Uro på bagsmækken i SF.
Fra : Ukendt

Dato : 03-10-11 08:50

Jeg er ikke overrasket over at det sker, mere at det sker
SÅ hurtigt.
Allerede inden regeringen er trådt til truer en af SF's
skrigeskinker, med at forlade SF. Flot harakiri!!!
"Pernille Vigsø Bagge tordner mod ny regering."
http://politiken.dk/

Mon ikke det kun er et spørgsmål om tid før de radikale
forsmåede skrigeskinker Camilla Hersom, Sofie Nielsen
og Zenia Stampe kommer på banen og laver lort for den
nye regering.
Kun EEN kvinde fra de radikale - så er der lagt i ovnen!!!

Mvh
Eyvind

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-10-11 09:00

"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nye regering.
> Kun EEN kvinde fra de radikale - så er der lagt i ovnen!!!

Hele det kommunistiske sammenrend er kvalitetsløse menneskematriale til et
dansk folketing.
Jeg har hørt at en af deres muhamedanere er blevet nævnt som kirkeminister.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-10-11 09:08

On Mon, 3 Oct 2011 09:59:50 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> [...]
> dansk folketing.
> Jeg har hørt at en af deres muhamedanere er blevet nævnt som kirkeminister.

Hvordan kan han være "muhammedaner" når han er medlem af Folkekirken.???

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-10-11 12:08

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan han være "muhammedaner" når han er medlem af
> Folkekirken.???

Glem det: Kurt H. Nedergaard er notorisk idiot og komplet uvidende om det
han udtaler sig om. Der er vel ingen som tager ham seriøst mere.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : kk

Dato : 03-10-11 12:18

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) skrev:
> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Glem det: Kurt H. Nedergaard er notorisk idiot og komplet uvidende om det han
> udtaler sig om. Der er vel ingen som tager ham seriøst mere.

Nej, han skal tages nogenlunde som du selv!!
Opfør dig nu ordentligt.!
mvh
kk ^^

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 21:55

>Nej, han skal tages nogenlunde som du selv!!
>Opfør dig nu ordentligt.!

Jeg er glad for Nedergaards humor når han idag henviser kvinder der
ammer til natklubber for i andet offentligt rum får folk ondt i øjnene
af blottelsen

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-10-11 12:38

Altså ligesom AHW.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-10-11 12:55

> Altså ligesom AHW.?

Nej i modsætning til AHW men fuldstændig ligesom dig.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 03-10-11 13:17

On Mon, 3 Oct 2011 13:55:21 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej i modsætning til AHW men fuldstændig ligesom dig.

LOL. Du KAN bare ikke lade være med at dumme dig. )))))

AHW er notorisk idiot og komplet uvidende om det han udtaler sig om. Der er
ingen som tager ham seriøst mere.

PS: Jeg havde tænk mig at skrive "WHW og KL", men lod være fordi du, i det
mindste en gang i mellem, har et lyst øjeblik (selvom det er sjældent).

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-11 14:33

"Steen A. Thomsen"
> LOL. Du KAN bare ikke lade være med at dumme dig. )))))
> AHW er notorisk idiot og komplet uvidende om det han udtaler sig om. Der
> er
> ingen som tager ham seriøst mere.

JO, KL!
Og det siger jo ikke så lidt om dem begge!!!

MVH
Eyvind

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:39

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> LOL. Du KAN bare ikke lade være med at dumme dig. )))))
>
> AHW er notorisk idiot og komplet uvidende om det han udtaler

Tror du! Men hvordan du er sluppet ud af mit filter, aner jeg
ikke, men tilbage i muddergrøften med sig.

> PS: Jeg havde tænk mig at skrive "WHW og KL", men lod være
> fordi du, i det
> mindste en gang i mellem, har et lyst øjeblik (selvom det er
> sjældent).

Hahaha - og det skulle komme fra dig, kontanthjælpsbums - takket
været den nye regering kan du sikkert fortsætte med dit dovenskab
længe endnu - et af ulemperne ved en "rød" regering: folk som dig
kan udnytte systemet til det yderste - og det gør I så. .

Fra : P.N.

Dato : 04-10-11 10:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan han være "muhammedaner" når han er medlem af Folkekirken.???

Hov hov nu må du ikke forstyrre faktaresistente Kurt med ubehagelige
kendsgerninger.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-11 09:14

"Kurt H. Nedergaard"
> Hele det kommunistiske sammenrend er kvalitetsløse menneskematriale til et
> dansk folketing.

Det er vist kun Ole Sohn ikk'? Men det jo mange år siden han
forlod den ideologi!
Det Konservastive Folkeparti og Venstre har også lig i lasten m.h.t.
til støtte til facsistoide diktaturer!

> Jeg har hørt at en af deres muhamedanere er blevet nævnt som
> kirkeminister.

Du tænker nok på Manu Sareen der IKKE er muslim.
Han er godt nok indisk født, men dog medlem af folkekirken.
Morsomt nok har han truet med at melde sig ud af den, meeeen mon
ikke den trussel bli'r lagt i mølposen! Sjovt bli'r det, når han bli'r
konfronteret med hans tidligere udtalelser!

Mvh
Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-10-11 11:05

On 03/10/11 09:59, Kurt H. Nedergaard wrote:
> [...]
> dansk folketing.
> Jeg har hørt at en af deres muhamedanere er blevet nævnt som kirkeminister.

Snorketræ-zombien mener sikkert at den danske folkekirke har brug for
flere mørkemænd og bøsserøvsvielser. tsk tsk tsk

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 22:09

On Mon, 03 Oct 2011 12:05:01 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Snorketræ-zombien mener sikkert at den danske folkekirke har brug for
>flere mørkemænd og bøsserøvsvielser. tsk tsk tsk

Bøsser er for få til at være interessante vedr kirken

Mørkemænd er alle krisne

Privatiser og blæs på at DF-sentimentalister tror at kirken er
boldværk mod Islam

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 21:49

<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk> skrev i en meddelelse

Hån ikke harikiri

Det er ærefuld adlydelse af pligt til selvmord i et land der er
overbefolket med tabere eller mindst een, nemlig ham der pga nederlag
skær sig op.

Vi bør indføre det med giftpiller der hurtigt og smertefrit afliver og
tillade det til alle der med underskrifter over en periode beviser
sikkerhed for gennemtænkthed

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-11 07:30

> [...]

>dansk folketing.
>Jeg har hørt at en af deres muhamedanere er blevet nævnt som kirkeminister.

Maru Sareen er oprindelig hindu og langt mere tolerant end
muhamedanere der jo er monoteister

"Monoteistiske religioner alene har skabt religionskrige, religiøse
forfølgelser, kætter-domstole, ødelæggelse af afgudsbilleder, og
destruktion af gudebilleder, udslettelse af indianske templer og
ægyptiske kæmpestatuer, som havde set på solen i 3000 år, blot fordi
en jaloux gud havde sagt "Du må ikke gøre dig noget udskåret
billede"Arthur Schopenhauer

Inderen Manu Sareen er som Gandhi og god til at skabe fred mellem
stridende parter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-10-11 22:21

Den 03-10-2011 09:49, Eyvind Dk skrev:
> [...]
> nye regering.
> Kun EEN kvinde fra de radikale - så er der lagt i ovnen!!!

De Radikale er totalt uden politiske principper.
Hvis deres politik kan gavne deres egen selvopfattelse som de gode og
velmenende og kloge, samtidig med at deres kernevælgere uden nogen gavn,
men prædikatet akademikere kan gavnes, er det såmænd den vej de går.

At de så skider på radikalfeministerne er jo kun positivt.

- cep

Fra : Ivannof

Dato : 04-10-11 02:43

On 3 Okt., 09:49, "Eyvind Dk" <eyvind snabelA eyvind punktum dk>
wrote:
> [...]
> nye regering.
> Kun EEN kvinde fra de radikale - så er der lagt i ovnen!!!

Er der iøvrigt nogen valgløfter, der har fundet vej til
regeringsgrundlaget - altså andet end radikale?

Hilsen Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-11 07:48

Alle dissse kvinder var sikre på luderkundestraf NU
og det kommer IKKE,
for debat har vist, at Danskere er ikke halvt så snerpede som
nordmænd og svenskere

Jeg er glad for i årtier at have været aktiv i TVs fri-sex debat