tak for det
Fra : P.N.

Dato : 02-10-11 18:11

Tak til vorherre for en socialstisk regering det har været 10 mørke år, nu
skal vi bare have 10 år med rød blok og en masse afgifter og skatter til de
rigeste.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 02-10-11 19:23

P.N. <245@mail.dk> wrote:

> Tak til vorherre for en socialstisk regering det har været 10 mørke år, nu
> skal vi bare have 10 år med rød blok og en masse afgifter og skatter til de
> rigeste.

Millionærskatten er lige blevet taget af bordet.
Topskattegrænsen bliver hævet.

Til gengæld kommer helt almindelige mennesker til at betale 25 kr hver
gang de skal køre igennem den røde betalingsringmuskel for at passe
deres arbejde.

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : P.N.

Dato : 02-10-11 20:14

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til gengæld kommer helt almindelige mennesker til at betale 25 kr hver
> gang de skal køre igennem den røde betalingsringmuskel for at passe

Jamen jeg er så glad for den ring. jeg kan i ånden se den homohadende
mangemillionær betale ved betalingsanlægget.
*LOL*

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 02-10-11 21:19

P.N. <245@mail.dk> wrote:

> ""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen jeg er så glad for den ring. jeg kan i ånden se den homohadende
> mangemillionær betale ved betalingsanlægget.
> *LOL*

Jeg kan se alm mennesker skal betale for at passe deres arbejde, jeg kan
se varebiler der leverer til dit supermarked betale...gæt hvem regningen
lander hos?

Fra : P.N.

Dato : 02-10-11 21:26

> Jeg kan se alm mennesker skal betale for at passe deres arbejde, jeg kan
> se varebiler der leverer til dit supermarked betale...gæt hvem regningen
> [...]

Jeg er ligeglad bare den ring bliver realiseret. Hvem der så betaler ér
sagen uvedkommende.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 03-10-11 05:05

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen news:j6ahc1$hn9$1@speranza.aioe.org...

> Jeg er ligeglad bare den ring bliver realiseret. Hvem der så betaler ér sagen uvedkommende.

Har du en seriøs grund til at ønske den ring?
Du vil vel ikke have den bare for at kunne se én "homohadende mangemillionær" betale ved betalingsanlægget?

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 02-10-11 20:20

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:1k8j1vg.12ubblf1hycwjkN%shefan@hotmail.com...

> Millionærskatten er lige blevet taget af bordet.

Og den ville alligevel ikke give en skid.

> Topskattegrænsen bliver hævet.

Så de veluddannede tager overarbejde i weekenden i stedet for at gå derhjemme og lægge deres indkørsel.

> Til gengæld kommer helt almindelige mennesker til at betale 25 kr hver
> gang de skal køre igennem den røde betalingsringmuskel for at passe
> deres arbejde.

Fordi Københavnerne tror politikerne interesserer sig for frisk luft i byen, og seriøst synes bilisterne skal tage bus og tog
istedet for bilen.
Klart! Alle ved jo, at politikernes højeste ønske er at miste penge i massevis på ingenting!

Fra : /john

Dato : 02-10-11 20:38

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Til gengæld kommer helt almindelige mennesker til at betale 25 kr hver
> gang de skal køre igennem den røde betalingsringmuskel

Ja, og helt almindelige vare- og lastbiler, der leverer varer til
supermarkeder mm.

Hvem mon kommer til at betale i den sidste ende..?

/john

Fra : sluppermand

Dato : 02-10-11 17:08

On 2 Okt., 22:26, "P.N." <2...@mail.dk> wrote:

> Jeg er ligeglad bare den ring bliver realiseret. Hvem der s betaler r
> sagen uvedkommende.

Hvorfor?

/Kent

Fra : P.N.

Dato : 03-10-11 05:27

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?
>

> /Kent

Hvorfor? læser jeg ordet "Hvorfor?" fordi der er ret indlysende at der er
alt for mange biler i KBH, den næste gang du skal ud på Christiania, læg
mærke til at de er ved at drukne i biler, det er et stort problem når alle
har biler, foreks luften over byen er forurenet, trafikken snegler sif
afsted osv osv og når man ved at sådant fornuftigt indgreb kan gøre en masse
borgerlige vælgere sure, så er det dobbelt konfekt. Åh jo oppe i stockholm
blev de så glade for deres betalingsring, det er jeg sikker på at vi også
vil blive.

Fra : @

Dato : 03-10-11 13:32

On Mon, 3 Oct 2011 06:26:41 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvorfor? læser jeg ordet "Hvorfor?" fordi der er ret indlysende at der er
>alt for mange biler i KBH,

helt forkert

der er alt for få veje og P-pladser

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 02-10-11 20:23

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen news:j6a5up$dsh$1@speranza.aioe.org...
> Tak til vorherre for en socialstisk regering det har været 10 mørke år, nu skal vi bare have 10 år med rød blok og en masse
> afgifter og skatter til de rigeste.

Ja, for det skal ikke kunne betale sig at tage uddannelser eller starte virksomheder eller på anden måde prøve at blive rig.
Alle skal være lige.
Desværre vil vi hurtigt blive en nation af gadefejere og servitricer, for der er ingen der gider tage en uddannelse der varer syv
år, hvis man i stedet for kan blive bøfvender hos McD. og tjene de samme penge fra dag ét.

Fra : Vidal

Dato : 02-10-11 22:19

Den 02-10-2011 21:22, Henrik Eriksen skrev:

> [...]
> ingen der gider tage en uddannelse der varer syv år, hvis man i stedet for kan
> blive bøfvender hos McD. og tjene de samme penge fra dag ét.

Hehe, hvor i virkeligheden befinder du dig. Tror du virkeligt
en ansat hos McDonald tjener det samme som en akademiker? Det
kunne da være interessant din bemærkning taget i betragtnig,
at vide, hvad du arbejder med?

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-10-11 23:51

On 02/10/11 23:19, Vidal wrote:

> Hehe, hvor i virkeligheden befinder du dig. Tror du virkeligt
> en ansat hos McDonald tjener det samme som en akademiker?

Det er jo det I rødrabiate ligheds-fanatikere arbejder for - men du
troller måske bare som sædvanlig..

Fra : Vidal

Dato : 03-10-11 13:13

Den 03-10-2011 00:51, Martin Larsen skrev:

> Det er jo det I rødrabiate ligheds-fanatikere arbejder for - men du troller
> måske bare som sædvanlig..

Jeg forholder mig til et konkret og temmeligt tåbeligt udsagn.

Men det er vel svært at forstå?

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 03-10-11 05:02

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:4e88d553$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hehe, hvor i virkeligheden befinder du dig. Tror du virkeligt
> en ansat hos McDonald tjener det samme som en akademiker?

Jeg taler ikke om hvad de gør nu, jeg taler om hvad der sker når de røde får magt som de har agt.

> Det kunne da være interessant din bemærkning taget i betragtnig,
> at vide, hvad du arbejder med?

Jeg arbejder med noget der giver mig en løn hvor jeg betaler topskat.
Engang fik jeg den idé, at jeg ville spare op til en computer ved at tage overarbejde. I min naivitet troede jeg skatten bare var
50% sådan cirka.
Da jeg fik at vide, at jeg kun kunne beholde 33 kr. for hver gang jeg tjente 100, stoppede jeg med det samme! Jeg vil gerne betale
skat, men jeg vil ikke være til grin.

SÃ¥ jeg er en af de der grimme, rige mennesker, som sandelig har penge nok!
På trods af at jeg kører den billigste bil på markedet, jeg tager ikke på ferie når jeg har fri, jeg bliver hjemme. Jeg tager ikke i
byen i tide og utide og drikker øller og drinks til 40 kr. stykket. Jeg køber ind i Fakta og Rema. Tøj og sko kommer fra Kirkens
Genbrug (som i øvrigt har ganske udmærkede ting).
Den eneste luksus jeg tillader mig er at have et hus på 110 kvm - i Nordsjælland, 70 kilometer fra København. Det var hvad der var
råd til.
Og alligevel er der ingen penge til opsparing.

Men uha! Jeg er da rig!

Fra : Vidal

Dato : 03-10-11 13:13

Den 03-10-2011 06:01, Henrik Eriksen skrev:

> [...]
> magt som de har agt.

> Jeg arbejder med noget der giver mig en løn hvor jeg betaler topskat.

Det gør vel stort set alle, der ikke har McD-jobs.

> [...]
> 100, stoppede jeg med det samme! Jeg vil gerne betale skat, men jeg vil ikke

Tjah, jeg tror nu nok, jeg ville tage de 33,- med.

> SÃ¥ jeg er en af de der grimme, rige mennesker, som sandelig har penge nok!

Men du ville lige så gerne arbejde på McD?

> [...]
> Nordsjælland, 70 kilometer fra København. Det var hvad der var råd til.
> Og alligevel er der ingen penge til opsparing.

Hvor synd. Du må håbe på en ny borgerlig regering, hurtigst
muligt, da en sådan tilsyneladende har gjort det så godt for
dig.

> Men uha! Jeg er da rig!

Ja, det er vel den borgerlige regering, der har gjort dig så
rig? Du ved, vi har haft en borgerlig regering de sidste ti år,
ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 03:02

On Mon, 03 Oct 2011 14:12:32 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvor synd. Du må håbe på en ny borgerlig regering, hurtigst
>muligt, da en sådan tilsyneladende har gjort det så godt for

Med alderdom kommer smerter. Det er værre end ikke at være rig.
Ofte er aktiv dødshjælp eneste vej ud af smertehelvede - og det er
billigt.
Men forbudt pga onde velmenere

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-11 03:56

On Sun, 02 Oct 2011 23:19:10 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>en ansat hos McDonald tjener det samme som en akademiker? Det
>kunne da være interessant din bemærkning taget i betragtnig,

7 år efter jeg begyndte kemicandscientstudiet ku jeg undervise i
gymnasiet men alle var røde så jeg fik spredte vikariater og tjente
ikke mere end en bøfvender

Fra : Ivannof

Dato : 03-10-11 05:08

On 2 Okt., 23:19, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Hehe, hvor i virkeligheden befinder du dig. Tror du virkeligt
> en ansat hos McDonald tjener det samme som en akademiker?

Nej med McD medarbejderen starter på at få løn 7 år tidligere end
akademikeren.

Hilsen Ivan

Fra : /john

Dato : 02-10-11 21:12

"P.N." <245@mail.dk> skrev i meddelelsen

> nu skal vi bare have 10 år med rød blok og en masse afgifter og skatter

Ja, det skal nok blive godt.

Så vil københavnere sikkert smutte på indkøb i Malmö - sydsjællænderne tage
til Polen, og sønderjyder og fynboer til Tyskland.

Og der er mere endnu.

"Den nye fedtskat koster dyrt på fødevarekvalitet og arbejdspladser, frygter
fødevarebranchen"

"Vi frygter, at de store supermarkedskæder Coop og Dansk Supermarked
begynder at importere brød og kager fra Tyskland og Polen. Det vil uden
tvivl koste arbejdspladser":

http://avisen.dk/fedtskat-vil-koste-arbejdspladser_153138.aspx

Alle disse herligheder rammer ganske almindelige mennesker, men får jo næppe
velhavere til at kæmpe med husholdnings-budgettet!

Spørgsmålet er jo så, hvor mange afgifts-milliarder der rent faktisk kommer
ud af hurlumhejet i den sidste ende.

/john