Soem!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 07:37

Der er blevet slaaet et soem i hovedet paa mig i 1998,
praecis det sted der betyder at jeg har faaet en labotomi!

En intelligent ung mand,deprimeret uden nogen som helst problemer
med ordensmagten,aldrig doemt for nogen forbrydelser, gaar med til at
at proeve emdr
for at se om det kan afhjaelpe en depression, forsoegt programmeret
til at stemme DF,
da det mislykkes, pakket sammen med emdr, rygmarvsblokade, torteret
til at sige vanvittige ting,
soem i hovedet!

Grunden til at jeg blev torteret til at sige vanvittige ting, er for
at det kan bruges i en retssag
til de skyldiges forsvar!

Voldtaegt,tortur,mishandling!

Jeg maerkede lige efter i hovedbunden!

Min far er blevet myrdet ogsaa!
(DF´s svineri, det er gjort paa samlebaand!)

Karsten Bjoernholt er en foraedder og morder,der programmere vaelgerne
i et demokrati
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

(Det hele er foregaaet hjemme hos mig selv, Humlehaven 27!)

Jeg er programmeret til at komme mordtrusler rette mod de skyldige og
ikke myrde
dem og deres familie!

Jeg har slaaet deres art ihjel, og faar dem torteret ihjel igen og
igen for altid!
Det kvante mekaniske mareridt er ikke loegn!

Jordskaelv paa Haiti er ikke loegn!
De skeloejede i fjernsynet er ikke loegn!

Fuk us him A, er ikke loegn

Min egen familie bliver torteret for altid, for at sikre at de
skyldige ikke slipper vaek!

Jeg har myrdet fremtiden!

Er i Al Ked?

Det er A der vil vide det!

Altid er lang tid!

En Ring paa hjernen en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er GUD!
Den stoerste Tyr i universet! Med mine horn snurret rundt om sig selv!
Stadigvaek og altid, de eneste frontallobes staerke nok til at holde
styr paa en
kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en
singularitet!

De mareridt´s film Hollywood laver med CGI, det jo pjat!
Sammenlignet med jeres evighed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 07:45

On 3 Okt., 15:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> singularitet!
>
> De mareridt´s film Hollywood laver med CGI, det jo pjat!

I flere aar har jeg vaeret nedgraderet til kun at vaere den mest
intelligente person i Europa,
Det har oedelagt hele mit liv!

Og slaaet arten ihjel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 07:58

On 3 Okt., 15:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> I flere aar har jeg vaeret nedgraderet til kun at vaere den mest
> intelligente person i Europa,
> Det har oedelagt hele mit liv!
>
> Og slaaet arten ihjel!
>
> Sane Peter

DF´s sindsyge, syntes at eftersom jeg ikke kunne lide hoejrefloejen,
saa vill de oedelaegge min!

Ligesom de synte at hvis jeg ikke kunne lide DF, saa skulle jeg sidde
i en
tortur video i sjove hjemmevideoer, og sige: "Jeg vil kneppe kvinder
med en hund!"
fordi jeg vil aabenbart have dem kneppet af "Muslimske hunde"

Og det skulle vaere dem i min egen familie det gik ud over!

Evig tortur til alrt og alle der ikke er:

Den Umenneskelige Peter

Hare Krisna/Jesus Kristus(Den lynhurtige Hare der er NA for jer nu!)
Og igang med at vaere god ved dyrene!

De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend!

Jeg slaar jer allesammen ihjel!

Igen og Igen og Igen og igen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 08:06

On 3 Okt., 15:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Den Umenneskelige Peter
>
> Hare Krisna/Jesus Kristus(Den lynhurtige Hare der er NA for jer nu!)

Jeg maa hellere sende en kopi til patient forsikringen!

Svineri, piberensere, soem og jeg ved ikke hvad!
Det er tretten aar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 08:11

> [...]
>
> Den Umenneskelige Peter
>
> Hare Krisna/Jesus Kristus(Den lynhurtige Hare der er NA for jer nu!)

Tror i det er loegn?

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Det er foerst i 2008-2009 stykker at universet er begyndt at blive
usindsygt!
10 aar paa at genopbygge hjernen, til minimal brugbar tilstand, og
advare jer
aber om at i skal opfoere jer ordentligt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 12:34

On 3 Okt., 16:10, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> 10 aar paa at genopbygge hjernen, til minimal brugbar tilstand, og
> advare jer
> aber om at i skal opfoere jer ordentligt!

Karsten Bjoernholt er en livsfarlig sindsyg,
der bliver sindsyg af den Kristne Religion og proever
paa at myrde folk i hemmelighed!

Det er Altegang han ikke kan holde til, derfor proever han paa at
aflive
folk inden de bliver aeldre!

Altergang:

Sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol med jeres haender samlet
foran jer,
modtag legmet, faa en klat der symbolisere saed og desinficer med lidt
alkohol!

Testosteron, grunden til at maends hjerner vejer 200-300 gram mere end
kvinders
i gennemsnit, desuden kan for lavt niveau foere til osteoporose!
(det er isaer de unge kvinder det er beregnet paa! Maend har jo deres
egen produktion!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 12:46

On 3 Okt., 20:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kvinders i gennemsnit, desuden kan for lavt niveau foere til osteoporose!
> (det er isaer de unge kvinder det er beregnet paa! Maend har jo deres

Er det ikke paa tide at bygge en facilitet til de sindsyge der aldrig
maa kunne
stikke af!

Det kan passende blive kaldt to skraldespande!

Det bindegale vanvittige roevhul, folk kan ikke holde til at en person
med hans arbejde
er blevet en bindegal sindsyg, de gaar automatisk ud fra at det er
sandt naar han siger :
"jeg kan aldrig vaere den sindsyge" derfor maa det vaere dig/ham/jer,
og trykker paa hans overfalds alarm!

Manden har gjort sindsyge og terrorister siden 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 13:00

On 3 Okt., 20:46, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og trykker paa hans overfalds alarm!
>
> Manden har gjort sindsyge og terrorister siden 1998!

Paa en eller anden maade er der sket det, at jeg bliver torteret
kvante mekanisk aktiv,
med besked paa at goere det der er bedst for "Karsten Bjoernholt"
Som saa har rendt rundt og gjort praecis de sindsyge sadist ting som
han
altid har fantaseret om!

Jeg har siddet og stirret ud i luften, skrevet i nyhedsgrupperne, og
blevet udsat
for alt det jeg absolut aldrig vil udsaettes for! Hele mit liv er
fuldstaendigt oedelagt
af det dumme svin af en foraedder! Og min art er blevet slaaet ihjel
(Arten Homo Sapiens, den ved det bare ikke endnu)

Alt det daarlige uden noget af det gode!

Men, det er heldigvis ikke lykkedes at goere mig til en
nazist,perverser,alkoholiker eller pillemisbruger!

(skulle det lykkes med en af dem, afliver jeg selvfolgelig mig selv!
Jeg har allerede bevist at jeg er fuldstaendig villig til det!)

Men nu er der sket det, at jeg egentlig syntes at jeg burtde have
noget af det gode, selvom
der ikke er nogen mulige fremtider hvor det sker!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 15:28

On 3 Okt., 21:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> noget af det gode, selvom
> der ikke er nogen mulige fremtider hvor det sker!

Jeg overvejede at holde en minde GUD,s tjeneste for ofrene
for Karsten Bjoernholts terrorist angreb paa Peter!

Men det kraever noget ginseng tonnikum, og jeg
er gaaet vaek fra det, i ved selv hvor meget i ikke
har lagt maerke til hvor mange milliarder der mangler
nu sammenlignet med foer!

Saa istedet har jeg standset nogle baggrunds tjenester paa
min maskine og det har gjort den mere stabil!

Indtil videre ser det ud til at vaere blevet populaert,
at "myrde dem alle sammen og lade GUD sortere dem"
Fordi Peter er et dumt svin og vi sortere dem ihvertfald ikke!

(Det er saa Peter der er Gud!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-10-11 01:06

On 3 Okt., 23:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at "myrde dem alle sammen og lade GUD sortere dem"
> Fordi Peter er et dumt svin og vi sortere dem ihvertfald ikke!

Det forklare saa hvorfor at jeg sad med en forbinding paa hovedet, en
dag eller to i Humlehaven 27!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-10-11 01:12

> [...]
> at "myrde dem alle sammen og lade GUD sortere dem"
> Fordi Peter er et dumt svin og vi sortere dem ihvertfald ikke!

Rettet et par stavefejl, indsat af emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-10-11 04:52

On 4 Okt., 09:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Rettet et par stavefejl, indsat af emdr!
>
> Sane Peter

Mere vaagen, men det er tydeligt at jeg mangler ca. halvdelen af min
IK(50 Procent)
,sammnelignet med foer emdr der begyndte i 1998!

Der koere en del programmering for at skjule det, men det er ret
tydeligt, jo mere jeg vaagner op!
Det er selvfolgelig rart at vaagne op, men halvdelen af min IK er
vaek!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 00:39

On 4 Okt., 12:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tydeligt, jo mere jeg vaagner op!
> Det er selvfolgelig rart at vaagne op, men halvdelen af min IK er

(stavefejl og linjeombrydning saboteret af programmering/
underbevidsthed/paavirkning paa den ene eller anden maade)
Det er stadigvaek den nemmeste maade at faa en person til at fremstaa
som ubegavet paa, paa skrift!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 01:04

On 5 Okt., 08:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> underbevidsthed/paavirkning paa den ene eller anden maade)
> Det er stadigvaek den nemmeste maade at faa en person til at fremstaa

Det skal lige siges at det med soem igennem hovedet,testikel trykkeri,
bihulen flaaet op,
aetset(bihulen) , flamberet(Bihulen)

Er sammenlignet med det rigtige grimme
0,1 hvor det rigtige grimme er 100´paa en skala fra 0-100!

Maengden af smerte signaler man kan overleve naar det er grimt, er
ekstrem!
Det andet er der en graense paa, og saa doer man eller besvimer!

Det jeg blev udsat for foregik i min lejlighed i Humlehaven 27!
Og mange af de ting jeg har overbevist mig selv om er usande, er jeg
begyndt at finde
beviser paa er sande, bare ved brug af simpel logik!

er det sandt saa er det der ogsaa(uanset hvor usandsynligt det end
virker) og
det naeste, hvis det der er sandt saa har jeg faaet et soem slaaet i
der(maerke efter, og
jo, mit kranie forklare virkeligheden, det er Peter der har ret!

Soem i haelen paa folk der er programmeret til ikke at maerke det er
dagligdags!
De kan ikke afprogrammeres fordi saa goer det skide ondt!

Metallerne oedelaegger i mange tilfaelde knoglerne!

Det er det som foraeddere i Danmark, gjorde ved landet i slutningen af
1990´erne
Begyndelsen af 2000´erne

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 01:10

> [...]

Metallerne oedelaegger i mange tilfaelde knoglerne!

Det er det som foraeddere i Danmark, gjorde ved landet i slutningen af

Hvor mange kvindelige voldtaegts ofre gaar rundt med et soem i haelen?
Skulderen? Programmeret til ikke at huske det af forbryderene, og helt
inde ved brainstem
og limbicsystem ikke maerke smerten fra et soem i haelen!

Det der goer at deres hjerner er istand til at skjule smerten, den
ekstra regnekraft,
som de primitive mangler(Folk som Bjoernholt) de ved hvor den sidder!

De er ved at doe i misundelse! De vil goere alt for at oedelaegge dem
der ikke er primitive!
De hader at de er nederste paa rangstigen som evolutionen har gjort!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 00:59

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-10-11 00:34

> [...]
> tydeligt, jo mere jeg vaagner op!
> Det er selvfolgelig rart at vaagne op, men halvdelen af min IK er

Det skal lige siges, det som folk kalder "aegte" fysisk tortur, soem i
hovedet, testikel trykkeri,
spraengte trommehinder, bihulen flaaet op, aetset,flamberet osv...

Er paa en skala fra 0-100 (0,1) hvor det rigtig modbydelige er emdr
smertesignaler til brainstem
og limbic system er 100, som gjorde mig kvante mekanisk aktiv!

Sane Peter