For at penis krænker skal den være mere sy~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-11 01:11

For at penis krænker skal den være mere synlig end hængende lodret ned
paralelt med skjort rørende dennes underkant
Blotteri er især fuld nøgenhed. Men også hvis erektion, påpegning,
markering eller lignendeMan kan aldrig kaldes blotter hvis man sidder
og læser avis iført skjorte
Voksne der cykler forbi min avislæsning nær børnehave kan let låne
kamera og sikre bevis hvis de mener at have set glimt af penis
Det er ikke nok at hævde at have set noget unormalt afdækket
Skal det relatere til pædofili, skal andet ved min person og adfærd
give sådanne associationer. At børn ledsaget af forælde færdes nær min
matrikel er ikke nok. Jeg missionerer for afslappet påklædning og ikke
for erotisk blottelse. Mine idealistike artikler Ugeskrift for Læger
gør sådant tydeligt