vil være højst troværdigt for Enhedslisten.

Men stadig politisk selvmord.

> [...]
> befinder sig faktisk som en fisk i vandet lige præcis i dette lettere
> "anarkistiske" farvand på den socialistiske scene.

Kampen om magt og indflydelse er den samme, uanset hvilke metoder man
bruger.

> Enhedslisten søger
> naturligvis indflydelse men troværdigheden i opfyldelsen af den
> socialistiske politik er meget vigtig for Enhedslisten (lig med så lidt
> kompromis som muligt).

Som jeg tidligere har sagt: Du er bundnaiv.

> Det gør Enhedslisten til et svært parti at håndtere
> for ABF-regeringen.

ABF-regeringen kan ikke bruge EL til noget.

> [...]
> Enhedslisten egentlig er for en størrelse er du voksen og vidende nok til at

Sikke noget ævl.

Uanset om EL vil være det ene eller det andet, så vil det være politisk
selvmord for dem, at vælte en rød regering.

Det eneste deres "interne diskussion" vil resultere i, er at de bliver
splittet op i flere mindre grupper, med absolut INGEN indflydelse.

> Du skal sætte dig ind hvad Enhedslisten er for størrelse. Du har i det hele
> taget meget at lære om politik, det har jeg og AHW jo gentagne gange
> forgæves forsøgt at få dig til at forstå.

"Magt og indflydelse" er "magt og indflydelse", uanset hvilke metoder du
bruger for at få fat i det.

> Det bliver den. Mit umiddelbare gæt bliver at den skal nok gå igennem.

Ja, for den bliver "blå", og dermed støttet af V.

> Det
> er alle de andre finanslove jeg tvivler på.

Mon dog der bliver mere end EN.?

> I store træk, ja.

> Det kan S da slet ikke, dit fjols.

S vil kunne få indflydelse når regeringsmagten kommer tilbage til de "blå".
Det vil EL aldrig kunne få.

> Du skal sætte dig ind hvad Enhedslisten er for størrelse.

Du vrøvler videre.

HVAD kan de "true" med.?

RV kan jo true med at hoppe over til de blå.

> Sådan en spådom er altid farlig og viser dig fra din mere uvidende side.

HVAD er der da forkert i det jeg skrev.???

> Det er rigtigt og på den måde fik de i store træk hvad de ville have lige
> hvad det angik.

Korrekt, men når de ser hvad de røde (og den røde del af RV) komme med af
skattestigninger, så komme en hel del nok tilbage igen.

> Næppe, der bliver ført borgerlig-light politik. Det bliver af andre årsager
> at ABF ryger på røv og nøgler.

Det bliver vi nok aldrig enige om (bortset fra at ABF ryger på røven).

> Formørket er det mest rammende udtryk.

Hvorfor.?

> Der er en spinkel chance for at komme
> ud af det mørke men det kræver nok at De Radikale får lidt mindre magt i de
> kommende år.

Hvilket "mørke".?

> Det er vel nogenlunde rædsels-scenariet.

Måske for DIG.

Der er egentligt hylende morsomt at du kalder det for "rædsels-scenariet",
når du selv er enig i mindst 2/3 af det.

Venstres økonomiske politik (som de røde jo gennemfører), åbne grænser for
dem der kan klare sig selv, samt EU-modstand.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 12:40

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

[snip en masse bla, bla, blah]

> Jeg tror nu nok at hun ved MERE om hvad EL vil stemme for, end DU gør.

Du skal sætte noget mere ind i det politiske stof ligesom vi har fortalt dig
nogle gange efterhånden...

[snip en masse bla, bla, blah]

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 13:12

On Wed, 5 Oct 2011 13:40:02 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [snip en masse bla, bla, blah]

> Du skal sætte noget mere ind i det politiske stof ligesom vi har fortalt dig
> nogle gange efterhånden...
>
> [snip en masse bla, bla, blah]

Du mener altså at DU ved MERE of EL's politiske holdninger end JSN.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 13:28

> Du mener altså at DU ved MERE of EL's politiske holdninger end JSN.

Jeg ved uden den mindst tænkelige tvivl mere om blandt andet dette end du
gør.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 17:29

On Wed, 5 Oct 2011 14:28:16 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Jeg ved uden den mindst tænkelige tvivl mere om blandt andet dette end du
> gør.

Nu er det ikke mig der "kloger" mig på det område, da jeg udelukkende
forholder mig til det som JSN siger.

Om hun er fuld af løgn, skal jeg ikke kunne sige, men det tvivler jeg
kraftigt på.

Fra : Ivannof

Dato : 05-10-11 07:19

On 5 Okt., 12:02, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de\)"
<kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og nye medlemmer som kommer ud af det. Det kan godt gå hen og blive til en
> meget polariseret venstrefløj som kommer ud af det i sidste ende.

Lyder som om vi er meget enige.
Vi har fået en ny regering, som med pomp og pragt har udbasuneret hvad
de vil, og nu er der stort set intet af hvad de har lovet de kan
holde. De har ikke 90 mandaters opbakning og kan herfra kun føre
borgerlig politik.

De kan selvfølgelig også få Enhedslistens (og måske SF's) støtte hvis
de gennemfører Enhedslistens program. Er det en mulighed for Thorning?

Vrøvler jeg stadig "værre end en ulykke"?

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 14:41

> [...]
> de gennemfører Enhedslistens program. Er det en mulighed for Thorning?
>
> Vrøvler jeg stadig "værre end en ulykke"?

Du ændrer forklaring til noget mere fornuftigt og så er det klart at det
ikke virker forvrøvlet længere men din trådsstarter er stadig noget vrøvl.

Hvis vi kommer frem til at SF som del af et
regeringskollektiv/regeringskoalition er nød til at stemme for en
borgerlig-light politik og at Enhedslisten kan gøre lige præcis hvad det
passer dem (hvilket de også vil gøre), så er vi enige.