Kan danske Breivikker gavne Israel
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 17:42

Kan danske Breivikker gavne Israel

Hvad kan gøres for at Israel eksisterer om tyve år. bør gøres.
Hvis terrorbomber springer blandt jøderne, den dag Palæstina-stat er
oprette, så tyder intet på at Obama vil svare igen med dronefly.
Men hvis Breivik ikke havde dræbt uskyldige, men i stedet havde skadet
Oseberg-vikingeskib el.lign. for at vise dødsforagt, ku han have
været en helt.
Det ku også netværk af hvide jægersoldater fra USA og EU, hvis de
satte en sober Breivik agtig indsats ind mod velbevogtede vestlige
kulturminder som en varsko - i dag altertavle, i morgen hele
katedralen
Selv har jeg ikke evner eller netværk til at tilbyde mig som
selvmordsbomber, skønt jeg ville være stolt af død for egen hånd til
et Vesten-bevarende formål
Så mit indbildske mål er at være drengen i Kejserens Ny Klær, der kan
sige et brainstormings-"pip" der kan afføde et andet og bedre - i
tide.

Bo Warming 35861000