Dødspiller er som fotokopieringsmaskiner –~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-11 16:30

   Dødspiller er som fotokopieringsmaskiner - statsmonopol gir
servicepligt
Læger har pr receptpligt fået monopol på at hjælpe folk til et skub
ind i dødsriget og til lægens venner er de flinke når dødssmerter er
uudholdelige men til de anonyme patientmasser er lægen indoktrineret
under studiet at livet er helligt og folk skal holde smerten ud og
være behandlingsobjekter og forsøgskaniner for systemets skyld
N æsten alle biblioteker har en fotokopieringsmaskine og i de fleste
flækker er det at gå på biblioteket første valg hvis du ikke har eller
kender nogen med skanner og printer eller din flækkes
Q8/servicestation har servicen. En hæderlig biblitekschef der halst
ville lave børnebogsudsilling vil føle at bedsteborgere vil hade ham
hvis han ikke har vedligeholdt fotokopieringsmaskinen og samme
dårlige samvittighed bør lægen have når nabo Hansen hænger sig uden at
dø og skal et år være grønsag med læderet stranguleret hals.
For lægen ku jo har tilbudt en dødspille til Hansen
Regler altså lovjungle gør det let for lægen at smyge sin dårlige
samvittighed af sig i dag, men det beviser kun at vort system er
råddent.
Politikere og læger burde ofte af medierne spørges "skaber du størst
mulig lykke for flest" og fastholdes indædt og trænges op i en krog så
alle indser at de er som SS-bødler der adlyder ordrer men kunne vise
integritet og burde få ridderkors ved at bryde regler , nu og da.

Står jeg på oslobåden og ser et barn falde i vandet og redningskransen
er frosset fast tl skibet og jeg kan sjæle en redningskrans fra en
rigmands bagage, så vil politiet ikke tyveristraffe mig og måske jeg
får Carnegiemedalje (hvis jeg hoppede efter drengen efter at have
nedsmidt den stjålne badering

Hvis jeg er bilforhandler og luksusbilstjæles fra mig og jeg ser den
med tændingsnøgle i uden chafør på butikscentret og jeg stjæler
tilbage og hurtigt oplyser poliiet om det, så straffes jeg næppe for
selvtægt , især ikke hvis jeg hastigt ændrerpapirer så bilen er mn
privatbil - måske politi ønsker bevaring af DERES JOB hvis jeg blot er
erhvervsdrivende der søger at mindskt tab pr selvtægt

Vi skal i alle disse sager skrue lovene sammen så størst mulig lykke
for flest , men ofte vejer fag-interesser tungt og læger ogpoliti vil
nødig miste gode ben og monopoler. Det bør ændres

Hvis mange piger falskanmelder kærester for at have tævet dem og
Amalie skifter mening når Peter fik 40 dage betinget, så bør politi gå
til politikerne og bede om hastesærlov så de kan kræve depositum af
anmeldere
Vi har ombudsmand til specialopgaver og en særlig af slagsen ku få ret
til akut-love til at gøre sager som de hernævnte flexible.

Taiwans supermarked der sender alarm til butiksbestyrer når der købes
grill uden kød er et godt eksempel. Han vil forebygge at grill bruges
til selvmord og han gør det måske årligt ved at lade politi arrestere
for selvmordsforsøg, men staten ku godt straffe ham hvis han ikke
lader frivillig overtalelse være eneste tilladte redskab.

Fra : kk

Dato : 29-09-11 17:27

Følgende er skrevet af Bo Warming:
>    Dødspiller er som fotokopieringsmaskiner - statsmonopol gir
> servicepligt

Klip... en gang nonsense!!

> [...]
> for selvmordsforsøg, men staten ku godt straffe ham hvis han ikke
> lader frivillig overtalelse være eneste tilladte redskab.

Kan du lige dokumentere, eller blot sandsynliggøre den påstand?!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-11 00:36

On Thu, 29 Sep 2011 18:26:55 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Følgende er skrevet af Bo Warming:
>>

>Klip... en gang nonsense!!
Præciser hvor du synes logikken halter. Staten gir meget praktisk
monopol (de fakto) til at bibliloteket leverer fotokopieringsservice
som eneste institution i fx Store Heddinge
Og lægen er den eneste med ret til at skrive recept på piller til de
medlidenhedsdrab som visse læger vitterligt udfører

>Kan du lige dokumentere, eller blot sandsynliggøre den påstand?!
Det er en af mine gode venner - en altid troværdig taxachaufør med en
cand.ocoen. uddannelse der detaljeret fortalte mig hvad han havde læst
på nettet om Taiwan-butikkers bekymring for at deres salg af
engangs grills uden kød solgt samtidig, næsten altid var salg af
redskab til selvmord pr kulilteforgiftning
Dette er ikke en retssag og du er god til at søge og jeg er sikker på
at du ved søgning kan finde bekræftelse af den spøjse og næppe
landstypiske men dog tankevækkende nyhed

Du kan godt gå ind på tankegangen uden selv at have læst nyhedsartklen

Fra : kk

Dato : 30-09-11 06:29

Bo Warming forklarede:

> [...]
> landstypiske men dog tankevækkende nyhed
>
> Du kan godt gå ind på tankegangen uden selv at have læst nyhedsartklen

Uanset at din ven er både taxachauffør og cand. øcon !! er der for
meget der tyder på, at der er for meget fantasi med i spillet. I hvert
fald er der ikke belæg for, at du publicerer spinnet som var det fakta.
Desuden noterer jeg mig, at du ikke har nogen links, men opfordrer til
selv at søge!.. Altså, hvem tror du at du skriver til??
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-09-11 13:38

On Fri, 30 Sep 2011 07:29:14 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>Desuden noterer jeg mig, at du ikke har nogen links, men opfordrer til
>selv at søge!.. Altså, hvem tror du at du skriver til??

Jeg skriver til en ng der kender mig som computeranalfabet og jeg er
overbevist om nul spin i mine facts

Hvorfor skulle jeg overdrive?