creamygirl 2320
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 03:26

Er vaagnet mere op,
Programmering/emdr goer sit bedste
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
for at antyde at det har vaeret meget grim
mellemoerebetaendelse!

Hvilket det ogsaa har vaeret, muligheden
har bare vaeret benyttet da den var der!

"Bare selv find paa en god grund til at her har
foregaaet, men grunden maa ikke vaere at
(Bjoernholt bruger ordet "jeg") har gjort
noget forkert!"

Det er stadigvaek foraedderi i et demokrati at
programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt
politisk parti, det er et angreb paa landets regeringsform!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 05:52

On 3 Okt., 11:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt
> politisk parti, det er et angreb paa landets regeringsform!

fiskeolie idag boed paa en ung sorthaaret mandsperson
i den visuelle forestillingsevne, der ville og faktisk har
faaet folk til at sidde og hyle og skrige
"ud med dig dit sorthaarede svin" paa en sindsyge anstalt,
mens de banker hovedet ind i vaeggen!

DF's form for humor og sindsyge!

Indbrud i den visuelle, begaaet af brainstem og underbevidsthed
pisket af smerte signaler til brainstem og underbevidsthed,
er noget af det mest modbydelige og ubeskriveligt grimt!
Og oedelaegger testosteron paa en maade man skulle tro
var loegn!

Det er baade goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt
som ville have at jeg skulle vaere en nazist/racist!
Og en masse andre ting!

Det er saa heldigvis ikke lykkedes!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 03-10-11 06:13

> [...]
> programmere vaelgerne til at stemme paa et bestemt
> politisk parti, det er et angreb paa landets regeringsform!

Der ligger noget af BJoernholts lort:
"det er det som andre tror der er det vigtige"
det er nok den vigtigeste grund til at jeg af en eller
annden grund i et par aar har soerget for at staa
i mit koekkenvindue naar jeg tager c-vitaminer
ud af en plastikpose jeg gaar rundt med i min inderlomme!
Har gjort det siden softwareni mit alarmsystem blev lavet
om!

og statuen af den oedelagte pik blev stillet op!
(trampet flad rfyldt med huller, og saaa er der ingen
kugler i kalahaspillet i statuens bund)

Saa det med C-Vitaminer er ikke en del af at forsvare mig
selv!

Nu maa vi se naar jeg faar den ordentligt fri
"du maa ikke forsvare dig selv"
"du maa kun forsvare dig selv med ord"
"hvis du forsfvare dig selv skal det vaere for sent"

"der skal altid vaere een af de tre overstaaende, hvis du fjerner
den foerste skal det vaere den anden, den anden saa nummer tre,
nummer tre, saa den foerste"

Men er mere vaagen, har ikke gjort nogen skeloejede i et stykke tid,
heller ikke jordskaelv!

Var ved at bryde den med ikkeat forsvare mig sev fri
i 1999 da min far blev myrdet, og Bjoernholt kiksede i at give
mig skylden!

Desuden er det begyndt qat vaere tydeligt at folk
gaar ned psykisk af at opdage at jeg er langt mere
Intelligent end dem selv og psykisk staerkere end
de nogensinde har fantaseret om selv at vaere!

Og at det jeg har vaeret udsat for sagtens kan goeres
ved dem uden problemer, det tager hoejst 30 minutter
istedet for de maaneder/aar det tog at goere ved mig!

Sane Peter