Faktum!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 15:24

Man kan koebe 20 store pakker chokoladekiks
i Fakta for 160 kroner!

For 6 to liters vandflasker,fiskeolie,instant kaffe
Og to pakker cigaretter koster det mere!
(Cigaretterne koster 50 kroner for to pakker!)

Nogen gange goer kapitalisme sindsyge ting!
Men det er stadigvaek det mest effektive!

Jeg holder op med at ryge til den foerste!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 15:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:almarsoft.7142123909369671651@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Nogen gange goer kapitalisme sindsyge ting!
> Men det er stadigvaek det mest effektive!
>
> Jeg holder op med at ryge til den foerste!

Hov, der mangler vist en ting!
Saa jeg blev naesten gjort til en loegnhals af programmering!

Endnu en grund, til at i alle skal i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 15:52

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e83334b$0$290$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Saa jeg blev naesten gjort til en loegnhals af programmering!

Endnu en grund, til at i alle skal i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Og af en eller anden grund lugter det ligesom urne havn i min bihule(hulrum bag naesen)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 15:59

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e83353a$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Og af en eller anden grund lugter det ligesom urne havn i min bihule(hulrum bag naesen)

Medmindre min underbevidsthed har sat nogle alger igang med et eller andet i bihulen, saa bliver hukommelsen
noed til at vaere involveret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 16:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8336f5$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Sane Peter

Medmindre min underbevidsthed har sat nogle alger igang med et eller andet i bihulen, saa bliver hukommelsen

Det kan simpelthen ikke vaere rigtigt at bare fordi man har vaeret udsat for emdr, saa bliver man noed til at skylle bihulen
i saltvand!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 16:15

> [...]

Sane Peter

Medmindre min underbevidsthed har sat nogle alger igang med et eller andet i bihulen, saa bliver hukommelsen

Nej , jeg har sku ikke fortjent at leve hvis jeg goer det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 16:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e833acf$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

noed til at vaere involveret!

Sane Peter

Nej , jeg har sku ikke fortjent at leve hvis jeg goer det!

Paa den anden side, mellemoerebetaendelse, saa det er nok en god ide alligevel, og saa komme lidt antibiotika i!

Ontopic fordi DF er nogle Roevhuller!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 17:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8340a7$0$289$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Paa den anden side, mellemoerebetaendelse, saa det er nok en god ide alligevel, og saa komme lidt antibiotika i!

Har skyllet bihulen med en mild saltvands oploesning tilsat Avamys(Naesesprey)
Fik oejeblikkelig kvalme, svimmelhed og opkast!
Har det som om at der staar vand ved oerene, har faaet en lig bleg farve i ansigtet,
har indtaget e-vitamin, har kastet halvdelen op!

Og har skrevet til min laege!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-09-11 11:07

On 28 Sep., 18:45, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Har det som om at der staar vand ved oerene, har faaet en lig bleg farve i ansigtet,
> har indtaget e-vitamin, har kastet halvdelen op!

Mistaenker svineri ved hoejre oere paa indersiden af trommehinden,
der oedelaegger anti-oxidanter i et hurtigere tempo end det burde!

Har indtaget C-vitamin, fik en grim smag i munden inden jeg indtog
E-vitamin!

Vil se om jeg ikke kan forklare min underbevidsthed, at det der
oedelaegger
C-vitamin og E-vitamin hurtigere end andre ting i mig lige nu,
aldrig burde vaere der!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Sane Peter
Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 10:17

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:f30b303e-d5e1-4003-bd18-dd70a90cc244@p11g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> aldrig burde vaere der!
>
> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Har det bedre, har vaeret nede og hente nogle oeredraaber(Sofradex)
Og er blevet lidt sulten sa jeg har koebt noget Mousakka i Brugsen
Ginseng Tonikum, Fiskeolie, Det virker ogsaa som om at de der bevaegelser,
gyngende hvis jeg gaar, staar eller sidder nogen steder, er paa vej vaej!

Hvilket er heldigt, da jeg gider at dem ligesaa lidt som jeg gider at vaere en Perverser!
(saa lidt at jeg afliver selv, hvis de bliver permanente)

Har det som om at jeg er vaagnet lidt mere op, men jeg mangler stadigvaek
ca 40% af min IK sammen lignet med foer emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 10:24

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-09-11 10:27

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8439e6$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Har det som om at jeg er vaagnet lidt mere op, men jeg mangler stadigvaek
ca 40% af min IK sammen lignet med foer emdr!

Jeg gar ud fra at det er cellernes tilstand i hjernen der modtager og bearbejder signaler fra kroppen,
via rygmarven, jeg har skrevet en del om det foer, saa nu er det bare at goere dem som de var da jeg boede i Nakskov saa burde
det vaere der, og fjerne grimme metaller osv...

Sane Peter