29 September 2011(Kvante koersel noget inf~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 11:46

De bevaegelser, den bedste beskrivelse er at det der bearbejder informationer sendt op igennem
rygraden bliver overvaeldet af misinformationer, da det kraver regnekraft at sortere mis-informationerne fra,
der bliver lag, og de rigtige informationer sendt ud tl resten af hjernen i boelger istedet for en konstant stoem!
Der er simpelthen begyndt at opstaa pauser pga. brugen af regnekraft til at sortere misinformationer fra,
og der kommer den irriterende gyngende bevaegelse!

Det er simpelthen de kunstige signaler sendt ind pga. emdr/programmering!
paa et tidspunkt for at overleve har jeg kigget ud i fremtiden via spooky action at a distance!
(Quantum Entangelment, via en singularitet, afstand er ligegyldig, naar det drejer sig om Quantum Entangelment!)
for at finde de aegte signaler og nedkaempe misinformationer!

Jeg er simpelthen stille og roligt blevet tvunget til at goere det!
Og hvis jeg i forvejen ved og kender de signaler, der burde vaere om, feks et sekund eller to eller
ti, saa goer det det hele nemmere!)

Hvis der er en stor sort sky paa himlen, saa er der ret stor sandsynlighed for at det kommer til at regne!
Foerst er det brute force regnekraft, derefter optimering, forbedreing, finpudsning for at opnaa det samme
resultat med mindst mulig brug af regnekraft(fremtids kiggeri!)

Anden gan jeg skriver dette, da min maskine gik ned eller rettere froes foerste gang, saa jeg matte tage et billede af skaermen,
med min mobil telefon(og skrive mig selv af!)

Peter Nicolaysen AKA Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 13:46

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e844d35$0$294$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Det der er mest spaendene det er, hvis at de celler der er i mig nu, som ogsaa var i mig i 1988-1989
feks 1-2 marts, eller deromkring, paa Ravnsborgskolen i Horslunde (4913) paa Lolland!

Bliver gjort som de var dengang, bare 100 celler i alle organer betyder en stor forbedring!

Det er bare at sammenligne dem, og saa fjerne forandringerne der er sket siden dengang!

Min underbevidsthed forstaar udemaerket konceptet med Ashampoo til Windows 98, og naar det kommer til stykket,
saa er DNA/DNS ets tilstand inde i en celle jo ogsaa bare informationer ligesom resten af det der er i cellen!

Et billede af informationer sammenlignet med et senere billede af informationer, og saa forandringerne der er sket i det senere billede
fjernet, og en tilstand hvor det hele virkede bedre, genskabt!

Det bliver en celle af gangen, men det goer stadigvaek en gigantisk forbedring!

Nogle stykker i rygmarven,leveren,nyrene,binyrene,hjernen alle de andre krops dele, fingre ect!
Jeg er ret sikker paa at det allerede har vaeret livsnoedvendigt et par gange!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 13:49

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e846959$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De forandringer ashampoo fjerner er alligevel ikke smaa, det er operativsystem, installerede programmere og alle mulige
forskellige ting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 15:19

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e846a15$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Kors, hvor irriterende, min chipsaet koeler, har problemer en gang imellem!
Det er isaer naar der er laes paa diskene, stroem forsyningen er ellers overdimensioneret!
Det mma naesten vaere software eller en kapacitator paa bundkortet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 15:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e847f14$0$285$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det maa naesten vaere software eller en kapacitator paa bundkortet!

Sane Peter

De fleste mennesker er underdimensioneret i den del af hjernen, hvis den ikke er bygget ef testosteron saa
er det umuligt at udvikle de evner!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 15:42

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e84820d$0$283$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det er nok ogsaa en god ide at goere ved de af mine celler i lungerne som var der i 1988 at goere dem som de var den gang!
(Cigaret rygning goer det noedvendigt)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 19:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e848477$0$295$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden er jeg med succes begyndt at goere det der er absolut livsnoedvendigt, nemlig at haegte
de mennesker af, som det blev kraevet at jeg skulle goere ting for under programmeringen, som hurtigt blev gjort til flere og flere,
af dem paa listen!

Saa det er bare at haegte dem alle sammen af fra starten(Humlehaven 27) de kan bruge deres egne hjerner!
og det gaelder egentlig ogsaa dem der vil tvinge mig til at goere ting for dem!

Jeg gider ikke have hele mit liv oedelagt af tortur, de eneste jeg hjaelper frivilligt er Kristus og Profod,
og saa har jeg gjort nogle faa ting for andre!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 21:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e84bd88$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Mere vaagen, men mangler stadigvaek ca. 30-40 procent af min IK sammenlignet med foer EMDR i 1998!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-11 11:05

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e84d563$0$294$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Er stadigvaek bleg i ansigtet, har indtaget 10Gram C-Vitamin i depot form, gentager det om 4 timer!
E-vitamin, almindelig vitamin pille, calcium/magnesium,ginseng tonikum, fiskeolie!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-11 19:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e85950c$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Stod og pissede paa toilettet og indsaa, at min IK paa nuvaerende tidspunkt er mindre en halvdelen af
det den var da jeg gik 8.klasse! (Det har saa ogsaa taget tretten aar at oedelaegge min hjerne!
(fra den hoejeste IK i verden til dum som snot! Altsammen takket vaere foraedderen Karsten Bjoernholt!)

femogtyve aar, engentlig en del mindre paa at bygge en hjerne pa Strategi ,Forestillingsevnen paa videnskabelig fiktion!
Viden haeldt paa igennem ca. otte ar eller lidt mere, fra at laese to aviser dagligt, avis cykeltur, dokumentar programmer,
nyheder, dagblade (illustreret videnskab, var saa ikke pjat den gang, og Alt om data ect...)

Og saa tretten aar har det taget det dumme svin af en landsforaedder at oedelaegge den!
Stille og rolig mens jeg har vaeret gjort uvaagen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-11 20:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8611e7$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og det er foraedderi at programmere vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti,
det er et angreb paa landets regeringsform!

Det bliver ikke bedre af, at oedelaegee dem det gik ud over, naar det mislykkedes!

Det er tretten aar, og jeg er stadigvaek ikke vaagen!
(Bare fordi jeg indvilligede i at proeve emdr, for at se om det kunne afhjaelpe en depression)

Jeg er heller ikke mindre deprimeret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-09-11 23:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8613d3$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Et hak i kraniet hoejre side bagerst, og noget mareridts agtigt med at ligge og sove i min lejlighed i humlehaven 27,
i sofaen med hovedet mod hoveddoeren(hjoernesofa) vaagne op, og der staar en af Bjoernholts sindsyge, med en
Koed krog(saadan en fra et slagteri) og hakker mig med den, senere noget med at blive trukket hen af gulvtaeppet
af en eller anden sindsyg, der aevler om en eller anden gyser fiktions film!

Et andet minde er DJ Aevl der snakker om at ville traekke mit kranie af?
(husker at sidde med forbinding paa hovedet!)

Der burde ikke vaere et hak i kraniet, det var der ikke foer emdr!
i 1998

Sane Peter