Liberalismens far om aktiv dødshjælp
Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-11 21:05

Liberalismens far om aktiv dødshjælp

En autoritet i økonomi, Adam Smith , frakendte i 1770 velmenernes
betydning for at stavsbåndet blev ophævet
"Slaveri forsvandt, fordi arbejde udført af frie mænd i det lange løb
er billigere end det, der er udført af trælle, livegne og slaver i
lænker."

Trist at læger idag har genindført slaveri så staten ejer mit legeme
og jeg har ikke lov til over internettet at hente en polsk læge -
eller hans pentobarbiturat-medicin .- til aktiv dødshjælp hvis jeg er
kræftdøende smertepatient
Fordi det gøres til et sort marked kan vi ikke då indført mærkning så
denne medicin altid er ildelugtende, ildesmagende og med må sorte kors
på så den ikke kan bruges fejlagtigt fx til giftmord
Administreredes den af apoteker, kunne vi sikre os mod , at du har
medicinen i dit hjem i mange dage - den skal kun ku findes i dit hjem
i ugen efter at to læger med måneds mellemrum har interviewet dig og
fundet din beslutning gennemtænkt og ikke resultat af pres fra
pårørende(sådan er det hollandske og belgiske system)
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N