Dagens Vittighed: Søvndal skal være
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 02-10-11 17:19

Villy Søvndal får udenrigsministerposten:

»Ze ais is melding at ze pouwls«

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : /Peter

Dato : 02-10-11 17:31

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Villy Søvndal får udenrigsministerposten:

en gammel havenissse der ikke kan engelsk

Fra : /john

Dato : 02-10-11 17:33

""Jesper Ørsted"" <shefan@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Villy Søvndal får udenrigsministerposten

Man hører da også kun om ulykker...

/john

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-10-11 18:30

Den 02-10-2011 18:18, Jesper Ørsted skrev:
> Villy Søvndal får udenrigsministerposten:
>
> »Ze ais is melding at ze pouwls«

Åh Herregud, hvor Danmark bliver til grin internationalt...

http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg

Anders Peter Johnsen

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-11 20:45

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Åh Herregud, hvor Danmark bliver til grin internationalt...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg

Tror jeg såmænd ikke - Det er kun danskere, der overfølsomme over for
Dangelsk
Englændere og amerikanere er ligeglade med, at du mishandler deres sprog -
de er så vant til det.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger