2 Oktober 2011(Mere Roeg!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-10-11 22:45

Ryger stadigvaek!

Drevet af det tungeste tortur i verden, saa det maa blive til den
naeste foerste
(Foerste November)

Stod og kiggede paa min koekken haandvask, naar jeg er saa laast af
tortur,
at jeg ikke engang smider det det ligger i opvaskemaskinen, og
sproejter
noget rengoerings middel paa!

Saa kan rygning vente lidt!
Eller rettere,naa ja i ved!

Ontopic i dk .politik pga. det DF har gjort ved landet!

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 04:30

On 2 Okt., 06:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Saa kan rygning vente lidt!
> Eller rettere,naa ja i ved!
>
> Ontopic i dk .politik pga. det DF har gjort ved landet!

Skriver ikke laengere fra Sunsite, da de ikke bryder sig om krydspost
heller ikke selv om atde er ontopic, desuden saa skrev jeg igaar
om, at en del af mine indlaeg har vaeret paa kant med loven,
mens at jeg har vaeret paavirket af emdr/programmering!

Saa deres reaktion er forstaaelig nok, egentlig ret standard
, forsoeger at hoppe paa idag, password virker ikke, sender
en mail til signup, undersoeger mine email og der staar
at de ikke bryder sig om krydspost!

hvis det er, at feks DF viser sig at vaere ubehagelige, saa
kan de finde paa at beslaglaegge deres udstyr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 04:43

On 2 Okt., 12:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at de ikke bryder sig om krydspost!
>
> hvis det er, at feks DF viser sig at vaere ubehagelige, saa
> kan de finde paa at beslaglaegge deres udstyr!

Er mere vaagen idag, men jeg mangler virkeligc det foeles
som, et sted mellem 20-35 procent af min IK sammenlignet med
foer emdr i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 04:51

> [...]
> at de ikke bryder sig om krydspost!
>
> hvis det er, at feks DF viser sig at vaere ubehagelige, saa
> kan de finde paa at beslaglaegge deres udstyr!

Og uanset hvad saa er det ikke lykkedes at goere mig til
en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Selvom der rygeren del c-vitaminer og e-vitaminer indenbords!

Jeg tror jeg endelig er sluppet af med
"oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre"
og "oedelaeg dig selv"

Igaar havde siddet og skrevet til dem i en mail at de var nogle
narhoveder paa 20 forskellige maader!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 06:09

On 2 Okt., 12:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> og "oedelaeg dig selv"
>
> Igaar havde siddet og skrevet til dem i en mail at de var nogle

Jeg har faaet has paa en af de uhyrligheder,
der saetter lighedstegn mellem at drikke vand,mord,
voldtaegt,almindelig sex og tandboerstning!

Saadan at jeg slipperfor at sidde et eller andet sted
og forklare hvor vigtigt det er at jeg er fri i hjerne
til at goere voldtaegt fordi min brainstem ikke ved
forskellen,ligesom den ikke ved forskellen paa at traekke vejret
fra dykker flaske/lungeautomat paa bunden af en swimmingpool
eller bare at sidde i en laenestol og traekke vejret, den vil bare
traekke vejret! Og i fortaellingen udslette mig selv fuldstaendigt
Socialt!

Bjoernholt har myrdet alt for mange unge maend paa den maade!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 06:48

On 2 Okt., 14:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Socialt!
>
> Bjoernholt har myrdet alt for mange unge maend paa den maade!

Hvorrdan vil i selv reagere i den situation?
Der sidder en eller anden og er torteret ud af sit hoved og
taler sloeret om hvor vigtigt det er ikke at vaere programmeret
til ikke at goere voldtaegt?

Forbryderen der har gjort forbrydelsen og voldtaget
og torteret personen antyder ting om ofret som er loegn!
Bare han siger et ord om det saa er han "den onde'

Ofret for forbrydelsen bliver gjort til den onde, bare han vil have
torturen fjernet!

Folk bryder bare ind og tortere og programmere dem,
og alle de hader dem!

Det er ligesom at overfaelde en tilfaeldig kvinde paa gaden
og programmere hende til ikke at vaere en luder,paedofil og
boernemishandler! Saette lighedstegn mellem de tre ting
og saa det at have haar paa hovedet og bryster og sende
smerte signaler til brainstem og limbic systemnaa hun
goer sit perverseri! Laeg maerke til stavemaaden, det er
saadan hun ubevidst vil stave det og alle vil skrige af grin!

Bortset fra at det ikke goer skade paa hende! Maend doer
fordi deres Testosteron niveau bliver fuldstaendig oedelagt
Hjernemassen/Knogle og muskelmasse oedelagt!

mens de forsoeger at vaagne op bliver de tilsvinet, overalt
med loegnhistorier, indtil folk tilsidst styntes at det nok var
en go ide alligevel, ogsaa selvom det er ulovligt!

Jeg var deprimeret, gik med til emdr og blev udsat for saa
meget vanvid fordi det mislykkedes at programmere mig til
at stemme DF!

Hele livet oedelagt, torterwert ihjel og genoplivet flere gange
i min ebgen bolig, saed loebende ud af oerene mere eller
mindre mens jeg er torteret til at vaere som en tre aarig
mentalt fremstillet i sjove hjemmvideoer som en perverser,
i en tortur video!

Jeg sidder med en spraengt trommehinde og lim
i oeret og siger at jeg vil kneppe kvinder med en
hund(Fordi DF' s sociopater og psykopater syntes
at det var passende, hvis jeg ikke bryder mig om
Det politiske parti DF saa vil jeg aabenbart have
kvinder kneppet af Muslimske "hunde")

Det mest torterede programmerede menneske fra
menneskehedens start til slut!

Evig tortur til alt og alle der ikke er enten:
Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend!

Sir B er us/Cerberus koere for fuld skrue!
Advarslen var aegte!
I skal vaere go ved "Dyrene"

Uanset hvad, saa er i svin!

Sane Peter

..

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 11:11

On 2 Okt., 14:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Hare Krisna/Jesus Kristus
> De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend!
>
> Sir B er us/Cerberus koere for fuld skrue!

Et eller andet programmering forsoeger at antyde at jeg
er en slags homoseksuel fordi jeg blev torteret og
udsat for perverserier, da jeg gik med til emdr!

som bliver kombineret med forskellige emotionelle foelelser,
altsammen beregnet paa at fjerne testosteron, og dermed goere
hjerne skade, skade paa muskelmasse og knogler!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 11:32

On 2 Okt., 19:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> altsammen beregnet paa at fjerne testosteron, og dermed goere
> hjerne skade, skade paa muskelmasse og knogler!

det var ellers som om at jeg begyndte att vaagne lidt op paa vej ned
i Fakta!

Som at min hjerne begyndte at fungere som foer emdr i 1998!
Men da jeg kom ned i foretningen forsvandt det igen!

Der er en e motionel foelelse af usikkerhed og tvivl, der er
lavet med tortur, der er sat ind
(Jeg har faaet besked paa at foele den et bestemt sted i
hovedet hoejre side af halsen, kaeben og hovedet)

Den er kombineret me en forkert fysisk foelelse!

Resultatet er modbydeligt!

Folk der tror det ikke kan lade sig goere med en emotioonel foelelse,
har uret, feks. Foelelsen af at vaere bange eller skraemt paa andres
vegne, men istedet for andre saa er den emotionelle fooelelse
sat paa en bestemt kropsdel!

Det er saadan noget svineri som en sadist bruger et par minutter
paa at sige til en uvaagen person som kan oedelaegge hele livet!

Egentlig er det bare den kombination af indgreb i den visuelle
foresstillingsevne, emotionelle og fysiske foelelser der
oedelaegeer mest testosteron og dermed mest livskvalitet!

Og nej jeg er ikke ddoemt for en forbrydelse, jeg har bare
vaeret udsat for den vaerste nogensinde begaaet med
emdr/programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 11:46

On 2 Okt., 19:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og nej jeg er ikke ddoemt for en forbrydelse, jeg har bare
> vaeret udsat for den vaerste nogensinde begaaet med

Det er fiskeolie, tager det ned fra hylden stiller mig
i koe'en, der staar en mand foran mig og nogen
bag ved mig, de kender hinanden og hilser paa hinanden,
saa gaar det ned af bakke derfra!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-10-11 12:39

On 2 Okt., 19:45, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i koe'en, der staar en mand foran mig og nogen
> bag ved mig, de kender hinanden og hilser paa hinanden,

Naa ja, forresten politiet maa ikke laese mine skriverier!
Bjoernholt sagde noget om at sende ham nogle sindsyge!

Sane Peter