NATO-landet Danmark overfaldes af Syd-Kore~
Fra : bostan332

Dato : 02-10-11 06:43

Det er ikke blot et storstilet, on-going elektromagnetisk sex-overfald
udgående fra Øst-Asien, der er tale om. Når 100.000 danske mænd og
kvinder overfaldes seksuelt, er der bl.a. tale om smertefuld (anal)
tortur også. Et sådant overfald sker naturligvis kun med dansk
landsforræderisk samtykke. Endvidere med samtykke fra andre NATO-lande
også. Fra officerer og regeringer forstås, ikke fra
civilbefolkningerne selv, som det går ud over.

De 100.000 danskere er det tal, en koreansk fucking general har
refereret direkte over for undertegnede. Og da det bl.a. drejer sig om
tortur, er det, uanset hvordan nogle NATO-officerer, der ikke selv
(endnu) er analt berørt, vælger at opfatte det¸ en krigshandling mod
den danske civilbefolkning. Det kan umuligt være andet. Også i
fremtiden vil det være en krigshandling. Intet andet. Hver gang. I
hvert enkelt tilfælde.

Når et NATO-land angribes af et land uden for NATO-alliancen, skal
musketer-eden træde i kraft. I dette tilfælde er det ikke sket.
Årsagen er, at NATO-officerer opfatter sig som stående over deres
civilbefolkninger og betragter dem som deres egen seksuelle ejendom,
som de bl.a. kan låne ud til lande som Syd-Korea, der traditionelt
opfattes som et venligtsindet land af NATO-landene.

Som det danske 85-årige knæppegeneral-monster på Aflandshage uimodsagt
plejer at sige: ”jeg skal have adgang til folks kønsorganer”. I
praksis udmønter denne tørre konstatering sig naturligvis, som
monsteret selv er udmærket klar over, i langt grovere forbrydelser som
tyveri, grov vedholdende chikane, destruktion af studier,
ægteskabsbrud, prostituering, middelsvær tortur gennem årtier,
voldtægt, som den danske general selv deltager i og anbefaler yngre
danske officerer at udføre.

Denne danske officers navn er kendt af adskillige deltagere i
dk.politik. Det er deres juridiske og etiske pligt at meddele hans
navn. Manden skal arresteres af det danske politi for klare ulovlige
aggressionshandlinger herunder enorme mængder grov tortur mod
sagesløse danske civile. Tortur mod sagesløse civile er noget svineri
og er strafbart. Politiet kan bare køre ud til Sandagergaard/
Aflandshage, afhøre og arrestere ham.

Alternativt må den danske civilbefolkning selv tage affære, hvis lov
og ret i dette land er blevet en by i Rusland. Det sidste alternativ
kaldes en revolte i klar tale.

De fleste af os ved godt, at voldtægt ofte er intimt forbundet med
hele skalaen af andre grove forbrydelser så som legemslemlæstelse,
mord, tyveri og mange andre krænkelser. Det er det også i FE-regi og
nu altså også i NIS-regi. (NIS = National Intelligence Service¸ Syd-
Koreas efterretningstjeneste).

Jeg er imod det.

Hvad siger du ? Ingenting som sædvanlig ? Laissez-faire ? Hvad som
helst, bare du kan få fred og ikke blive indblandet ?

Har du tænkt over, at din holdning måske er lidt uværdig ? Eller er du
godt tilfreds ?

Steen Hjortsø

Fra : kk

Dato : 02-10-11 16:14

bostan332 udtrykte præcist:
> [...]
> helst, bare du kan få fred og ikke blive indblandet ?
>
> Har du tænkt over, at din holdning måske er lidt uværdig ? Eller er du

PLONK!!

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-10-11 18:41

Den 02-10-2011 14:43, bostan332 skrev:

> [...]
> helst, bare du kan få fred og ikke blive indblandet ?
>
> Har du tænkt over, at din holdning måske er lidt uværdig ? Eller er du

Du mener i ramme alvor at der skulle sidde koreanske agenter på
Aflandshage (i sidste uge var de vist tyske?), som gennem sindrig
"elektromagnetisk stråling" hvisker dig i øret at du er homo og derved
ad mærkelig omveje forsøge at pirre dig til modtagende analsex med andre
mænd?

Så siger jeg at du tydeligvis er skingrende sindssyg og lider af
alvorlige tvangstanker, sandsynligvis i benægtelse af en latent
homoseksualitet, som du åbenbart finder det lettere at forklare ved
groteske konspirationsteorier end at forholde dig praktisk accepterende til:

http://www.youtube.com/watch?v=RijB8wnJCN0&ob=av3e

Anders Peter Johnsen