24 års regel overlever
Fra : P.N.

Dato : 29-09-11 09:56

http://valget.tv2.dk/article.php/id-44107670:24%C3%A5rsreglen-overlever.html

Jeg kunne tænke mig at spørge gruppens debatører der næsten alle er på
højrefløjen er det her mareridtscenariet fra valget der er blevet til
virkelighed. Eller har RV taget røven på rød blok, er ligegyldigt hvem der
regerer DK når det kommer til stykket.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 10:12

On 29-09-2011 10:56, P.N. wrote:
> [...]
> højrefløjen er det her mareridtscenariet fra valget der er blevet til
> virkelighed. Eller har RV taget røven på rød blok, er ligegyldigt hvem der

Vælgerne blev spurgt. Jeg så en Gallup-undersøgelse af hvad de "røde"
vælgere forventede af en kommende "rød" regering i politiken. Ændring af
udlændingepolitikken lå svjh helt nede på en 12 plads, med under 10% der
mente det var vigtigt.

Ja, ift økonmiske regimer osv er det lige meget hvem der regerer. Helle
T kan skabe vækst lige så meget som jeg kan trylle hvide kaniner frem af
den blå luft.

Fra : P.N.

Dato : 30-09-11 09:56

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan skabe vækst lige så meget som jeg kan trylle hvide kaniner frem af den

Jamen jeg syntes da at du er rigtig god til det med at trække kaniner op af
hatten. Foreks da du skiftede side fra at være invandrernes talerør og så
til at du idag er blevet indvandrer kritisk. Jeg håber at Helle kan skabe
bedre vilkår for lavindkomstgrupperne i Danmark.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 10:46

On Fri, 30 Sep 2011 10:55:36 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> til at du idag er blevet indvandrer kritisk. Jeg håber at Helle kan skabe
> bedre vilkår for lavindkomstgrupperne i Danmark.

Håb er ikke det samme som virkelighed.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 11:00

On Fri, 30 Sep 2011 11:46:07 +0200, Steen A. Thomsen wrote:

> Håb er ikke det samme som virkelighed.

Eller sagt på en anden måde:

Jeg HÅBER også at vinde de 60-70 mill i onsdagslotto, men det sker heller
ikke.

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:19

On 30-09-2011 11:59, Steen A. Thomsen wrote:

> Eller sagt på en anden måde:
>
> Jeg HÅBER også at vinde de 60-70 mill i onsdagslotto, men det sker heller
> ikke.

Ja, det svarer til at håbe på integration.

Fra : Vidal

Dato : 30-09-11 19:34

Den 30-09-2011 11:59, Steen A. Thomsen skrev:

> Eller sagt på en anden måde:
>
> Jeg HÅBER også at vinde de 60-70 mill i onsdagslotto, men det sker heller
> ikke.

Nej, men integration er da trods alt noget, vi selv har indflydelse
på. Lottokuglernes flugt kan vi ikke ændre på.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 20:02

On Fri, 30 Sep 2011 20:34:22 +0200, Vidal wrote:

> Nej, men integration er da trods alt noget, vi selv har indflydelse
> på. Lottokuglernes flugt kan vi ikke ændre på.

Hvad har "Jeg håber at Helle kan skabe bedre vilkår for
lavindkomstgrupperne i Danmark" med integration at gøre.???

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 22:23

On 30-09-2011 21:01, Steen A. Thomsen wrote:

> Hvad har "Jeg håber at Helle kan skabe bedre vilkår for
> lavindkomstgrupperne i Danmark" med integration at gøre.???

At lavindkomstgrupper = indvandrere fra den tredje verden

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 22:31

On Fri, 30 Sep 2011 23:22:40 +0200, DADK wrote:

> At lavindkomstgrupper = indvandrere fra den tredje verden

Hmmm... Jeg er da ikke en "indvandrer fra den tredje verden" og hvad med
"lavindkomstgrupperNE". Er ALLE grupperNE kun fyldt med indvandrere.???

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 22:59

On 30-09-2011 23:31, Steen A. Thomsen wrote:

> Hmmm... Jeg er da ikke en "indvandrer fra den tredje verden" og hvad med
> "lavindkomstgrupperNE". Er ALLE grupperNE kun fyldt med indvandrere.???

Du skal ikke tage det personligt. Snarere opfatte det som noget
generelt. En kendsgerning. Det er den kedelige virkelighed.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 23:26

On Fri, 30 Sep 2011 23:59:14 +0200, DADK wrote:

> Du skal ikke tage det personligt.

Det gør jeg skam heller ikke.

> Snarere opfatte det som noget
> generelt. En kendsgerning. Det er den kedelige virkelighed.

Nej, det er noget sludder. Indvandrere fra den tredje verden, er kun en af
flere "lavindkomstgrupper", og jeg tror ikke at det er den eneste gruppe
der menes.

Thorning har jo lovet at alle skal have mere og ingen skal betale for det
(bortset fra millionærerne og de "onde" banker).

Det holder bare ikke en meter, for mange varer stiger med 5-10% fra i
morgen, hvilket "almindelige skatteydere" kommer til at betale.

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:18

On 30-09-2011 10:55, P.N. wrote:

> [...]
> til at du idag er blevet indvandrer kritisk. Jeg håber at Helle kan skabe
> bedre vilkår for lavindkomstgrupperne i Danmark.

Det er jo ikke fordi jeg har ændret mening ift præcis denne problematik,
men fordi indvandrere fra tredjeverdnenslande er en stor belastning.
Ikke blot samfundsøkonomisk, men også i f.eks den by jeg bor i.

Fra : J. Nielsen

Dato : 29-09-11 18:41

On Thu, 29 Sep 2011 10:56:16 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

> [...]
>højrefløjen er det her mareridtscenariet fra valget der er blevet til
>virkelighed. Eller har RV taget røven på rød blok, er ligegyldigt hvem der

ALLE kan se at 24års reglen er en god ide - men ikke alle vil indrømme
det. Vi bliver tudet ørerne fulde med hulkehistorier om unge mennesker
der ikke må få hinanden (og den rare danske socialhjælp) og det er bare
SÅ forfærdeligt.
Til gengæld hører vi ikke om de mange unge piger der slipper for at
blive gift med deres zoofilistiske fætre fra den Anatolske Højslette.

Men sådan er der jo så meget...
--

-JN-

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-09-11 03:37

"J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Til gengæld hører vi ikke om de mange unge piger der slipper for at
> blive gift med deres zoofilistiske fætre fra den Anatolske Højslette.

Det er også fint nok men tilknytningskravet skal væk, helt væk. så er den i
vinkel. Og så skal reglerne om hvordan og hvornår man kan få sine egne børn
til Danmark også helt væk. De to tidsler er noget som er vokset frem i Dansk
Folkepartis ukrudtsprægede baghave og plantet sig i dansk politik.

Så er der alle de fattigdomsskabende regler som Dansk Folkeparti har fået
indført på kontanthjælpsområdet også helt væk, hver og een.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-09-11 10:16

On 30/09/11 04:36, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "J. Nielsen"<morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også fint nok men tilknytningskravet skal væk, helt væk

Det eneste rigtige er *tolalstop* for muhammedaner-folkevandringen!

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:22

On 30-09-2011 04:36, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "J. Nielsen"<morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er også fint nok men tilknytningskravet skal væk, helt væk.

Den er "i vimkel" hvis ikke den danske stat kigger på om indvandrere har
en slags tilknytning til Danmark inden de kommer ind på gratis billet
ift familiesammenføring? Selv ikke Kim Larsen kan jo væøre så dum.

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 17:33

On 29-09-2011 19:40, J. Nielsen wrote:

> [...]
> det. Vi bliver tudet ørerne fulde med hulkehistorier om unge mennesker
> der ikke må få hinanden (og den rare danske socialhjælp) og det er bare

"VKO-regeringen vil bestemme hvem der må gifte sig med hinanden". Ellers
er der bare sket det som alle vist har spået. S-SF er blevet
virkelighedsramt, så der bliver ikke ændret på hverken 24-årsreglen,
pointsystemet eller tilknytningskravet i denne omgang.

Man må sidde med en lang næse, hvis man stemte på S-SF for at få
reglerne ændret. Og man er helt ude i hampen hvis man forestiller sig at
det skulle gøre noget som helst bedre. Min bedste ven har en russisk
kone, og det gør så at børnene er blevet svenske statsborgere, fordi de
ikke kunne bo i Danmark, men han er da helt med på forudsætningen. Så
flyttede de til Ishøj i en periode, da de som familie godt måtte bo i
Danmark, fordi det er tæt på firmaet han ejer, men det var for
uudholdeligt med alle indvandrerne - tyverierne, de påsatte brande osv,
og udsigten til at deres børn skulle gå i dansk folkeskole - , så nu er
de tilbage i Sverige og har placeret deres ældste datter i en
international skole hvor undervisningen foregår på engelsk. Dansk,
russisk, svensk, engelsk, De børn kan godt nok blive store hotshots i
globaliseringen om 20 år.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-10-11 09:37

> [...]
> det. Vi bliver tudet ørerne fulde med hulkehistorier om unge mennesker
> der ikke må få hinanden (og den rare danske socialhjælp)

Du mener den tårnhøje starthjælps-ydelse ? Ja den er udlændinge nok helt
vild med at få fat i.

[ironi forekommer i det ovenstående]

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-10-11 10:30

On Sat, 1 Oct 2011 10:37:03 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "J. Nielsen" <morgan@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener den tårnhøje starthjælps-ydelse ? Ja den er udlændinge nok helt
> vild med at få fat i.

Starthjælpen ER "tårnhøj", i forhold til hvor de kommer fra.

> [ironi forekommer i det ovenstående]

Og åbenlyst også en masse uvidenhed.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-10-11 19:40

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Starthjælpen ER "tårnhøj", i forhold til hvor de kommer fra.

Det er leveomkostningerne også.

> Og åbenlyst også en masse uvidenhed.

Undlad nu bare at dumme dig mere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-10-11 20:14

On Sat, 1 Oct 2011 20:39:34 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Det er leveomkostningerne også.

Det samlede resultat, er stadig meget bedre, end hvad de kommer fra.

Der er ingen (selv på starthjælp) der sulter i Danmark.

> Undlad nu bare at dumme dig mere.

Før jeg kan dumme sig MERE, skal jeg allerede have dummet mig, hvilket IKKE
er tilfældet her.

Din uvidenhed om de danske lavindkomstgruppers leveforhold, er enorm.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 08:59

> [...]
> hvilket IKKE er tilfældet her.
>
> Din uvidenhed om de danske lavindkomstgruppers leveforhold, er enorm.

Du er fuld af løgn men fred være med det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 10:17

On Wed, 5 Oct 2011 09:58:41 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du er fuld af løgn men fred være med det.

På hvilket område er jeg "fuld af løgn".???

At du ikke aner en skid om lavindkomstgruppers leveforhold, er et faktum.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 12:05

> På hvilket område er jeg "fuld af løgn".???

På dette: "At du ikke aner en skid om lavindkomstgruppers leveforhold, er et
faktum."

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 12:27

On Wed, 5 Oct 2011 13:04:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> På dette: "At du ikke aner en skid om lavindkomstgruppers leveforhold, er et
> faktum."

Det ER da et faktum, dokumenteret af alt det vrøvl du lukker ud.

JEG derimod ER i en lavindkomstgruppe, og VED derfor hvad jeg snakker om.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 12:42

> Det ER da et faktum, dokumenteret af alt det vrøvl du lukker ud.
>
> JEG derimod ER i en lavindkomstgruppe, og VED derfor hvad jeg snakker
> om.

Du er så fuld af løgn at man er nød til at gå ud potensregning for at
beskrive omfanget.

LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 13:15

On Wed, 5 Oct 2011 13:41:31 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Du er så fuld af løgn at man er nød til at gå ud potensregning for at
> beskrive omfanget.

Når jeg smækker fakta på bordet, som du ikke kan argumentere imod, så
hopper du direkte ned i muddergrøften. )))))

Typisk rødfjols-"taktik".

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 13:29

> Når jeg smækker fakta på bordet, som du ikke kan argumentere imod, så
> hopper du direkte ned i muddergrøften. )))))
>
> Typisk rødfjols-"taktik".

Du afslører dig igen-igen som en vaskeægte chatnar.

LOL

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 17:34

On Wed, 5 Oct 2011 14:29:25 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du afslører dig igen-igen som en vaskeægte chatnar.
>
> LOL

Det er altså MIG der er en "nar", når jeg påviser at DU vrøvler. )))

Jeg ER på kontanthjælp, så jeg VED hvor meget man får som
kontanthjælpsmodtager.

DU derimod er "selvudnævnt rigmand", der får dine oplysninger fra EB, samt
rød stues propaganda.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 18:43

> [...]
> kontanthjælpsmodtager.
>
> DU derimod er "selvudnævnt rigmand", der får dine oplysninger fra EB,

Jeg har aldrig påstået at jeg er rigmand men jeg har skrevet at jeg har
penge nok. Og nej, jeg har ikke alle mine oplysninger fra EB, faktisk kommer
jeg ofte med links til for eksempel Berlingske.dk.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 21:57

On Wed, 5 Oct 2011 19:42:39 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har aldrig påstået at jeg er rigmand men jeg har skrevet at jeg har
> penge nok.

Øhhhh...???? ))))

> Og nej, jeg har ikke alle mine oplysninger fra EB, faktisk kommer
> jeg ofte med links til for eksempel Berlingske.dk.

Det bliver der sgu ikke meget bedre af.

Når du ikke har prøvet at leve for en kontanthjælp, så aner du INTET om
hvordan kontanthjælpsmodtageres leveforhold er.

Fra : Ivannof

Dato : 02-10-11 12:18

"J. Nielsen" skrev i meddelelsen

> [...]

Til gengæld hører vi ikke om de mange unge piger der slipper for at
blive gift med deres zoofilistiske fætre fra den Anatolske Højslette.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jo, jeg synes jeg gang på gang hører om de unge PIGER, der slipper eller
ikke slipper. Hvad med alle de unge MÆND? De bliver i lige så høj grad
tvunget til at deltage i familiens folkeflytningsprojekt og skal gifte sig
med den næste, der er lovet indrejse til Danmark.

Når de unge mennesker er 24 i stedet for 18 har de en større chance for at
overskue hvad familien vil tvinge dem til - og sige fra.

Hilsen Ivan

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 30-09-11 21:56

P.N. <245@mail.dk> wrote:

> [...]
> højrefløjen er det her mareridtscenariet fra valget der er blevet til
> virkelighed. Eller har RV taget røven på rød blok, er ligegyldigt hvem der

DRV får deres vilje på det økonomiske område, fordi det er der er der
flertal for. DRV får ikke sin vilje på det værdipolitiske område, fordi
der er der et flertal udenom dem. Det drejer sig i begge tilfælde om at
tælle til 90.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.