Dronerne blev hans skæbne
Fra : /john

Dato : 30-09-11 15:26

Ny succes i USA's bekæmpelse af skadedyr.

"U.S. airstrikes in Yemen on Friday killed Anwar al-Awlaki, an American
militant cleric who became a prominent figure in the terror network's most
dangerous branch, using his fluent English and Internet savvy to draw
recruits for attacks in the United States.

The strike was the biggest U.S. success in hitting al-Qaida's leadership
since the May killing of Osama bin Laden in Pakistan"

Flot - USA er utrolig dygtig til at opspore disse skadedyr!

Og så li'e den her:

"Civil liberties groups have questioned the government's authority to kill
an American without trial":

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/M/ML_YEMEN?SITE=AP&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2011-09-30-09-44-27

Tjoh - men al Q m fl har jo lissom sat sig uden for verdens normale
spilleregler, så dét...

Mere skadedyrsbekæmpelse:

"A U.S. missile strike killed three suspected militants in a Pakistani
tribal region near the Afghan border on Friday":

http://news.yahoo.com/us-missile-strike-kills-3-northwest-pakistan-095739810.html

Sådan!

/john

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-11 19:48

On Fri, 30 Sep 2011 16:26:13 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>
>"A U.S. missile strike killed three suspected militants in a Pakistani
>tribal region near the Afghan border on Friday":

Ja, droner er snå elegante at både selvmords- og vejside-bomberr snart
må være fortid
Det er lidt ærgerligt for en selvmordskandiat som jeg der gerne ville
have været helt og gavnet israelere eller rockere som selvmordsbomber
- hvor finder jeg nogen der ku have gavn af sådan offervilje?