Har erkendt problem - men det er DF's skyl~
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-11 12:28

Jeg stødte lige på nogle berigende tanker fra R-manden Peter Forchhammer:

"Integrationen har slået fejl, men ikke kun som udtryk for en manglende
politisk vilje og evne, men lige så meget som resultat af de holdninger
som blandt andet DF er lykkedes så godt med at få plantet i store dele
af den kollektive danske bevidsthed.

Hvad nytter det at stille krav om uddannelse, point og jeg ved ikke
hvad, når det er sidste ende kan falde på en leder der ikke vil ansætte
en ”Mustafa” - der jo – som alle ved – stjæler med arme og ben."

Jamen Ralph oppe i Nordjylland ansætter da hellere end gerne en savlende
analfabet fra Muhammedanien på sin minkfarm, så det går nok endnu mere
den anden vej. Godhedsindustrien sidder solidt på sindelagskontrollen.
Og nu har vi lige fået oplyst at et regulært apartheid gymnasium, kun
for tyrkere, skal starte.
http://www.uriasposten.net/archives/29435

Det er DF's skyld - "virkeligheden" overgår parodien..

Mvh
Martin