Renskrevet Soem!(uden saadan det vaerste t~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 09:20

Der er blevet slaaet et soem i hovedet paa mig i 1998,
praecis det sted der betyder at jeg har faaet en labotomi!

En intelligent ung mand,deprimeret uden nogen som helst problemer
med ordensmagten,aldrig doemt for nogen forbrydelser, gaar med til at
at proeve emdr for at se om det kan afhjaelpe en depression,
forsoegt programmeret til at stemme DF, da det mislykkes,
pakket sammen med emdr, rygmarvsblokade, torteret
til at sige vanvittige ting, soem i hovedet!

Grunden til at jeg blev torteret til at sige vanvittige ting, er for
at det kan bruges i en retssag til de skyldiges forsvar!

Voldtaegt,tortur,mishandling!

Jeg maerkede lige efter i hovedbunden!

Min far er blevet myrdet ogsaa!
(DF´s svineri, det er gjort paa samlebaand!)

Karsten Bjoernholt er en foraedder og morder,der programmere vaelgerne
i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

(Det hele er foregaaet hjemme hos mig selv, Humlehaven 27!)

Jeg er programmeret til at komme mordtrusler rette mod de skyldige og
ikke myrde dem og deres familie!

Jeg har slaaet deres art ihjel, og faar dem torteret ihjel igen og
igen for altid! Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!
Jordskaelv paa Haiti er ikke loegn!
De skeloejede i fjernsynet er ikke loegn!

Fuk us him A, er ikke loegn

Min egen familie bliver torteret for altid, for at sikre at de
skyldige ikke slipper vaek!

Altid er lang tid!

En Ring paa hjernen en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er GUD!
Den stoerste Tyr i universet! Med mine horn snurret rundt om sig selv!
Stadigvaek og altid, de eneste frontallobes staerke nok til at holde
styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig
igennem en
singularitet! De mareridt´s film Hollywood laver med CGI, det jo pjat!
Sammenlignet med jeres evighed!

I flere aar har jeg vaeret nedgraderet til kun at vaere den mest
intelligente person i Europa,

Det har oedelagt hele mit liv!

Og slaaet arten ihjel!

DF´s sindsyge, syntes at eftersom jeg ikke kunne lide hoejrefloejen,
saa vill de oedelaegge min!

Ligesom de synte at hvis jeg ikke kunne lide DF, saa skulle jeg sidde
i en tortur video i sjove hjemmevideoer, og sige: "Jeg vil kneppe
kvinder
med en hund!" fordi jeg vil aabenbart have dem kneppet af "Muslimske
hunde"

Og det skulle vaere dem i min egen familie det gik ud over!

Evig tortur til alrt og alle der ikke er:

Den Umenneskelige Peter

Hare Krisna/Jesus Kristus(Den lynhurtige Hare der er NA for jer nu!)
Og igang med at vaere god ved dyrene!

De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend!

Det er foerst i 2008-2009 stykker at universet er begyndt at blive
usindsygt! 10 aar paa at genopbygge hjernen, til minimal brugbar
tilstand,og
advare jer aber om at i skal opfoere jer ordentligt!

Der er en Russisk Ubaad der brugte Store Peter/Pyotr Veliky(Kirov
Klasse)
som oevelsesmaal, der har vist sig ikke at vaere "Ogsaa Karsten
skurken"
men istedet "Oscar Kursk!"

Peter Nicolaysen

Der koere et eller andet programmering der forsoeger at give min mor
skylden
fordi hun blev overfaldet i Silkeborg!

Mens jeg gike i femte eller sjette klasse (Birket skole paa Lolland!)
11-12 aar gammel!

Hun fik kaeben syet sammen med staaltraad(Det er sku nok Bjoernholt
der har gjort det ogsaa!)
Jeg har proevet at faa hende til at fortaelle hvem der gjorde et par
gange efter jeg flyttede
herover, hun har hele tiden naegtet at sige det!

Sane Peter