Pligt til selvmord
Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-11 10:38

Pligt til selvmord

Hvis den fede ældrebyrde BW sidder på en redningsbåd, hvor alle vil dø
af sult, hvis ikke en spises af de øvrige og de andre er unge og
sunde så bør jeg om natten hænge mig i stormasten - så er der hængt
kød på menuen til resten
Hvis DKs indtjening om ti år er ½ af Kinas pr person og eneste håb om
nødvendige besparelser er halvering af antal plejehjemsanbragte så
send socialministeren ud at tigge "modtag aktiv dødshjælp hvis du
alligevel er træt af livet", og han kan starte med at gå til dem der
ifølge statistik ikke har haft besøg af børnebørn et år.
Pligt til ufrivillig selvmord havde Sokrates efter udrejsefrist var
forpasset
Pligt havde nogle tyskere og polakker 1936-45
Får vi det om 50 år her?
Lad os lege med tanken allerede nu, og opfordre til frivillighed så de
upopulære skrider først af lyst
Det var mere effektivt med dødsstraf til massemordere og egenbetaling
til plejehjem og vedr Hollandsk Eutanasi finder jeg det opløftende at
nogle med depressiv psykose har forladt livet. fordi bror sagde, at
nevø behøvede tossens hus - så ku tossen for første gang i sit liv
udføre noget nyttigt!
VærnePLIGT havde desertørdødsstraf engang, men vi bør være mere
gelinde - og tør ikke andet.
Har vi om ti år nosser til klapjagt på illegale piratdømte somaliere,
som præster gemmer i kældre?
Jeg finder der ikke udansk med en smagsprøve af sådant IMORGEN

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-10-11 11:45

On 02/10/11 11:38, Bo Warming wrote:
> [...]
> af sult, hvis ikke en spises af de øvrige og de andre er unge og
> sunde så bør jeg om natten hænge mig i stormasten - så er der hængt

DK begik selvmord for 39 år siden i dag - muhamserne æder kadaveret..

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-11 12:01

On Sun, 02 Oct 2011 12:45:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>DK begik selvmord for 39 år siden i dag - muhamserne æder kadaveret..

Muhamserne straffes hårdere end for mord hvis de selvmyrder

Hvad mener du om bl.a. følgende

Recept på mavesårmedicin,dødspiller, tobak
Struensee ku medicinere tossekongen han var livlæge for med
opiumopløsning i sprit uden recept og det var først da at tosserier
blev slemme
For han ønskede afhængighed og Chr7-tossestreger som ku aflede
opnærksomhed fra utroskab.
Så kom Fr6 og sagde vi alene vide og forlangte lægeløfte og masser af
receptkrav vedr Ørsteds apotek
I dag er lægen halvgud/ypperstepræst og ingen vil modarbejde monopol
på at skrive recept på især de små gule og de lange grønne
mavesårstabletter som vi ellers let ku forveksle og slå os ihjel med,
fejlagtigt
Morfin/heroin synes få libefalister sku sælges frit så narkomani var
alles selvvalgte vej ud af livet
Nogle menneskehadere ser smøger så farlige at det sku være
receptpligtige incl udendørs
Professioner er en sammensværgelse mod lægmand, skrev Shaw og Niexsche
- du bliver populær overalt hvis kun du kan sælge eller
receptudskrive det af alle ønskede
Jønckes salgsteam er festaber der gir høj stemning blandt wettshirt
groupies bag på Harleyen
Og hvem vil ikke være ven med en læge så ikke fanasien til orgiefes
skal koste en bondegaard
Lad os totallegalisere tobak og hollandisere dødspiller så du kun får
recept hvis to læger har interviewet og vitterlighedbevidnet
Og pillen skal være med lugtende synlig smagende røbesof og leveres
tilbage efter 3 døgn hvis du råbte ulven kommer og ikke havde nosser
til a t bruge den - og dit CV ligner en giftmorders
Behold recept-uvæsenet vedr de100000 gule og lange grønne piller mod
mavesår som vi aldrig får lært at huske navne på

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-10-11 12:46

On 02/10/11 13:00, Bo Warming wrote:

> [...]
> Professioner er en sammensværgelse mod lægmand, skrev Shaw og Niexsche
> - du bliver populær overalt hvis kun du kan sælge eller

Vi kan ikke få liberaliseret medicin og læge-kvak hurtigt nok - men kan
andre end du og jeg indse det skarpere end supernovo?

Ak, jeg blev først for sent klar over at det vigtigste ved
lægeuddannelsen ikke er at få ret til mega-honorar for at iføre sig hvid
kittel, men at få ret til "selvmedicinering"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-11 13:32

On Sun, 02 Oct 2011 13:46:04 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>lægeuddannelsen ikke er at få ret til mega-honorar for at iføre sig hvid
>kittel, men at få ret til "selvmedicinering"
atlægemagt går tilbage?

Nogle vælger studiet fordi de ka li sex, nogle lønnen, nogle
selvmedicinering og nogle ser udfordring i at diagnosticere- og nogle
af dem tror på paradis via DNA og genterapi tsk tsk

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-10-11 14:18

On 02/10/11 14:32, Bo Warming wrote:
> [...]

Til BW: forsøg sagligt svar eller at tie....

Fra : Bo Warming

Dato : 02-10-11 21:29

On Sun, 02 Oct 2011 15:17:59 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Til BW: forsøg sagligt svar eller at tie....

Det du svarer på og kalder usagligt svar er noget du selv har skrevet,
- det er ikke mine ord

Her har du nogle up to date liberalistord fra mig vedr selvmord

Liberalismens far om aktiv dødshjælp

En autoritet i økonomi, Adam Smith , frakendte i 1770 velmenernes
betydning for at stavsbåndet blev ophævet
"Slaveri forsvandt, fordi arbejde udført af frie mænd i det lange løb
er billigere end det, der er udført af trælle, livegne og slaver i
lænker."

Trist at læger idag har genindført slaveri så staten ejer mit legeme
og jeg har ikke lov til over internettet at hente en polsk læge -
eller hans pentobarbiturat-medicin .- til aktiv dødshjælp hvis jeg er
kræftdøende smertepatient
Fordi det gøres til et sort marked kan vi ikke då indført mærkning så
denne medicin altid er ildelugtende, ildesmagende og med må sorte kors
på så den ikke kan bruges fejlagtigt fx til giftmord
Administreredes den af apoteker, kunne vi sikre os mod , at du har
medicinen i dit hjem i mange dage - den skal kun ku findes i dit hjem
i ugen efter at to læger med måneds mellemrum har interviewet dig og
fundet din beslutning gennemtænkt og ikke resultat af pres fra
pårørende(sådan er det hollandske og belgiske system)
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N