EL svigter i fordækt SASS-sag
Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-11 10:47

http://jp.dk/indland/indland_politik/article2562766.ece
Vanilla-Sass må selv tage stilling til, hvad der skal skabe større
troværdighed. Som det ligger forklaret, kan jeg ikke forstå det, siger
Per Clausen

Og støttepartiet for den kommende statsminister Helle Thorning-Schmidt
(S) har ikke tænkt sig at tage sagen op med hende, siger han.

Ha ha ha - så meget for de renlivede fjolse-El'ere i en lille sag...

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-11 12:07

> [...]
> har ikke tænkt sig at tage sagen op med hende, siger han.
>
> Ha ha ha - så meget for de renlivede fjolse-El'ere i en lille sag...

De må da om nogen have forståelse for ikke at kunne blive
sikkerhedsgodkendt, så det er næppe fordi de er fjolser - de er bare
solidariske med dem der heller ikke kan sikkerhedsgodkendes.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-11 12:27

On 30/09/11 13:07, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> [...]
> sikkerhedsgodkendt, så det er næppe fordi de er fjolser - de er bare
> solidariske med dem der heller ikke kan sikkerhedsgodkendes.

Joh, men i denne sag tror jeg dog ikke det drejer sig om politisk vold,
selvom Sass er censur-hardliner vedr politiske modstandere.

Mon ikke Sass ganske snart kryber frem på sine grædende knæ og forklarer
at han i sin utrættelige kamp for de fattige og udstødre i et svagt
øjeblik, lettere påvirket af gratis Amarone, kom til at begå en
utilgivelig kæmpebrøler - overvældet af arbejdspresset for at forbedre
menneskehedens vilkår lod han sig friste - forkert ja, men tilgiv ham
for de fattiges skyld, han lod sig friste til at sniffe coke..

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:16

On 30-09-2011 13:27, Martin Larsen wrote:

> [...]
> menneskehedens vilkår lod han sig friste - forkert ja, men tilgiv ham
> for de fattiges skyld, han lod sig friste til at sniffe coke..

Det skal du ike regne med. Som helt klassisk psykopat kører han på alle
tangenter - kamerafolk og journalister i bilen hvem osv - og fremstiller
sig selv som et offer der begik en fejl med andre som de virkelige
skyldige. Det er helt efter bogen.

Fra : P.N.

Dato : 01-10-11 10:25

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tangenter - kamerafolk og journalister i bilen hvem osv - og fremstiller
> sig selv som et offer der begik en fejl med andre som de virkelige

Jeg kender psykopater nok til at vide at de ikke hjælper nogen andre end dem
selv. Hvad ser du i Sass den bløde mand eller eller en psykopat.

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:13

On 30-09-2011 13:07, Carl Alex Friis Nielsen wrote:
> [...]
> sikkerhedsgodkendt, så det er næppe fordi de er fjolser - de er bare
> solidariske med dem der heller ikke kan sikkerhedsgodkendes.

Haha. Men jeg tror det er mere kompliceret end som så. Helle T må have
vidst det i årevis. Det handler nok mere om at hun holdt ud til
regeringsmagten var sikret, og så nu vil køre sine egne i stilling.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-10-11 08:16

> [...]
> (S) har ikke tænkt sig at tage sagen op med hende, siger han.
>
> Ha ha ha - så meget for de renlivede fjolse-El'ere i en lille sag...

Enhedslisten er da ikke ansvarlig for hvad de gør eller ikke gør hos
Socialdemokraterne, din kvajpande. De kan da være bedøvende ligeglade,
hvilket de tilsyneladende også er. Dem som har grund til at være bekymrede
er alle som har en chance for en dag at blive udnævnt til minister (det vil
aldrig ske for nogen hos EL).

Hvis en samtale med en rocker eller anden suspekt person er nok til ikke at
kunne sikkerhedsgodkendes af PET, så er folkestyret i fare. Og det er det
fordi at så kan en hvilken som helst person fældes som minister eller fældes
på forhånd inden vedkommende bliver minister (alene på grund af det). Det
kan folkestyret ikke være tjent med, det er for hysterisk. Alene af den
grund er det vigtigt om andre forhold har gjort at Sass ikke kan
sikkerhedsgodkendes.

Dette her er ikke en møgsag for Socialdemokraterne, det er en møgsag for
hele folkestyret hvis det viser sig at Sass eneste "forbrydelse" har været
at have talt med en rocker om hans forældremyndighedssag og for at have talt
med en "kollega" som er sigtet Vanilla-sagen. Sådan noget kan vi ikke have
fælder en person som minister, en person som ud over det er bundhæderlig.
Det kan komme til at ramme hvem som helst også ind i den borgerlige lejr.

For os borgere kan det få den konsekvens at politikere vil være mere bange
for at tale med os ved mindre at de kender os godt i forvejen, der kan blive
rigtig meget længere fra borgeren til politikerne. Er det i folkets
interesse. Det bør kunne besvares med et rungende NEJ ! Hele den
demokratiske institution er IMHO i fare hvis det er sandt at Sass kun har
gjort hvad der er offentlig kendt.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-10-11 10:28

On Sat, 1 Oct 2011 09:15:37 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Enhedslisten er da ikke ansvarlig for hvad de gør eller ikke gør hos
> Socialdemokraterne, din kvajpande.

Det er der da heller ingen der påstår.

> De kan da være bedøvende ligeglade,
> hvilket de tilsyneladende også er.

De er da ikke ligeglade. De kan jo få et problem hvis de støtter en
løgnagtig regering.

> Dem som har grund til at være bekymrede
> er alle som har en chance for en dag at blive udnævnt til minister (det vil
> aldrig ske for nogen hos EL).

Det er jo overhovedet ikke det der er problemet. Problemet er at Thorning
er fuld af løgn.

> Hvis en samtale med en rocker eller anden suspekt person er nok til ikke at
> kunne sikkerhedsgodkendes af PET, så er folkestyret i fare.

Det er jo heller ikke det der er tilfældet.

> [...]
> på forhånd inden vedkommende bliver minister (alene på grund af det). Det
> kan folkestyret ikke være tjent med, det er for hysterisk.

Du har vist ikke fulgt ret meget med.

> Alene af den
> grund er det vigtigt om andre forhold har gjort at Sass ikke kan
> sikkerhedsgodkendes.

Det er 100% sikkert at der er andre ting.

> Dette her er ikke en møgsag for Socialdemokraterne, det er en møgsag for
> hele folkestyret hvis det viser sig at Sass eneste "forbrydelse" har været
> at have talt med en rocker om hans forældremyndighedssag

Som den skaldede DF'er sagde i TV2News: Hvis det var tilfældet så ville der
være 179 medlemmer af Folketinget, der ikke kunne blive minister. Han
opfordrede end da Thorning til at udnævne Sass til minister, HVIS det var
den eneste grund.

> og for at have talt
> med en "kollega" som er sigtet Vanilla-sagen.

Tommy Kamp er jo ikke bare en "kollega", men en nær personlig ven af Sass
Larsen.

Ham Tommy Kamp er jo ikke helt fin i kanten.

http://da.wikipedia.org/wiki/Tommy_Kamp

> Sådan noget kan vi ikke have
> fælder en person som minister, en person som ud over det er bundhæderlig.

Han er jo tydeligvis ikke "bundhæderlig".

Desuden er det IKKE PET, der bestemmer om nogen kan blive minister, men
Statsministeren (i dette tilfælde Thorning).

> Det kan komme til at ramme hvem som helst også ind i den borgerlige lejr.

Hvilket alle vel er enige i.

> [...]
> interesse. Det bør kunne besvares med et rungende NEJ ! Hele den
> demokratiske institution er IMHO i fare hvis det er sandt at Sass kun har

Ja, men det er jo helt garanteret IKKE sandt, at det er den eneste grund.

Hvorfor i alverden skulle Sass Larsen opgive sin politiske karriere, hvis
det eneste "problem" var en kop kaffe med en rocker.?

Det giver jo ingen mening.

Mon ikke der er noget med ulovlige stoffer indblandet også.? Det er KUN et
gæt fra min side, men det ville forklare hele forløbet.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-10-11 10:37

On 01/10/11 09:15, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Dem som har grund til at være bekymrede
> er alle som har en chance for en dag at blive udnævnt til minister (det vil
> aldrig ske for nogen hos EL).

Nåh du har ikke hørt om Sohn..

Fra : Snuden

Dato : 01-10-11 11:43

Ole Sohn er SF'er...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-10-11 12:01

On Sat, 01 Oct 2011 12:42:58 +0200, Snuden wrote:

> Ole Sohn er SF'er...

Det har han ikke altid været.

Fra : Snuden

Dato : 01-10-11 20:25

Det er jeg helt klar over.

Fra : DADK

Dato : 05-10-11 23:58

On 01-10-2011 09:15, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Enhedslisten er da ikke ansvarlig for hvad de gør eller ikke gør hos
> Socialdemokraterne,

Måske ikke, men de bliver taget til indtægt for det alligevel