Der skal komme flere penge til danskerne
Fra : DADK

Dato : 29-09-11 07:17

Ser lige nu et TV2 News indslag, der handler om at SF og Ø måske kan
blive skuffede over det regeringsgrundlag der skrives, f.eks ingen
millionærskat, ingen straf til bankerne for at være banker osv.

Så interviewes Per Clausen fra Ø. : "Vi skal nok få flere penge til
danskerne ved at beskatte de rige", som om danskerne ikke kan være rige,
eller er uden for mængden "rige". Det mest morsomme er at han i årevis
har været formand for nogle af de mest løntunge danskere, magistrenes
forening, så det er jo noget af et selvmål.

Generelt tegner den røde blok og den kommende regering til nærmest at
være gået i opløsning allerede overhovedet inden der er skrevet
regeringsgrundlag. Og al den røde politik de få vælgere der satsede på
S-SF-Ø får en lang næse. VKO-light bliver regeringsgrundlaget. Helt det
samme, men måske en pulje til renovering af skoletoiletter, fordi
kommunerne er dårlige til at administrere deres egen økonomi.

Jeg erindrer ikke der er fortilfælde hvor man kunne lægge en regering i
graven og være 100% aikker på den ville skuffe sine sine vælgere,
allerede inden regeringsgrundlaget var skrevet færdig. Kan nogen komme
med tilsvarende eksempler?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-09-11 07:30

On Thu, 29 Sep 2011 08:17:08 +0200, DADK wrote:

> [...]
> graven og være 100% aikker på den ville skuffe sine sine vælgere,
> allerede inden regeringsgrundlaget var skrevet færdig. Kan nogen komme

Jeg er helt enig. De røde har solgt deres bedstemødre (og alle deres
valgløfter), i deres paniske kamp for ministerbilerne.

Thorning kan sikkert skrive sig ind i historiebøgerne som den første
kvindelige statsminister i Danmark, men vil sikkert også blive skrevet ind,
som den formand der reducerede partiet til "støtte-parti" størrelse.

Det lugter langt væk af "magten KUN for magtens skyld". De har jo solgt ud
af ALLE deres valgløfter.

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 08:55

On 29-09-2011 08:29, Steen A. Thomsen wrote:

> Jeg er helt enig. De røde har solgt deres bedstemødre (og alle deres
> valgløfter), i deres paniske kamp for ministerbilerne.

Ja. SF ser ud til, som rygterne svirrer, ikke at få én eneste mærkesag
igennem.

> Thorning kan sikkert skrive sig ind i historiebøgerne som den første
> kvindelige statsminister i Danmark, men vil sikkert også blive skrevet ind,
> som den formand der reducerede partiet til "støtte-parti" størrelse.

Ja. Jeg synes valget beviser at "venstrefløjen" som vi har kendt den i
40 år er sendt i graven. Selv efter 10 års VKO-"regime", selv når al
logik og tradition siger, at så kunne Helle T egentlig bare læne sig
tilbage og forvente mange år som statsminister, så går S tilbage, SF går
tilbage, og det er jo kun fordi R - der blev populære på at samarbejde
med VKO - støtter Helle T, der overhovedet kan dannes en rød regering.

> Det lugter langt væk af "magten KUN for magtens skyld". De har jo solgt ud
> af ALLE deres valgløfter.

SF har i hvert fald. Og det ser ikke ud til at de får noget som helst
for pengene, andet end ministerbiler til Søvndal og Ole Sohn.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-09-11 11:13

On 29/09/11 09:55, DADK wrote:

> [...]
>
> SF har i hvert fald. Og det ser ikke ud til at de får noget som helst
> for pengene, andet end ministerbiler til Søvndal og Ole Sohn.

Hvis personskatten ikke må stige, så skal vi formentlig ruineres af en
syndflod af afgiftsbuketter. Og så vil EL kræve kompensationer til de
"fattige" og mere asyl til "statsløse" - det kan gå hen og blive en
ubehagelig farce

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 29-09-11 11:35

On 29-09-2011 12:13, Martin Larsen wrote:

> [...]
> syndflod af afgiftsbuketter. Og så vil EL kræve kompensationer til de
> "fattige" og mere asyl til "statsløse" - det kan gå hen og blive en

Jeg synes det i forvejen, med VK-regeringen var en farce, men dog en
troværdig farce, så et VKO "light" med flere skatter, fuldstændig
tåbelige regler osv får nok bare brusen til at sprøjte over så den
kommer ud af næsen. Man kan sige, at særligt SF og Ø dokumenterer
forskellen mellem kvindelige og maskuline værdier. Mænd vil have vækst,
kontant valuta for pengene, fakta, noget de kan føle mellem hænderne.
Kvinder har det fint så længe de kan cykle glade rundt i byen, som Ida
Auken, og ellers gå i dialog og tale frit fra leveren om det de føler er
det rigtige, eller hvordan det burde være. Virkeligheden ingen hindring.

Du har jo helt ret. Flere var inde på det samme under valgkampen. S-SF-Ø
talte uophørligt om "almindelige mennesker" og det bare handlede om at
beskatte "de rige". Men tager du afgifter på varer med fedt, varer med
sukker, tobak og alkohol - og lægger en betalingsring oven i, så findes
der jo næppe nogen mennesker i Danmark der ikke er "almindelige" og som
ikke rammes direkte på pengepungen. Og når man oplever det, og vælgerne
kan se at Helle T ikke kan skabe vækst, det er noget nær en umulig
opgave, men kun få succes med at renovere skoletoiletter, så bliver selv
R trætte af S-SF, og vi får en ny regering. Og S-SF kommer i lang, lang
tid til at stå ude i mørket. Det er bemærkelsesværdigt at S går tilbage,
det gamle arbejderparti - selv i et valg hvor de får regeringsmagten. Om
to valg er S måske endda på DF's nuværende niveau.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-09-11 22:12

"DADK" skrev i meddelelsen

> [...]
>jo næppe nogen mennesker i Danmark der ikke er "almindelige" og som ikke

Hverken SF eller S lagde skjul på at folk med en usund levevis eller en for
magelig levevis ville blive beskattet noget mere og det har jeg det fint
med.

> [...]
>arbejderparti - selv i et valg hvor de får regeringsmagten. Om to valg er S

Det bekræfter blot at folk ikke aner en disse om politik - de stemmer efter
tegnebogen, de fleste, og glemmer at der er nogen der skal arbejde for at
deres tegnebog kan blive ved med at svulme. Folk er generelt uvidende om
politik og hvad de forskellige partieres ideologi indebærer.

Fra : DADK

Dato : 30-09-11 22:45

On 29-09-2011 23:12, Arne H. Wilstrup wrote:
> "DADK" skrev i meddelelsen

> Hverken SF eller S lagde skjul på at folk med en usund levevis eller en
> for magelig levevis ville blive beskattet noget mere og det har jeg det
> fint med.

Det er lige meget. I øvrigt var det VKO der vedtog afgiften på fedt, men
det glemmer folk sikkert. For forbrugeren vil det være S-SF's skyld
prisen på tarteletter er steget.

Det der bare undrer mig er,

1) hvornår dælen har du sidst serveret tarteletter. Jeg troede det var
sådan noget der uddøde med min farmor

2) kan man ikkwe overkomme de 4% prisstigning så er man jo i praksis en
slags tåbe eller meget, meget fattig

Nwj. Det som er problemet med fedtafgiften er ikke at prisen på
tarteletter stiger, men at virksomheder beskattes ift det fedt de bruger
i deres produktion. Alle har vel set "sådan bliver det lavet" på
Discovery, virksomhederne skal nu betale skat af den olie der får
tandjhulene til at køre rundt. Man kan jo ikke bruge benzinolie i en
madproduktion. Der findes andre absurditeter med fedtafgiften, f.eks
kommer det til at koste hospitalerne flere mio om året

> [...]
> for at deres tegnebog kan blive ved med at svulme. Folk er generelt
> uvidende om politik og hvad de forskellige partieres ideologi indebærer.

Temmelig sikkert, og du kan stille dig op i rækken af uvidende

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 23:34

On Fri, 30 Sep 2011 23:45:04 +0200, DADK wrote:

> [...]
> madproduktion. Der findes andre absurditeter med fedtafgiften, f.eks
> kommer det til at koste hospitalerne flere mio om året

Ja, det er helt hen i vejret. Det minder mig om en anden tåbelighed jeg
hørte om for år tilbage, da jeg arbejdede en hel del på Rynkeby Most.

De skulle betale vandAFLEDNINGafgift til kommunen af det vand de brugte til
at fortynde appelsinkoncentratet med når de producerede juice, SELVOM
juicen blev eksporteret til udlandet.

En anden tåbelighed er betalingsringen. Hvorfor skal man betale for at køre
UD af København, og altså STOPPER med at forurene i København.?

Præcis.

Fra : DADK

Dato : 01-10-11 01:58

On 01-10-2011 00:33, Steen A. Thomsen wrote:

> Ja, det er helt hen i vejret. Det minder mig om en anden tåbelighed jeg
> hørte om for år tilbage, da jeg arbejdede en hel del på Rynkeby Most.

(..) Jeg tror heller ikke betalingsringen bliver til virkelighed

Jeg tror man lader en kommision se på muligheden og fordele og ulemper
ift en betalibngsring.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-10-11 00:40

On 30/09/11 23:45, DADK wrote:
> [...]

Ja, ingen er vist i tvivl om at AHW ville excellere som kapo

> [...]
> prisen på tarteletter er steget.
>
> Det der bare undrer mig er,
>
> 1) hvornår dælen har du sidst serveret tarteletter. Jeg troede det var

Det er en nationalspise i Jylland

tarteletter dem kender jeg godt dem kender jeg ude fra pårup kro i
kender dem også de i ved de ligger der på en helt glat tallerken og glor
og hvad glor de på? ja det ved man godt de glor på ens bukser eller os’
på ens spinlonkjole det bruger vi meget ude i ikast spinlonkjoler de er
jo rundstrikkede de giver sig det er lige meget hvem der hopper i
foroven så kommer de ud forneden åh ja ja hende jeg havde til bords der
vil jeg sige der var stoffet nu kommet på sin prøve det var det men de
arbejdede godt ude i ikast det holdt og det jeg sidder der og ryger og
kigger på min tartelet ik’ de er dumme tarteletter ik’ hun sidder og
piller ved den hold da op med det der siger jeg så du ved hvordan det
går og det gik også sådan ik’ men bedst som hun sidder der så smutter’n
lige ned i skødet af hende og hun gør som ethvert kultiveret menneske
hun spreder benene lige med det samme så virker det der stof som’n
trampolin ik’ og havde hun nu ikke bøjet sig frem for at se men hun fik
den altså lige i hovedet så’ noget synes vi er skægt ude i pårup det gør
vi altså vi skreg af grin og der skete ikke noget nej det gjorde der
ikke hun havde sine briller på men hun så skæg ud da vi tog brillerne af
hende det gjorde hun ja men så altså ellers så altså tarteletter i ved
godt ik’ det er jo altså det er ikke andet end luft med en lille smule
butterdej omkring så’n bette bæger eller sådan noget ik’ så knuser man
en høne og kommer ned i’n og så nyser man ned i’n og så kommer man
asparges ned til sidst det kalder vi kultur - Per Højholt

Fra : DADK

Dato : 01-10-11 02:01

On 01-10-2011 01:39, Martin Larsen wrote:

> [...]
> en høne og kommer ned i’n og så nyser man ned i’n og så kommer man
> asparges ned til sidst det kalder vi kultur - Per Højholt

Sidst jeg læste politiken kædede de mormor tarteletter sammen med den
særligt indskrænkede ondskab der kaldes Dansk Folkeparti. Så man må
konkludere, at alle dem der hamstrer tarteletter er potentielle DF-vælgere.

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-10-11 10:33

On 01/10/11 03:00, DADK wrote:

> Sidst jeg læste politiken kædede de mormor tarteletter sammen med den
> særligt indskrænkede ondskab der kaldes Dansk Folkeparti. Så man må
> konkludere, at alle dem der hamstrer tarteletter er potentielle DF-vælgere.

Jamen det skal nok passe at der er en overrepræsentation af DF'ere
blandt lejlighedssangsyngende bingo-pensionister. Per Højholt skrev selv
en lejlighedssang til fest på kroen har jeg hørt ham berette.

Mvh
Martin

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-09-11 23:02

Den 29/09/11 23.12, Arne H. Wilstrup skrev:

> Hverken SF eller S lagde skjul på at folk med en usund levevis eller en
> for magelig levevis ville blive beskattet noget mere og det har jeg det
> fint med.

"For magelig levevis" ...

Sig mig hvad bilder du dig ind!?! Det kommer ikke dig eller dine ved
hvor "magelig" jeg er.

/Kim

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-09-11 23:37

On Sat, 01 Oct 2011 00:02:26 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> "For magelig levevis" ...
>
> Sig mig hvad bilder du dig ind!?! Det kommer ikke dig eller dine ved
> hvor "magelig" jeg er.

Arne vil sikkert hellere have indført strafarbejde, boghvedegrød og råkost.

Så kan de "magelige" og "usunde" fandeme lære det. )))

PS: Det skal selvfølgelig ikke gælde for dem med de "rigtige" meninger.

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:53

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Så kan de "magelige" og "usunde" fandeme lære det. )))
>
> PS: Det skal selvfølgelig ikke gælde for dem med de "rigtige"

Nej, det er klart - kun dem med de forkerte meninger, som dine
fx, skal i fedtefadet, og jeg klapper gerne til.

Fra : DADK

Dato : 01-10-11 02:26

On 01-10-2011 00:02, Kim Frederiksen wrote:
> Den 29/09/11 23.12, Arne H. Wilstrup skrev:
>

> Sig mig hvad bilder du dig ind!?! Det kommer ikke dig eller dine ved
> hvor "magelig" jeg er

Og det siger du fordi du har detailkendskab til propblemstillongen.

?????
Jeg hr boet på gaden. Jeg har i månedsvis haft en anden forklaring. Jeg
har prøvet at øasidde og kigge ud over vandet i timevis.
..

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:52

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> "For magelig levevis" ...
>
> Sig mig hvad bilder du dig ind!?! Det kommer ikke dig eller
> dine ved hvor "magelig" jeg er.

Naturligvis gør det da det. Jeg blander mig hvis det passer mig,
akkurat som dig, så jeg"bilder"mig meget ind. Og hvis det behager
mig at kommentere din magelighed, gør jeg det uden nogen som
helst fortrydelse -du holder dig jo ikke tilbage når det gælder
om at genere andre mennesker. Men det er sjovt som du afslører
dig selv som en magelig og formentlig buldrefed bums. Det anede
mig faktisk tidligere, men du har leveret endnu et "bevis" til
kæden af observationer.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 09:20

"wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig selv som en magelig og formentlig buldrefed bums. Det anede
> mig faktisk tidligere, men du har leveret endnu et "bevis" til

Nej, nej, nej, Wilstrup, og atter nej, nu må du snart lære det. Det er ikke
sådan du beskriver Kim Frederiksen. Han er en magelig men også truende (med
vold i dk.politik), aggressiv, stupid og formentlig buldrefed bums. Med
andre ord ikke den helt store imponerende intelligentsia.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 10:19

On Wed, 5 Oct 2011 10:20:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> vold i dk.politik), aggressiv, stupid og formentlig buldrefed bums. Med
> andre ord ikke den helt store imponerende intelligentsia.

Sikke dog I to klaphatte vælter jer rundt i muddergrøften. Ynkeligt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-10-11 08:33

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejde for at deres tegnebog kan blive ved med at svulme. Folk er
> generelt uvidende om politik og hvad de forskellige partieres

Og den der kedelige opdragelse af folk er ikke noget at venstrefløjen har
opfundet, det blev faktisk introduceret af en borgerlig regering, det er
værd lige at bemærke. På visse områder har de fleste politikere i
folketinget lige meget jord i hovedet.

Fra : wilstrup

Dato : 03-10-11 18:55

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> borgerlig regering, det er værd lige at bemærke. På visse
> områder har de fleste politikere i folketinget lige meget jord

Vi er helt enige: Højrefjolserne opfandt
"indoktrineringsdebatten" som de beskyldte venstrefløjen for at
introducere, selvom sandheden i virkeligheden er den at der højst
kunne være tale om en spinkel modvægt mod den borgerlige
indoktrinering.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 05-10-11 09:14

> [...]
> introducere, selvom sandheden i virkeligheden er den at der højst
> kunne være tale om en spinkel modvægt mod den borgerlige

Og derfor kommer vi nok heller ikke til at høre helt så meget kritik af
netop dette her, selvom det ville være helt berettiget.

Det er ikke fordi at jeg ikke synes at det ville være smart at gøre sunde
fødevarer billigere end usunde men jeg synes ikke det er fair at det sker
gennem øgede afgifter. Jeg så hellere end momsdifferentiering hvor sunde
fødevarer fik en langt lavere moms og så væk med afgifterne igen.

Og så ser jeg meget gerne at man gennemfører en højere skat på de højere
indkomstgrupper og mellemindkomstgrupper for så til gengæld at gøre
bundfradraget større. Altså den modsatte skattepolitik af den borgerlige
regerings. Det er på tide at eksempelvis kassedamen i Netto og
rengøringsdamen i ISS får et økonomisk løft der kan mærkes. Måske det,
sammen med de øvrige regeringstiltag, ville være den bedste kickstart for
den danske økonomi.

Sidst men ikke mindst går jeg varmt ind for de 12 minutter - - - MINDRE
arbejde om dagen, ja helst 24 minutter mindre. I en tid med galoperende
arbejdsløshed er der ingen grund til at der skal arbejdes mere med den
konsekvens at færre kommer i arbejde.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 05-10-11 10:33

On Wed, 5 Oct 2011 10:14:14 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> gennem øgede afgifter. Jeg så hellere end momsdifferentiering hvor sunde
> fødevarer fik en langt lavere moms og så væk med afgifterne igen.

Her er vi 100% enige. (Chockerende).

> Og så ser jeg meget gerne at man gennemfører en højere skat på de højere
> indkomstgrupper og mellemindkomstgrupper for så til gengæld at gøre
> bundfradraget større.

Her er vi IKKE enige. At brandbeskatte der, der rent faktisk betaler for
velfærden, er skadeligt for ALLE, Specielt de "små" i samfundet.

> Altså den modsatte skattepolitik af den borgerlige
> regerings. Det er på tide at eksempelvis kassedamen i Netto og
> rengøringsdamen i ISS får et økonomisk løft der kan mærkes.

HVEM skal betale for det.? De "rige".???

Hvis man bliver plyndret i skat, når man tager en uddannelse (og dermed får
et job med højere løn, og større ansvar), hvorfor så ovrhovedet uddanne
sig.?

Hvorfor så ikke bare blive "kassedame i Netto", uden ansvar, stress, og
lange arbejdsdage.?

> Måske det,
> sammen med de øvrige regeringstiltag, ville være den bedste kickstart for
> den danske økonomi.

Det vil være at skyde samfundet i sænk. Et samfund kan ikke leve af at
fordele andres penge, til den der ikke "yder noget" til "samfundskagen".

> [...]
> arbejde om dagen, ja helst 24 minutter mindre. I en tid med galoperende
> arbejdsløshed er der ingen grund til at der skal arbejdes mere med den

Mener du, UDEN lønkompensation.?

Det er der MANGE der ikke vil kunne klare økonomisk. Det svarer jo til en
lønNEDGANG på 5,4%.

De "rige" vil helt sikkert "overleve", men det vil gå hårdt ud over de
"relativt fattige".

Fra : Ivannof

Dato : 29-09-11 16:56

> [...]

SF har i hvert fald. Og det ser ikke ud til at de får noget som helst
for pengene, andet end ministerbiler til Søvndal og Ole Sohn.

Så det er altså SF der er "populister"?

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-11 17:50

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> for pengene, andet end ministerbiler til Søvndal

Så kan det være han kommer sig over afsavnet af sin Rover

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-09-11 11:49

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> "støtte-parti" størrelse.
>
> Det lugter langt væk af "magten KUN for magtens skyld". De har jo

S-SF kommer til at føre en politik som i høj grad vil komme til at hvile på
borgerlige præmisser men det vidste vi jo godt på forhånd, intet nyt i det.
Det er jo Margrethe Vestagers og Helle Thorning Schmidts forkromede plan at
der skal føres en politik hen over midten. Jeg 100 % sikker på at hvis SF
virkelig kommer med i Helle Thorning Schmidts regering så kommer det til
svide meget alvorligt til deres egen røv og Enhedslisten kan dermed virkelig
glæde sig til et kommende kanonvalg med et sandt vælgerskred fra SF til
Enhedslisten.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-09-11 12:13

On Thu, 29 Sep 2011 12:49:27 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> glæde sig til et kommende kanonvalg med et sandt vælgerskred fra SF til

For en gangs skyld er jeg enig.

En rød regering vil være en katastrofe for rød blok, fordi den vil være
tvunget til at føre blå økonomisk politik.

En "strø-tanke"..... Hvordan mon en V-S-R regering, med Vestager som
statsminister ville blive.?

Fra : Ivannof

Dato : 29-09-11 16:55

"Steen A. Thomsen" skrev i meddelelsen

[...]

V og S har faktisk flertal alene!

Så kan Vestager blive statsminister og blive stemt hjem af sit
regeringsbagland!

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 29-09-11 15:43

On Thu, 29 Sep 2011 08:29:57 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Det lugter langt væk af "magten KUN for magtens skyld". De har jo solgt ud
>af ALLE deres valgløfter.

der er vel ingen der i ramme alvor tror på hvad politkere udtaler?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-09-11 15:50

On Thu, 29 Sep 2011 16:43:04 +0200, @ wrote:

> der er vel ingen der i ramme alvor tror på hvad politkere udtaler?

Korrekt, men det vi ser i disse dage, er da ekstremt. F.eks. har SF jo ikke
fået et eneste af sine mærkesager igennem. Den eneste grund til at de vil
med i en regering, er tydeligvis ministerbilerne.

PS: Jeg hører at tumben Sass Larsen, er dømt ude. Det må da øge den
gennemsnitlige IQ for de kommende ministre.

Fra : Martin

Dato : 30-09-11 10:56

On 29 Sep., 13:13, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> En "strø-tanke"..... Hvordan mon en V-S-R regering, med Vestager som
> statsminister ville blive.? - Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Et cirkus med 3 sprechstallmeisters LOL

Fra : Bo Warming

Dato : 29-09-11 16:36

On Thu, 29 Sep 2011 08:17:08 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>graven og være 100% aikker på den ville skuffe sine sine vælgere,
>allerede inden regeringsgrundlaget var skrevet færdig. Kan nogen komme

De må finde et kompromis og beskatte de rige lidt hårdere og evt finde
ud af at det skader landet at gå videre ad det spor
Kompromis er løsningen