"De blå brillers" upartiskhed +/-
Fra : ab©

Dato : 29-09-11 16:32

Nok nogen, der skulle pudse brillerne i stedet for at understøtte den
højrevendte politik ...

- TV2 kører nu valgkamp igen til fordel for de forstokkede og angriber Helle
Thornings dømmekraft - som om den forstokkede station selv er i stand til at
styre et minimum af dømmekraft

ab©

Fra : DADK

Dato : 06-10-11 12:33

On 29-09-2011 17:31, ab© wrote:
> [...]
> Thornings dømmekraft - som om den forstokkede station selv er i stand til at

Jeg vil faktisk gerne annoncere denne påstand. Som storforbruger af
medier mener jeg der er fuldt belæg for at hævde, at TV2 og TV2 news
favoriserede den tidligere statsminister. Men den favorisering var helt
naturlig. Det er næsten umuligt at undgå at tale om regeringen, når man
belyser samfundsforhold osv. Og jeg mener regeringen burde få taletid al
den stund at det er "vores" regering, dvs den der er. Oppositionen skal
kæmpe sig til magten, de skal tale sig til den, ellers giver det ikke
nogen mening. Og det fik de lov til. Omvendt, på DR, så udviklede
TV-avisen sig til at være en dokumentar om Villy Søvndal og hans troende
SF'eres kamp mod sejren. Man kunne klippe de 3 ugers TV-avis sammen og
give den til medlemmerne i SF.

For min skyld kan TV2 gøre hvad der passer dem. Men jeg græder snot når
jeg ser at DR, som vi giver 3-4 mia til om året, det er 3.000.000.000
kr, helt uden blusel agitere for ét bestemt parti