Amning på restaurant:tabu
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 06:14

Amning på restaurant:tabu
JP3.10 oplyser at vore hospitaler belærer nybagte mødre, at det er så
vigtigt at amme, at det skal frit ku gøres overalt i det offentlige
rum, incl på restautanter.
Nogle få restaurants ejere og brugere mener det OK, at kvinder m
ammebørn her let bortvises for "at se gylpen er uappetitligt"
I overhuset i UK ammer kvindelige medlemmer, mens de overværer
lovforslagsdebatter
Selvfølgelig svarer det helt til, om man må læse avis uden bukser på
offentlig plæne - JO folk kan se den anden vej og det er ikke uterligt
på anmassende vis.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-10-11 08:09

> [...]
> Selvfølgelig svarer det helt til, om man må læse avis uden bukser på
> offentlig plæne - JO folk kan se den anden vej og det er ikke uterligt

Kvinder med spædbørn skal ikke amme deres børn på restauranter.
Det høre hjemmet til, skal de provokere kan de gå på natklub.

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:42

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
meddelelsen

> Kvinder med spædbørn skal ikke amme deres børn på restauranter.
> Det høre hjemmet til, skal de provokere kan de gå på natklub.

Jeg er enig med dig: Kvinder med spædbørn skal ikke amme deres
børn når DU er i nærheden - du falder jo i svime hvis du ser et
nøgent kvindebryst og skal derefter hurtigt hjem for at rive den
af. -. At se dig styrte ud af døren til en restaurant med en
bule i bukserne vil nok være mere pinligt for kvinderne end for
dig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 03-10-11 23:25

"wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> af. -. At se dig styrte ud af døren til en restaurant med en
> bule i bukserne vil nok være mere pinligt for kvinderne end for

LOL

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 02:28

Min forsvarsadvokat anførte som precedens. at en mand havde danset
helt nøgen på en badestrand og var slæbt i retten uden at blive
straffet.
Uetisk blotteri skal altså fremvise blottet kønsdel på særlig
provokernde og direkte vis-
Tøj skaber nysterrighed - og afslappet holdning og mindre
tilknappethed skaber et bedre samfund og en dommer bør fremme sådan
fri udvikling
[...]
fri udvikling og derfor bl.a. frikende mig

Fra : DADK

Dato : 05-10-11 23:45

On 04-10-2011 00:24, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "wilstrup"<nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse

> LOL

Jeres glæde holder nok til den dag jeg tisser i en kaffekop, fordi der
er for langt til toilettet

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 23:46

On Mon, 3 Oct 2011 19:41:47 +0200, "wilstrup" <nixen@bixen.invalid>
wrote:

> [...]
>af. -. At se dig styrte ud af døren til en restaurant med en
>bule i bukserne vil nok være mere pinligt for kvinderne end for
En bule i bukserne er ikke særlig iøjnefaldende og slet ikke pinlig og
hvis den er, så mere for fyren end for kvinderne

JEG kan risikere justitsmorddom om at nederdel var så luftig at et
glimt af penis kunne TÆNKES set af en forbipasserende
og det er måske "uterligt" nok til en småbøde.

Men en bule i bukserne skader ikke nogens rygte så her er den ellers
saglige Wilstrup gået i selvsving

Fra : Ivannof

Dato : 04-10-11 02:39

On 3 Okt., 19:41, "wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:
> [...]
> af. -. At se dig styrte ud af døren til en restaurant med en
> bule i bukserne vil nok være mere pinligt for kvinderne end for

Hvis kvinder skal have lov til at tømme deres indre vædsker ved et
cafébord, så kan jeg måske få lov til at tisse i en kop ved bordet ved
siden af. M/K

hilsen Ivan

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 23:07

On Tue, 4 Oct 2011 01:39:19 -0700 (PDT), Ivannof <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Hvis kvinder skal have lov til at tømme deres indre vædsker ved et
>cafébord, så kan jeg måske få lov til at tisse i en kop ved bordet ved
>siden af. M/K

Amningen er ikke en tømning af indre væsker
så tømmer den gravide også væsker over i foster via navlestren

DU MÅ GODT tisse i kop men det er hærværk at hælde pis på gulvet

Fra : Vidal

Dato : 03-10-11 13:16

Den 03-10-2011 07:14, Bo Warming skrev:
> [...]
> Selvfølgelig svarer det helt til, om man må læse avis uden bukser på
> offentlig plæne - JO folk kan se den anden vej og det er ikke uterligt

Hvis jeg boede i nærheden måtte mødrene gerne sidde på
min terasse og fodre deres børn af. Jeg tror ikke, jeg
gad have dig siddende med pikken uden for tøjet og læse
avis. Af indlysende grunde.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-11 20:23

On Mon, 03 Oct 2011 14:16:08 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hvis jeg boede i nærheden måtte mødrene gerne sidde på
>min terasse og fodre deres børn af. Jeg tror ikke, jeg
>gad have dig siddende med pikken uden for tøjet og læse
>avis. Af indlysende grunde.

Hvad millionæren Vidal gider blir interessant når han gør sig
fattiglus ved at købe alle matrikler på Bjelkes Alle og evt få gjort
vejen til hans private vej

I 34 år har jeg læst avis der, de 32 med shorts på og da politifoto
iår afslører at ingen har ku se noget krænkende når jeg har været
bundløs så er Vidal så langt ude som Nederdal og ingen af dem vil få
hjælp fra politi
Hvis der på vejen i de 34 år havde optrådt en ammende pige og hvis
det gav stiverik så sku en snerpe eller dennes ven være hurtig med
kameraet og knipse før jeg trak min knælange skjorte hen over penis i
det sekund hvor erektion gav blottelse

Vidal hader ligeberettigelse når kvinder men ikke mænd må blotte sig -
.. ham fængsler vi efter §266b

Lang skjorte kan - som kilt - have nederdelsfunktion vedr alt
væsentligt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-10-11 22:14

> [...]
> Selvfølgelig svarer det helt til, om man må læse avis uden bukser på
> offentlig plæne - JO folk kan se den anden vej og det er ikke uterligt

Det er sgu da også klamt at sidde midt i salaten og se en kælling med
hængepatter hive dem frem.

Personer under 3 år burde forbydes adgang til restauranter!

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 02:36

On Mon, 03 Oct 2011 23:14:25 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

>Det er sgu da også klamt at sidde midt i salaten og se en kælling med
>hængepatter hive dem frem.
>Personer under 3 år burde forbydes adgang til restauranter!

Her nærmer du dig sagens kerne vedr at jeg måske dømmes: Jeg er med
mit DF-plankeværk et irriterende menneske
Sådanne vil du måske gerne have idømt aktiv dødshjælp og nul
hængepater i gadebilledet og nul spædbørn tilladt hvor der spises i
det offentlige rum.
Husk at forældre til de børn har samme ret til rummet som du, så dine
forbud har ingen fremtid

Fra : P.N.

Dato : 04-10-11 07:51

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er sgu da også klamt at sidde midt i salaten og se en kælling med
> hængepatter hive dem frem.
>
> Personer under 3 år burde forbydes adgang til restauranter!
>
> - cep

Der er ingen IMHO der tvinger dig til at kikke. Det her er de nye kommende
skatteborgere der skal betale gildet, så de skal have det godt!

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 23:11

On Tue, 4 Oct 2011 08:50:51 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Der er ingen IMHO der tvinger dig til at kikke. Det her er de nye kommende
>skatteborgere der skal betale gildet, så de skal have det godt!

Sidder du foran et TV kan du ikke lade vær at kikke når skærm skifter
og sidder du ved nabobord til flot ammende pige så glor du uvægerlig
når ny vinkel på brystet blottes

Der har aldrig været forbud mod at have sine børn med ind hvis de er
stille - at de måske om et par årtier bliver skatteborgere er
uvedkommende