Kapløb m overlæge om krænkelse
Fra : Bo Warming

Dato : 01-10-11 00:54

Kapløb m overlæge om krænkelse
   Kritikken af mine indlæg går nu på 1. at jeg oplyser mit
plankeværks adresse, Bjelkes Alle 46
2. at jeg af nogle beskyldes for at være net-kook
Fordi Uriasposten er DF-aktiv er det på sin plads at oplyse hvor mit
DF-propaganderende plankerværk er og når mange indser hvor, vil de
kende til det.
Jeg har altid gået efter bold ej mand dvs IKKE været kook.
Jeg har for vane på tidlige sommermorgener at læse morgenavisen på min
genbos offentlige plæne hvor der er sol mens sol først kommer ind i
min have nærmere middag.
Jeg diskuterede det med overlæge J Pless som fortalte at han bruger
ble og havde bemærket mit indlæg i ugeskrift for læger. Han har ofte
indlæg i Ugeskrift for Læger og det har jeg også , senest om
urininkontinens hos mænd i vor alder
Jeg mener at på ubefærdet plæne er en skjorte der når til midt på
lårene nederdelsagtigt dækkende så ingen krænkes.
Og ble ville vække større forargelse Januar afgøres om jeg skal have
bøde for krænkelse. Jeg mener nej fordi jeg forsker i hvordan ALLE bør
klæde sig for at bekæmpe sundhedsproblemet inkontinens bedst muligt,
hvilket jeg vil skrive ny artikel om i Ugeskrift for Læger(min nr 12).
Da jeg var til konfirmation i hans hjem og han viste mig sine
publikationer fik det mig til at skrive mine første artikler til
Ugeskriftet